Gjest ung23 Skrevet 29. januar 2006 #1 Del Skrevet 29. januar 2006 ok. dette plager meg litt. hvorfor er menn så himmla innpåslitne ?? jeg har vært singel kun 4-5mnd. og dette har jeg ikke lagt merke til før jeg ble singel. Men som f.eks i går; jeg gikk innom ett utested alene på vei hjem, bor på ett lite sted der alle kjenner alle, og jeg slo av en prat med 5-6stk. av begge kjønn. men hvorfor skal menn være så innpåslitne? kan de ikke bare slå av en prat - og ikke prøve å sjekke opp/ vise seg ? Må liksom fortelle at NEI, jeg er Ikke int. i noe jeg synes jo det er hyggelig å snakke med folk -men vil ikke noe mer. har ikke truffet noen siden bruddet - og det kan jo folk ha lagt merke til.. men likevel (har en "hemmelig" fyr, som jeg prater med har hatt sex med osv. men ingen som vet om dette) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2006 #2 Del Skrevet 29. januar 2006 Ta det som et kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 2. februar 2006 #3 Del Skrevet 2. februar 2006 vær glaaaaaaaaad!!! Tenk på de som ikke blir sjekka opp, og har vært single lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung23 Skrevet 2. februar 2006 #4 Del Skrevet 2. februar 2006 ja, jeg kan jo velge å se det positive i det.. Men jeg skulle ønske jeg kunne gått ut bare 1! gang, uten å måtte fortelle at jeg ikke er int. ... men men - POSITIVITET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, ja, dette forundret meg også da jeg ble skilt. Bodde på et lite sted der alle kjente alle, eller de fleste i alle fall. Skjønte ikke hvorfor menn plutselig var så forandret når jeg gikk ut, inntil en gammel bekjent presterte å lire av seg: "Ja, nå når du er blitt fritt vilt..." What!!!! Men det er kanskje sånn de tenker på ditt hjemsted også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung23 Skrevet 3. februar 2006 #6 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bree Skrevet 3. februar 2006 #7 Del Skrevet 3. februar 2006 Flytt til storbyen og bli en man-eater. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #8 Del Skrevet 3. februar 2006 Flytt til storbyen og bli en man-eater. Anbefales. ← Genialt passende kommentar til avartaren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå