AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hei alle sammen! Noen som vet hvor lenge kan man bruke najell babynest? Babyen min er tre mnd gammel er det vits å kjøpe? Anonymkode: a8496...86e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Jeg sluttet med babynest når barnet begynte å rulle over på siden. Anonymkode: f743a...1aa
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Man skal vel slutte når baby begynner å snu seg. Som skjedde her ved 4 mnd. Så jeg ville ikke giddi å kjøpe det nå hvis jeg var deg. Anonymkode: 4e54e...70b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man skal vel slutte når baby begynner å snu seg. Som skjedde her ved 4 mnd. Så jeg ville ikke giddi å kjøpe det nå hvis jeg var deg. Anonymkode: 4e54e...70b Ok, da gjør jeg ikke det. Anonymkode: a8496...86e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man skal vel slutte når baby begynner å snu seg. Som skjedde her ved 4 mnd. Så jeg ville ikke giddi å kjøpe det nå hvis jeg var deg. Anonymkode: 4e54e...70b Hvorfor skal en slutte med nest når baby har begynt å snu seg ? Anonymkode: a8496...86e
Maewest Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor skal en slutte med nest når baby har begynt å snu seg ? Anonymkode: a8496...86e Er vel fordi de kan «rulle seg fast» og bli kvalt hvis fjeset ligger inntil babynestet slik at ikke de får luft 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Akkurat babynest fra Najell kan brukes litt lengre enn andre siden de har pustende sider, og dermed skal være trygge å rulle intill. (Jeg har selv Najell SleepCarrier og har forsøkt å puste med nesa trøkket inn i siden på babynestet - det går superlett!) Her er litt info fra produsenten selv: Når og hvor lenge bruker man babynest? Babynest brukes vanligvis den første tiden med det nyfødte barnet. Hvor lenge du kan bruke den avhenger av hvilket babynest du velger. Alle Najell Babynests kan brukes til nyfødte fra dag 1. Najell SleepCarrier kan brukes som babynest og lekematte opp til 1 års alder, men vi anbefaler at du slutter å bruke bærefunksjonen når babyen kan velte. Najell Babynest Tulip kan også brukes fra dag 1 i sin 0-3 måneders modus. Og når babyen din passerer 3 måneder eller trenger litt mer plass, kan du enkelt feste forlengelsen og deretter nyte den i ytterligere 6 måneder. Gjør det til det perfekte, mykere reiret for hjemmebruk. Anonymkode: 63694...a07
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Hei alle sammen! Noen som vet hvor lenge kan man bruke najell babynest? Babyen min er tre mnd gammel er det vits å kjøpe? Anonymkode: a8496...86e Hva vil du bruke den til? Anonymkode: 1a0cc...8d1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva vil du bruke den til? Anonymkode: 1a0cc...8d1 Jeg vil ha et sted å legge baby og kunne enkelt bære med meg til badet når større mann må skifte bleie eller på kjøkkenet og så videre. Legge i vogna, da det virker som at min baby trenger at det er noe/klemmer noe rundt kroppen for å roe seg. Har diverse andre steder å gjøre av baby altså, inkludert et nest, men det kan ikke bæres rundt og kantene er ikke tette nok til at det blir et nest. Bomkjøp med voksinest det er så stort. Anonymkode: a8496...86e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil ha et sted å legge baby og kunne enkelt bære med meg til badet når større mann må skifte bleie eller på kjøkkenet og så videre. Legge i vogna, da det virker som at min baby trenger at det er noe/klemmer noe rundt kroppen for å roe seg. Har diverse andre steder å gjøre av baby altså, inkludert et nest, men det kan ikke bæres rundt og kantene er ikke tette nok til at det blir et nest. Bomkjøp med voksinest det er så stort. Anonymkode: a8496...86e Vippestol? Anonymkode: 1a0cc...8d1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vippestol? Anonymkode: 1a0cc...8d1 Vi har vippestol, men babyen er for liten til den. Blir sittende skevt og rart. Anonymkode: a8496...86e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vippestol? Anonymkode: 1a0cc...8d1 Og en vippestol bæres ikke enkelt rundt akkurat. Anonymkode: a8496...86e 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og en vippestol bæres ikke enkelt rundt akkurat. Anonymkode: a8496...86e Jeg syns det er ganske enkelt å flytte på den. Det virker som om ts ikke vil ha babyen på kroppen, men et sted å la babyen ligge når hun skifter bleie på største, er på kjøkkenet osv. Anonymkode: 1a0cc...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå