AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hei. Når slutter barn å skrike ? Altså snakke veldig høylytt, rope til de som sitter ved siden av om ivrig, og generelt skrike ? Har en seksåring som tar helt av idag, og jeg vet hun er glemsom, så jeg kjefter ikke, men minner på ihvertfall tusen ganger om å bruke innestemme. Vi andre snakker rolig selv. Jeg var selv veldig høylytt som barn, men husker svært lite og husker det var fra sent i barneskolen, at jeg plutselig snakket veldig lavt og det har vært et problem igjen i ettertid. Vil jo ikke påføre noe skam eller lav selvtillit etc, men er dette noe som går seg til av seg selv ?❤️ Anonymkode: b74de...734
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Etter tenårene 😅 Anonymkode: c7296...d69
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter tenårene 😅 Anonymkode: c7296...d69 Å Gud ..😅 Anonymkode: b74de...734
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Det lurer jeg også på, blir snart tullete Anonymkode: 918b6...62e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Noen slutter aldri, men de fleste demper seg vel før de begynner på skolen i hvert fall. 😅 Anonymkode: 1b331...31a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen slutter aldri, men de fleste demper seg vel før de begynner på skolen i hvert fall. 😅 Anonymkode: 1b331...31a Hehe hun begynte i høst 😂 Anonymkode: b74de...734
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei. Når slutter barn å skrike ? Altså snakke veldig høylytt, rope til de som sitter ved siden av om ivrig, og generelt skrike ? Har en seksåring som tar helt av idag, og jeg vet hun er glemsom, så jeg kjefter ikke, men minner på ihvertfall tusen ganger om å bruke innestemme. Vi andre snakker rolig selv. Jeg var selv veldig høylytt som barn, men husker svært lite og husker det var fra sent i barneskolen, at jeg plutselig snakket veldig lavt og det har vært et problem igjen i ettertid. Vil jo ikke påføre noe skam eller lav selvtillit etc, men er dette noe som går seg til av seg selv ?❤️ Anonymkode: b74de...734 Dette funker tydeligvis ikke. Vurdert å bytte taktikk? Anonymkode: 3f820...9b9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette funker tydeligvis ikke. Vurdert å bytte taktikk? Anonymkode: 3f820...9b9 Jaja, har jo prøvd å heve stemmen selv , men det fungerer særdeles dårlig det og. Kunne eventuelt latt være å svare henne, men det er for det meste broren hun roper til 😅 Jeg tar gjerne imot forslag som du erfarer fungerer. Anonymkode: b74de...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå