Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvorlig talt, du skal ikke gjøre noe av dette. Dump mannen! Eller dump GRISEN! 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Skrevet

Selvfølgelig skal det ikke være slik.

Anonymkode: 462bd...b6d

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Hæ?! Er du seriøs? Nei, du skal ikke gjøre noe av dette. Brette klær? Alvorlig talt. Men nå har du skjemt han bort. Den dagen dere evt flytter sammen, ligger alt på deg. Han kommer ikke til å gjøre en dritt. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ehm nei. Du har nå fått en liten smakebit på hvordan det hadde blitt å bo med ham, jeg hadde ikke villet være sammen med en lat slask.

Anonymkode: 7750c...51a

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Du er en ubetalt hushjelp hos en gris som ikke evner å tømme kattedoen engang🤢 Hvorfor gjør du dette? La han reise fra en svinesti og komme tilbake til en👍🏼

Anonymkode: 41c24...80b

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Odasol skrev (13 minutter siden):

Når jeg kommer til han så må jeg starte med å rydde vekk oppvask, søppel og vaske over benker og bord.

Prøver du virkelig å si at du må rydde å vaske når du er hos han? Nei, du må ikke, du velger å gjøre det, stor forskjell 

Anonymkode: ecd65...fb8

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet

Det får da være makan; den personen hadde jeg kun kjent via skype! :jolie: 

• Liker 5
Skrevet

Han gjorde svært lite før han traff meg å. Jeg er en slik Person som liker å styre å ordne. Men ikke å bli utnyttet. Må vel kunne gjøre slikt for noen og de setter pris på det ved å gjøre andre  ting. 

og jeg trives best når er rent og ryddig. Min trivsel hadde gått ned hvis skulle ha vært hos han i ett slikt hjem. Jeg ryddet klesskapet å. Nå ser det helt rasert ut, så jeg trykker det jeg bretter inn. Og sagt til han at jeg ikke kommer l å rydde hans klesskap igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøver du virkelig å si at du må rydde å vaske når du er hos han? Nei, du må ikke, du velger å gjøre det, stor forskjell 

Ikke hyggelig for meg å bo i ett slikt hjem i noen dager 

Skrevet

Første gang du besøkte ham og det så skittent ut så kunne du sagt "oi, her var det ikke trivelig å komme på besøk" og dratt igjen neste dag med en forklaring om at du ikke ville på besøk der før han hadde normal hygiene og orden, så det var hyggelig å være sammen der. 

Så leser man andre tråder der kvinner er forbanna fordi mannen aldri bidrar med noe i hjemmet ... nei, er det rart da når mannen får gratis vaskehjelp fra man begynte å date? 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ha ha. Tydelig at han ikke bryr seg om deg. 

Anonymkode: 3aaa1...e0d

• Liker 6
Skrevet
Odasol skrev (Akkurat nå):

Ikke hyggelig for meg å bo i ett slikt hjem i noen dager 

Nei, da gjør du ikke det da, men å si at dette er noe du må er helt feil, med mindre han har tvunget deg til å gjøre det. Er han ikke bra nok for deg, så finnes det andre menn 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ekkelt! Hadde sluttet å reise til ham.

Anonymkode: 3ca96...366

• Liker 4
Skrevet
Odasol skrev (3 minutter siden):

Han gjorde svært lite før han traff meg å. Jeg er en slik Person som liker å styre å ordne. Men ikke å bli utnyttet. Må vel kunne gjøre slikt for noen og de setter pris på det ved å gjøre andre  ting. 

og jeg trives best når er rent og ryddig. Min trivsel hadde gått ned hvis skulle ha vært hos han i ett slikt hjem. Jeg ryddet klesskapet å. Nå ser det helt rasert ut, så jeg trykker det jeg bretter inn. Og sagt til han at jeg ikke kommer l å rydde hans klesskap igjen. 

Du er rett ut dumsnill, og legger opp til et forhold der du blir hans hushjelp og service. Bare dropp dette umiddelbart. En slik fyr kan du ikke satse på, og om dere flytter sammen på sikt vil du om noen år skrive fortvilte innlegg på kg om den late grisen du bor med. ALDRI skjem menn bort slik! Det blir det bare fortvilelse av. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har du noe positivt å si om denne mannen? Ikke vet jeg hva som kan veie opp for manglende boevne men... 

• Liker 5
Skrevet

Han er vel rik og med stor kuk siden du gidder å reise til ham OG rydde og vaske der? 

Anonymkode: ebc84...601

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ved et avstandsforhold og jeg hadde kommet på besøk hadde jeg gjort følgende: 

vært med og handle inn til mat, betalt halvparten. 
vært med på å lage mat. 
vært med på å rydde opp etter mat. 
gå ut med søppel på søndag før jeg dro hjem. 
Kunne nok vært tilbøyelig til å dra over med støvsuger en gang i blant. 

og det er det. Resten forventer jeg at en voksen mann klarer selv. Hadde ALDRI vasket og rydder hos en mannebaby, da tenker han ah, nydelig, nå slipper jeg å gjøre det selv. 

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg helt ærlig dumpet mannen, dette er for voldsomt. At han ikke gidder å gjøre en bitteliten innsats før han får besøk, det sier så mye om han som person. 

dump mannebabyen og finn en voksen mann som evner å ta vare på eget hjem, slutt å la deg utnytte. 

Anonymkode: 30cb1...b1e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

haha. Det var koneemnet sitt det 🤩

Spøk til side.. Begynn å still noen krav.

• Liker 1
Skrevet

Slutt å være hushjelp! Du legger standarden nå må du huske. Da kan du ikke klage på at han ikke gjør noe senere. FORDI du er hushjelpen hans i dag. 

Anonymkode: f7f0e...711

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...