AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Utover det «vanlige» som biler, lego og dukker, hva kan dere erfarne foreldre anbefale meg med en treåring (og forøvrig til når hen blir eldre) som barna dine har hatt mye glede og mange timer lek med?😄 Anonymkode: 766b7...c2b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Utover det «vanlige» som biler, lego og dukker, hva kan dere erfarne foreldre anbefale meg med en treåring (og forøvrig til når hen blir eldre) som barna dine har hatt mye glede og mange timer lek med?😄 Anonymkode: 766b7...c2b Vår liker musikkinstrumenter. Anonymkode: d0b6b...bf5
Hedda-78 Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Fotball, andre baller, trampoline, fjernstyrt bil/båt, trehjulssykkel, sparkesykkel, togbane (både brio og senere elektrisk), lekekjøkken med mat, utstyr og kassapparat (leker både butikk og café), bøker, plastelina, tegnesaker, malesaker, Hama-perler. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Anbefaler å ha noe de kan holde på med fremfor bare definerte leker. Treklosser, puslespill, magnetiske brikker... Vi har en bondegård av treverk, og den er veldig populær:) Anonymkode: eca7a...3dd
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Sånne magnetiske byggegreier er veldig gøy Magnetic tiles? Magic Magnet? Noe sånt heter det. Anonymkode: 47aba...0d0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 Byggeleker er veldig populært her også, spesielt plusplus. Modellleire er gøy, panduro har i mange farger og som blir hardt om man lar den tørke. Treklosser, togskinner, tegne- og malesaker. Anonymkode: ee1a6...b0e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Skrevet 14. januar 2024 Jeg har satt magnetteip på et mandalasett i tre. De to yngste barna mine elsker å holde på med dem på en magnettavle. (De er 5 og 7) Anonymkode: a7012...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå