Snublefot62 Skrevet 15. januar 2024 #41 Skrevet 15. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei for vi brukte ikke vannet igår så det går ikke opp. Anonymkode: 13d64...dae Tja. Da er det vel bare å krysse fingrene da Endret 15. januar 2024 av Snublefot62
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #42 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 9k etter støtte. Husk å sende inn til enova når du har fått faktura. Det går bra skal du se. Du sparer inn på lavere strømkostnad. Anonymkode: 9eae1...6b7 Må man ikke ha smartbolig også da? Anonymkode: fc589...645
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #43 Skrevet 15. januar 2024 NakenPanda skrev (6 timer siden): Da rekker du jo å spare opp til den ryker fordi det er snart.... Men det gjør du neppe Jeg er ikke ts. Tanken er helt ny. Dessuten har jeg sparepenger. Anonymkode: 97d38...d7a
NakenPanda Skrevet 15. januar 2024 #44 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er ikke ts. Tanken er helt ny. Dessuten har jeg sparepenger. Anonymkode: 97d38...d7a Sorry mange ABs her
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #45 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må man ikke ha smartbolig også da? Anonymkode: fc589...645 Nei. Les linken som er gitt! Anonymkode: 9eae1...6b7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #46 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Pen alder. Mener du at den er gammel? Anonymkode: 62792...b96 Vi byttet i fjor, vår var 49 år gammel og den virket som den skulle. Men vi måtte flytte den, derfor skiftet vi samtidig. Så det kan godt være at din varer lenge enda. De laget kvalitet før, er verre nå. Anonymkode: 471f2...ec0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #47 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei det er faktisk ikke alle som har råd til det 😮💨 Anonymkode: 13d64...dae Da har man faktisk ikke råd til å kjøpe det huset/leiligheten… TS har nettopp kjøpt, det er en viktig tilleggsopplysning. Det er ikke snakk om noen som kanskje kjøpte for fem år siden, og i mellomtiden gikk renta opp samtidig som man havnet på AAP, slik at inntekten gikk dramatisk ned. Ny varmtvannstank er en av de «billigste» tingene som kan gå ad undas når man eier hus/leilighet. Og når man kjøper et hus/leilighet med varmtvannstank som er 28(!) år gammel, vet man dem kan ryke når som helst… Det hjelper selvsagt ikke nå. Men hvis man ikke har en buffer på 10k engang når man eier (og til og med nettopp har kjøpt!), da får man fort veldig store problemer. Noe TS har nå. For selv om man KAN leve uten varmtvann, er det jo ikke akkurat fristende i lengden. Anonymkode: 2ff19...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #48 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan godt være en bagatell og, termostaten i varmvannstanken eller bare en løs ledning. Trenger ikke være ødelagt hele greia. Få noen til å se på den. Anonymkode: 4b89a...918 Du bruker ikke penger på å få noen til å forsøke å reparere en varmtvannstank som er 28 år gammel! Det er et elendig råd rent økonomisk sett. Anonymkode: 2ff19...6ba 1
bvp Skrevet 15. januar 2024 #49 Skrevet 15. januar 2024 Jeg jobbet i mange år hos en stor produsent av beredere og jeg tror nesten jeg ville vært glad for at den tok kvelden, det kan ha spart deg for en stor vannlekkasje. Bodde i ei blokk med over 150 leiligheter og skiftet bereder da den var 20 år fordi vi visste den nærmet seg slutten, et par år etter begynte de andre berederene i blokka å ryke med store vannskader som resultat, på det meste tok 8 beredere kvelden på ei uke, etter at 20-30 tok kvelden besluttet borettslaget at alle skulle skiftes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå