Gjest ung23 Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 ok. dette plager meg litt. hvorfor er menn så himmla innpåslitne ?? jeg har vært singel kun 4-5mnd. og dette har jeg ikke lagt merke til før jeg ble singel. Men som f.eks i går; jeg gikk innom ett utested alene på vei hjem, bor på ett lite sted der alle kjenner alle, og jeg slo av en prat med 5-6stk. av begge kjønn. men hvorfor skal menn være så innpåslitne? kan de ikke bare slå av en prat - og ikke prøve å sjekke opp/ vise seg ? Må liksom fortelle at NEI, jeg er Ikke int. i noe jeg synes jo det er hyggelig å snakke med folk -men vil ikke noe mer. har ikke truffet noen siden bruddet - og det kan jo folk ha lagt merke til.. men likevel (har en "hemmelig" fyr, som jeg prater med har hatt sex med osv. men ingen som vet om dette)
*¤*Princess*¤* Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 vær glaaaaaaaaad!!! Tenk på de som ikke blir sjekka opp, og har vært single lenge...
Gjest ung23 Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 ja, jeg kan jo velge å se det positive i det.. Men jeg skulle ønske jeg kunne gått ut bare 1! gang, uten å måtte fortelle at jeg ikke er int. ... men men - POSITIVITET
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Ja, ja, dette forundret meg også da jeg ble skilt. Bodde på et lite sted der alle kjente alle, eller de fleste i alle fall. Skjønte ikke hvorfor menn plutselig var så forandret når jeg gikk ut, inntil en gammel bekjent presterte å lire av seg: "Ja, nå når du er blitt fritt vilt..." What!!!! Men det er kanskje sånn de tenker på ditt hjemsted også?
Bree Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Flytt til storbyen og bli en man-eater. Anbefales.
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Flytt til storbyen og bli en man-eater. Anbefales. ← Genialt passende kommentar til avartaren din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå