Gå til innhold

Kan dette være hjerteinfarkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følt meg litt rar i dag. Klarer ikke helt beskrive det. Ikke matlyst, litt uro i kroppen, ikke vondt noe sted, litt uvel. Så blir jeg litt engstelig for at det er noe med hjertet, men jeg har ingen tegn på det. Tror jeg. Lest at hjerteinfarkt hos kvinner er annerledes enn hos menn. 

Noen som vet? Erfaring?

Anonymkode: 118ac...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det selvsagt, men det kan også være mange andre ting og/eller at du brygger på noe.

Anonymkode: 47de6...4d0

Skrevet

Har du helseangst til vanlig?

Anonymkode: 22032...aae

• Liker 12
Skrevet

Hvis jeg skal gjette synes jeg det høres ut som helseangst.

Anonymkode: 446cd...828

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Hypokonderi er også en sykdom 

Anonymkode: 78e41...815

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som typisk lav feber. Er forkjølelsessesong nå også. Hvordan er formen nå?

Anonymkode: 0a04f...31c

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du, TS? 

Anonymkode: c5663...2fe

Skrevet

Kjære deg ikke hør på de svarene her er du bekymret for hjerte ditt bestiller du en legetime i morgen. Masse lykke til

Anonymkode: 9f8fb...389

Skrevet

Jeg synes dette er i overkant diffust til å hoppe rett til tanken om at det er et hjerteinfarkt...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker heller typ eggløsning, PMS, lite matlyst = lite mat = lavt blodsukker = uvel. 

Hvis dette ville vært hovedsymptomer på hjerteinfarkt ville jeg slitt veldig, ca 2 av 4 uker i mnd😅

Anonymkode: 3b568...95d

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det høres diffust ut. Hva fikk deg til å tenke hjerte?

Anonymkode: 438be...a5e

• Liker 2
Skrevet

Tenker det heller er hjerneblødning..

Anonymkode: d0756...d0e

• Liker 1
Skrevet

covid eller inluensa sånn rett før det btryer ut? veldig vanskelig å vite ...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten alltid litt sånn du beskriver jeg. Tror ikke du skal uroe deg, det er vanlig å føle seg uvel og har uro i kroppen iblant, ta det heller med ro og slapp av litt, kroppen trenger bare kanskje litt hvile?

Anonymkode: d7af3...bf3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære deg ikke hør på de svarene her er du bekymret for hjerte ditt bestiller du en legetime i morgen. Masse lykke til

Anonymkode: 9f8fb...389

Er det rart leger er overarbeidet, har ventelister så lange som et uår, og aldri egentlig er presis til neste time og det slåes alarm om hvor mye de har å gjøre når dette er det som får folk til å gå til legen??? Hallo i luken! Ts skriver selv " blir jeg litt engstelig for at det er noe med hjertet, men jeg har ingen tegn på det. 

Ts er engstelig! Men skriver også at det ikke er noe tegn til at det er hjerte. En bestiller ikke time til lege neste dag fordi en er engstelig:roll: skjerpings

Anonymkode: 78e41...815

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...