Gå til innhold

A-formet skjørt med lengde til låret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne et a-formet skjørt som ikke enten er veldig kort eller langt? Og i god kvalitet. Jeg er 34 år og kan ikke gå på jobb med miniskjørt, men elsker å gå med skjørt og leter etter noe som går til litt over kneet. Noen tips? 

Føler alt jeg finner er miniskjørt (som ellers er perfekt formet), eller lange varianter. 

Synes generelt at det vanskeligste å finne er helt basic plagg, andre som deler denne oppfatningen?! 

Anonymkode: 36216...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil i tittelen, skulle stå *kneet og ikke låret btw. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skapet fullt av skjørt, og aldri problemer med å finne nye. Bruker for det meste A-line som går rett over kneet eller 10-15 cm over, det er jo godt utvalg vil jeg si. I fysiske butikker handler jeg mest hos Match, Lindex og Floyd, men det er stort utvalg på nett. F.eks https://www.zalando.no/a-line-skjort/?length=knelang.kort

Anonymkode: 26b74...9d9

Skrevet

Det bør jo florere av disse snart for det er jo på full fart inn i motebildet.

Anonymkode: ad883...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har skapet fullt av skjørt, og aldri problemer med å finne nye. Bruker for det meste A-line som går rett over kneet eller 10-15 cm over, det er jo godt utvalg vil jeg si. I fysiske butikker handler jeg mest hos Match, Lindex og Floyd, men det er stort utvalg på nett. F.eks https://www.zalando.no/a-line-skjort/?length=knelang.kort

Anonymkode: 26b74...9d9

Takk! Blir en runde på zalando nå. 

• Liker 1
Skrevet

Woodling hadde et svart, A-formet skjørt til litt over kneet for et par år siden. Hadde sjekket nettsiden deres eller finn/tise. 

Anonymkode: 26f05...03e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...