Fru Uperfekt Skrevet 14. januar #41 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 55", The Frame. Sitter 2,5 meter unna eller hva det er. Er ikke lenge siden vi kjøpte TV-en og drev og målte. Synes det er en passe størrelse for vårt bruk og til vårt rom. Er ikke interessert i at kombinert spisestue og stue skal preges av en svær skjerm på veggen. Vi vurderte 65", og hadde vel i starten bestemt oss for det. Helt til vi begynte å måle og virkelig finne ut av det. Hadde 55" før vi kjøpte ny også. Anonymkode: 66d88...e05 Det er jo det som er fint med The Frame, flott siden den kan vise bilder/kunst når en ikke ser på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. januar #42 Del Skrevet 15. januar (endret) 40 tommer. Det er mer enn stort nok for meg. Endret 15. januar av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar 75" men vurderer å øke litt siden den vi har nå må byttes ut. Sitter drøye 4 meter i fra og kunne overhodet ikke hatt noe mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #44 Del Skrevet 17. januar Oppgraderte fra 55" til 65" til stuen og synes det er passe. Ca. 3 meter avstand Anonymkode: 72f27...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #45 Del Skrevet 17. januar 65" samsung og en rimelig lydplanke som gir dyp god bass på film og serier. Anonymkode: 3c102...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 17. januar #46 Del Skrevet 17. januar 65 tommer, sitter ca 4 m fra TV. Kunne gjerne hatt 75 tommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColaZero2018 Skrevet 17. januar #47 Del Skrevet 17. januar Har 65` og sitter litt på skrå ca 4-5 m unna.Skulle gjerne hatt en 77` men da passer ikke tv bordet mitt og å få kjøpt ny virker umulig.Ikke mulig å montere på vegg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #48 Del Skrevet 17. januar tvertimot skrev (På 14.1.2024 den 18.33): 75 tommer, angrer som bare det på at jeg kjøpte så lite TV, jeg skulle gått for større. 75 er ganske stort Anonymkode: e5b3e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #49 Del Skrevet 17. januar 65 Anonymkode: e5b3e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #50 Del Skrevet 17. januar Har noen her den kurv TV-en? Anonymkode: e5b3e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #51 Del Skrevet 18. januar Jeg unnet meg en Samsung 101" for et par år siden. Den kostet en del, men jeg skal ikke bytte den på en stund. Sitter 2-3 meter unna. Anonymkode: df3cc...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #52 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg unnet meg en Samsung 101" for et par år siden. Den kostet en del, men jeg skal ikke bytte den på en stund. Sitter 2-3 meter unna. Anonymkode: df3cc...f49 99 er vel det største per dags dato, og da må man ut med over 100.000kr. Bortkasta penger.. Anonymkode: e5b3e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #53 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): 99 er vel det største per dags dato, og da må man ut med over 100.000kr. Bortkasta penger.. Anonymkode: e5b3e...a1b Samsung 101" MS1B 4K Micro LED smart skjerm (2023) - Elkjøp (elkjop.no) Anonymkode: df3cc...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #54 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samsung 101" MS1B 4K Micro LED smart skjerm (2023) - Elkjøp (elkjop.no) Anonymkode: df3cc...f49 Usaklig mye for en tv, man kan kjøpe mange 65 tommere for den prisen Anonymkode: e5b3e...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #55 Del Skrevet 18. januar 55 tommer. Sitter under 2 meter fra TV-en. Skulle gjerne hatt større. Anonymkode: bfdd8...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #56 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Usaklig mye for en tv, man kan kjøpe mange 65 tommere for den prisen Anonymkode: e5b3e...a1b Sant det, men noe skal man jo bruke pengene på Anonymkode: df3cc...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #57 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samsung 101" MS1B 4K Micro LED smart skjerm (2023) - Elkjøp (elkjop.no) Anonymkode: df3cc...f49 Ingen som har råd til å kjøpe TV til over en million henger på kg, det har jeg vanskelig for å tro. Anonymkode: 24c49...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #58 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg unnet meg en Samsung 101" for et par år siden. Den kostet en del, men jeg skal ikke bytte den på en stund. Sitter 2-3 meter unna. Anonymkode: df3cc...f49 Trodde nesten dette var deg, men ser at du "bare" har 101" og ikke 110", slik som denne lotterimillionæren har https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/3EM9Be/vi-fikk-ble-med-da-verdens-raaeste-tv-ble-levert-i-norge Anonymkode: dbeb4...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #59 Del Skrevet 18. januar Har akkurat oppgradert fra 32 til 55 tommer. Sitter 3-4 meter unna og synes tv’en er mer enn stor nok. Anonymkode: 029fc...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 18. januar #60 Del Skrevet 18. januar 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå