AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg er på opptrening etter en heftig runde covid, og skal være her drøyt 5 uker totalt. Katten min bor hos min tremenning, og etter én uke ringte han og sa at han ikke orket ansvaret med innekatt, tømming av do og mat, og jeg må komme hjem (han har dårlige psyke) Jeg har ikke mulighet til det og lurer på hva i huleste jeg gjør nå😔 Alternativet er å finne en kattepasser via "kattepass fb sider" som katten må flytte til til jeg er tilbake om drøyt 4 uker, eller å plassere katten hjemme og få noen til å låse seg inn én gang daglig for stell. Dagen etter at katten flyttet til min tremenning, flyttet jeg inn i en ny leilighet som katten ikke har vært i enda (og dro på rehabilitering), så det blir jo et nytt miljø for han å være i helt alene. Hva er best for katten? Anonymkode: 482a7...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Forrige tråd var det en proff kattepasser, nå er det tremenningen din? Fikk du ikke svar nok i den andre tråden? Anonymkode: 6fec8...485 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Kattepensjon? Det koster jo gjerne litt, men med langt opphold kan du kanskje få forhandla litt på prisen? Anonymkode: 11128...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Del Skrevet 14. januar 2024 Du bare ber ham om å levere katten på et pensjonat, som feks dette: https://standal.no/?gclid=CjwKCAiAqY6tBhAtEiwAHeRopd7PsRzU6MYq2Z5lUr8tqdHHWCfHVsj4A7utWBBdnDGGxVlYqbh3vxoC3EsQAvD_BwE Anonymkode: 8338b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er på opptrening etter en heftig runde covid, og skal være her drøyt 5 uker totalt. Katten min bor hos min tremenning, og etter én uke ringte han og sa at han ikke orket ansvaret med innekatt, tømming av do og mat, og jeg må komme hjem (han har dårlige psyke) Jeg har ikke mulighet til det og lurer på hva i huleste jeg gjør nå😔 Alternativet er å finne en kattepasser via "kattepass fb sider" som katten må flytte til til jeg er tilbake om drøyt 4 uker, eller å plassere katten hjemme og få noen til å låse seg inn én gang daglig for stell. Dagen etter at katten flyttet til min tremenning, flyttet jeg inn i en ny leilighet som katten ikke har vært i enda (og dro på rehabilitering), så det blir jo et nytt miljø for han å være i helt alene. Hva er best for katten? Anonymkode: 482a7...4f2 Du må ha utrolig kjedelig liv da du tydeligvis får noe glede av å opprette oppretter disse tåpelige trådene trådene. Anonymkode: fe673...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 14. januar 2024 #6 Del Skrevet 14. januar 2024 Færrest mulig flyttinger er best for katten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bare ber ham om å levere katten på et pensjonat, som feks dette: https://standal.no/?gclid=CjwKCAiAqY6tBhAtEiwAHeRopd7PsRzU6MYq2Z5lUr8tqdHHWCfHVsj4A7utWBBdnDGGxVlYqbh3vxoC3EsQAvD_BwE Anonymkode: 8338b...198 300kr døgnet nesten, jaja, håper ts er STEINRIK Anonymkode: b5dd3...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Del Skrevet 14. januar 2024 Ikke hjemme alene hvor katten aldri har bodd før. Da hadde gått for kattepass hjemme hos en som kan passe katten din. Anonymkode: ceb97...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Del Skrevet 15. januar 2024 Trolleinnlegg Anonymkode: fe673...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå