Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

beste duftpinner til hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de beste duftpinner, som lukier godt, sterk og holder på lenge? 

Skrevet

Ingen. Sjønner ikke at folk vil seg selv og andre så vondt, bare for at det skal lukte godt. Håper ikke du har barn..

Anonymkode: 2fb7f...545

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen. Sjønner ikke at folk vil seg selv og andre så vondt, bare for at det skal lukte godt. Håper ikke du har barn..

Jeg tenker kun på WC, bo har nettopp kjøpt en leilighet hvor på wc’n lukter det dårlig.. 

Skrevet

Rituals sine varer veldig lenge synes jeg, men du må nesten lukte deg frem til hvilken lukt du foretrekker selv

• Liker 7
Skrevet
Just now, Karoline Eva said:

Jeg tenker kun på WC, bo har nettopp kjøpt en leilighet hvor på wc’n lukter det dårlig.. 

Hjelper ikke, de kjemikaliene får dere i dere selv om det bare er på do. Hvis det lukter dårlig i rommet, så er det noe galt, og da bør dere heller fikse problemet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skandinavisk sine Skog.

Anonymkode: adbbf...bcb

• Liker 1
Skrevet
Karoline Eva skrev (49 minutter siden):

Hva er de beste duftpinner, som lukier godt, sterk og holder på lenge? 

For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene.

Anonymkode: 450b2...dce

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For de uopplyste så kan jeg informere om at duftlys er helseskadelig og de som bruker denslags bør hvertfall ikke ha barn. Da kan dere like godt gi dem en sigarett, de duftlysene er skadelig for lungene.

Nå var det snakk om duftpinner her da 😅

Anonymkode: d9f75...faf

• Liker 12
Skrevet

Liker rituals, imperial rose

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelper ikke, de kjemikaliene får dere i dere selv om det bare er på do. Hvis det lukter dårlig i rommet, så er det noe galt, og da bør dere heller fikse problemet. 

Nå er ikke alle duftpinner med kjemikalier.... Mange lages med helt naturlige oljer

Anonymkode: 80bee...efe

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

🙄🙄🙄

Anonymkode: f292e...bd9

• Liker 7
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nå var det snakk om duftpinner her da 😅

Anonymkode: d9f75...faf

Tuller du? 

Skrevet

Hvorfor forpeste luften med parfyme? Hvis det lukter så fælt kan du kjøpe et lite grantre og sette der inne. Så lukter det helt naturlig gran🙃

Anonymkode: 7e5d8...eb8

Annonse
Skrevet

Jeg liker Rituals Green cardamom.

Anonymkode: 57c3d...39a

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Herregud for en gjeng med kritiske og dømmende folk. Ta dere en bolle. 

Anonymkode: cee8b...ecd

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor forpeste luften med parfyme? Hvis det lukter så fælt kan du kjøpe et lite grantre og sette der inne. Så lukter det helt naturlig gran🙃

Trenger dere en time til specsavers? Dere klarer ikke å lese hva denne tråden handler om? Eller er dere bare litt enkel sammensatt rett og slett?

Lag deres egen tråd om alt det fæle og grusomme. I deres eget hus kan dere ha det akkurat slik dere vil men denne tråden handler om god lukt og duftpinner, viss dere trigges så mye av det at dere blir så ufyselige er kanskje ikke denne tråden for dere. 

Jeg liker godt denne

https://www.tilbords.no/interior/lys-og-lysestaker/duftlys-og-duftpinner/holmen-florentina-duftpinner-morgenstemning/

Anonymkode: 7dd4d...d9f

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger dere en time til specsavers? Dere klarer ikke å lese hva denne tråden handler om? Eller er dere bare litt enkel sammensatt rett og slett?

Lag deres egen tråd om alt det fæle og grusomme. I deres eget hus kan dere ha det akkurat slik dere vil men denne tråden handler om god lukt og duftpinner, viss dere trigges så mye av det at dere blir så ufyselige er kanskje ikke denne tråden for dere. 

Jeg liker godt denne

https://www.tilbords.no/interior/lys-og-lysestaker/duftlys-og-duftpinner/holmen-florentina-duftpinner-morgenstemning/

Det var da voldsomt. Mange er faktisk ikke klar over hvor skadelig duftpinner er, og det faktum at TS har tenkt å bruke det for å kamuflere vond lukt i et toalettrom like etter overtakelse, bør ringe en bjelle i forhold til at det kan være problemer med fukt eller kloakk som kanskje selger igjen forsøkte å kamuflere på visning. Og da må TS reklamere/få problemet utbedret.

https://volant.no/blogs/news/doctor-raises-health-concerns-regarding-common-household-scenting-products

Duftpinner/lys kan også inneholde ting som dyr kan få anfall av. 

Å bli kalt "ufyselig" fordi man påpeker dette, er jo temmelig latterlig. 

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg liker godt denne

Med tanke på at det bare blir flere allergikere her i landet er det ikke så rart at folk undrer seg over behovet for duftpinner. 

For 10 år siden brukte jeg parfyme. Nå tåler jeg INGEN parfyme. Vasker klær i neutral, meg selv med neutral og kan få astmaanfall dersom jeg er sammen med flere som bruker parfyme eller går inn i en butikk hvor de bruker duftpinner. Det er samboeren min som må vaske huset hvis vi skal vaske med noe annet enn små mengder zalo. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...