AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg har en døråpning i huset hvor det har vært en dør, men dørbladet er nå fjernet. Kan jeg kjøpe et dørblad som ville passet i en av de andre dørene i huset (altså samme mål) eller kan størrelsen være ulik? Anonymkode: c07a3...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Er vel ikke verre enn å måle??? Anonymkode: 64490...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Størrelsen kan være ulik, ja. Derfor er det lurt å måle Anonymkode: cafcc...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Del Skrevet 14. januar 2024 Vi bygger hus nå, og har valgt alt fra 80-100 cm bredde, alt ettersom hva rommet skal brukes til. Ville sjekket. Anonymkode: 1d42b...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. januar 2024 #5 Del Skrevet 15. januar 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en døråpning i huset hvor det har vært en dør, men dørbladet er nå fjernet. Kan jeg kjøpe et dørblad som ville passet i en av de andre dørene i huset (altså samme mål) eller kan størrelsen være ulik? Anonymkode: c07a3...2e2 Du har en døråpning uten dør, og du tenker det er best å måle bredden på en av de andre dørene du har i huset fremfor å måle døråpningen som mangler en dør? Men dører kan ha mange forskjellige bredder. Og høyder. Dører oppgis ofte i modulmål. 8M, 9M, 10M, og kommer som regel i 200 og 210cm høyde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 15. januar 2024 #6 Del Skrevet 15. januar 2024 Størrelsen kan være ulik ja, f.eks om du har noe bæring i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå