Karoline Eva Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hva er de beste duftpinner, som lukier godt, sterk og holder på lenge?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Ingen. Sjønner ikke at folk vil seg selv og andre så vondt, bare for at det skal lukte godt. Håper ikke du har barn.. Anonymkode: 2fb7f...545
Karoline Eva Skrevet 14. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen. Sjønner ikke at folk vil seg selv og andre så vondt, bare for at det skal lukte godt. Håper ikke du har barn.. Anonymkode: 2fb7f...545 Jeg tenker kun på WC, bo har nettopp kjøpt en leilighet hvor på wc’n lukter det dårlig..
enkefru Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Rituals sine varer veldig lenge synes jeg, men du må nesten lukte deg frem til hvilken lukt du foretrekker selv 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 Just now, Karoline Eva said: Jeg tenker kun på WC, bo har nettopp kjøpt en leilighet hvor på wc’n lukter det dårlig.. Hjelper ikke, de kjemikaliene får dere i dere selv om det bare er på do. Hvis det lukter dårlig i rommet, så er det noe galt, og da bør dere heller fikse problemet. Anonymkode: 2fb7f...545 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Skrevet 14. januar 2024 Skandinavisk sine Skog. Anonymkode: adbbf...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Skrevet 14. januar 2024 Karoline Eva skrev (49 minutter siden): Hva er de beste duftpinner, som lukier godt, sterk og holder på lenge? For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene. Anonymkode: 450b2...dce 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #9 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene. Anonymkode: 450b2...dce Nå var det snakk om duftpinner her da 😅 Anonymkode: d9f75...faf 12
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #11 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper ikke, de kjemikaliene får dere i dere selv om det bare er på do. Hvis det lukter dårlig i rommet, så er det noe galt, og da bør dere heller fikse problemet. Anonymkode: 2fb7f...545 Nå er ikke alle duftpinner med kjemikalier.... Mange lages med helt naturlige oljer Anonymkode: 80bee...efe 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #12 Skrevet 14. januar 2024 Denne er fin. https://aromaprime.com/flatulence-aroma-oil/ Anonymkode: a5faa...800 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #13 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene. Anonymkode: 450b2...dce 🙄🙄🙄 Anonymkode: f292e...bd9 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #14 Skrevet 14. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Nå var det snakk om duftpinner her da 😅 Anonymkode: d9f75...faf Tuller du? Anonymkode: 2fb7f...545
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #15 Skrevet 14. januar 2024 Hvorfor forpeste luften med parfyme? Hvis det lukter så fælt kan du kjøpe et lite grantre og sette der inne. Så lukter det helt naturlig gran🙃 Anonymkode: 7e5d8...eb8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #16 Skrevet 14. januar 2024 Jeg liker Rituals Green cardamom. Anonymkode: 57c3d...39a 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #17 Skrevet 14. januar 2024 Herregud for en gjeng med kritiske og dømmende folk. Ta dere en bolle. Anonymkode: cee8b...ecd 14 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #18 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen. Sjønner ikke at folk vil seg selv og andre så vondt, bare for at det skal lukte godt. Håper ikke du har barn.. Anonymkode: 2fb7f...545 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hjelper ikke, de kjemikaliene får dere i dere selv om det bare er på do. Hvis det lukter dårlig i rommet, så er det noe galt, og da bør dere heller fikse problemet. Anonymkode: 2fb7f...545 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene. Anonymkode: 450b2...dce AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor forpeste luften med parfyme? Hvis det lukter så fælt kan du kjøpe et lite grantre og sette der inne. Så lukter det helt naturlig gran🙃 Anonymkode: 7e5d8...eb8 Trenger dere en time til specsavers? Dere klarer ikke å lese hva denne tråden handler om? Eller er dere bare litt enkel sammensatt rett og slett? Lag deres egen tråd om alt det fæle og grusomme. I deres eget hus kan dere ha det akkurat slik dere vil men denne tråden handler om god lukt og duftpinner, viss dere trigges så mye av det at dere blir så ufyselige er kanskje ikke denne tråden for dere. Jeg liker godt denne https://www.tilbords.no/interior/lys-og-lysestaker/duftlys-og-duftpinner/holmen-florentina-duftpinner-morgenstemning/ Anonymkode: 7dd4d...d9f 12 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #19 Skrevet 14. januar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger dere en time til specsavers? Dere klarer ikke å lese hva denne tråden handler om? Eller er dere bare litt enkel sammensatt rett og slett? Lag deres egen tråd om alt det fæle og grusomme. I deres eget hus kan dere ha det akkurat slik dere vil men denne tråden handler om god lukt og duftpinner, viss dere trigges så mye av det at dere blir så ufyselige er kanskje ikke denne tråden for dere. Jeg liker godt denne https://www.tilbords.no/interior/lys-og-lysestaker/duftlys-og-duftpinner/holmen-florentina-duftpinner-morgenstemning/ Anonymkode: 7dd4d...d9f Det var da voldsomt. Mange er faktisk ikke klar over hvor skadelig duftpinner er, og det faktum at TS har tenkt å bruke det for å kamuflere vond lukt i et toalettrom like etter overtakelse, bør ringe en bjelle i forhold til at det kan være problemer med fukt eller kloakk som kanskje selger igjen forsøkte å kamuflere på visning. Og da må TS reklamere/få problemet utbedret. https://volant.no/blogs/news/doctor-raises-health-concerns-regarding-common-household-scenting-products Duftpinner/lys kan også inneholde ting som dyr kan få anfall av. Å bli kalt "ufyselig" fordi man påpeker dette, er jo temmelig latterlig. Anonymkode: 2fb7f...545 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #20 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trenger dere en time til specsavers? Dere klarer ikke å lese hva denne tråden handler om? Eller er dere bare litt enkel sammensatt rett og slett? Lag deres egen tråd om alt det fæle og grusomme. I deres eget hus kan dere ha det akkurat slik dere vil men denne tråden handler om god lukt og duftpinner, viss dere trigges så mye av det at dere blir så ufyselige er kanskje ikke denne tråden for dere. Jeg liker godt denne https://www.tilbords.no/interior/lys-og-lysestaker/duftlys-og-duftpinner/holmen-florentina-duftpinner-morgenstemning/ Anonymkode: 7dd4d...d9f Med tanke på at det bare blir flere allergikere her i landet er det ikke så rart at folk undrer seg over behovet for duftpinner. For 10 år siden brukte jeg parfyme. Nå tåler jeg INGEN parfyme. Vasker klær i neutral, meg selv med neutral og kan få astmaanfall dersom jeg er sammen med flere som bruker parfyme eller går inn i en butikk hvor de bruker duftpinner. Det er samboeren min som må vaske huset hvis vi skal vaske med noe annet enn små mengder zalo. Anonymkode: 7e5d8...eb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå