AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Jeg har hatt tlf gjennom jobben og har hatt 50GB. Jeg klarer ikke se på nettsiden nå hvor mye jeg har brukt tidligere, men nå i januar har jeg brukt 1.1 GB frem til i dag og halve mnd har gått. Jeg bruker stort sett mobilen på hjemme og på jobb, og ikke til film osv når jeg er på farten. Da bruker jeg bare å lese type nettaviser og lignende. Ville 2 eller 3 GB holde for meg? Anonymkode: 3da42...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Jeg har 1 gb med rollover, får som regel alltid en del mer neste mnd, høres ut som 3 burde være ganske bra for deg. Anonymkode: a0938...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Rollover, betyr det at det du ikke brukte en mnd overføres som tillegg til neste mnd? Kanskje 2 holder for meg? Hvilket abb har du? Anonymkode: 3da42...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Jeg bruker rundt 5 GB nå, har abo via jobb. Brukte under 1GB når jeg hadde privat abo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Rollover, betyr det at det du ikke brukte en mnd overføres som tillegg til neste mnd? Kanskje 2 holder for meg? Hvilket abb har du? Anonymkode: 3da42...dbc Ja, mange måneder bruker jeg bare 500mb så neste måned får jeg 1,5 gb Har plussmobil, billig abonnement med telenor dekning Anonymkode: a0938...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar https://bestill.plussmobil.no/bestill-mobilabonnement/plussmobil-2gb/?_gl=1*ilfjl5*_ga*MTQwMzY1NDM0MS4xNzA1MjI4MzI2*_ga_CZYZX4GNG3*MTcwNTIyODMyNS4xLjEuMTcwNTIyODM0MS4wLjAuMA.. Anonymkode: a0938...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Takk! Ts Anonymkode: 3da42...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Mellom 300 og 700 gb, alt etter hvor mange spill jeg laster ned og serier jeg ser. Anonymkode: 91ea4...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Bruker vel et par GB. Har et abonnement på 8 GB nå som jeg sikkert kunne droppet ned til noe mer beskjedent, men prisforskjellen er så liten. Ser aldri filmer og serier på mobilen, sliter litt med å skjønne hvordan folk gidder det. Anonymkode: 5dcbd...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Hittil har jeg brukt 300mb, vanligvis bruker jeg vel et par gb i måneden det kommer an på hvor mye jeg er uten wifi siden jeg har wifi på jobb og hjemme. Jeg har 10 gb men som regel 20 pga rollover. Anonymkode: af45e...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar 35 GB sålangt denne mnd. Forstår ikke hvordan noen klarer seg med kun 1GB i mnd, det er 35mb om dagen. Anonymkode: 070c4...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 35 GB sålangt denne mnd. Forstår ikke hvordan noen klarer seg med kun 1GB i mnd, det er 35mb om dagen. Anonymkode: 070c4...664 Ikke alle lever livet sitt gjennom mobilskjermen. Anonymkode: 75d91...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke alle lever livet sitt gjennom mobilskjermen. Anonymkode: 75d91...3fe "Ikke alle"-innlegg er uvesentlige. Anonymkode: 91ea4...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #14 Del Skrevet 14. januar Mellom 100-300mb i måneden. Har wifi hjemme og på jobb. Anonymkode: f97af...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar mellom 2-4 GB For det meste spilling, podkaster og youtube mens jeg sitter på buss, går på tredemølla også videre. Anonymkode: 8cd9e...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #16 Del Skrevet 15. januar TIl vanlig under 1 GB. Er på wifi omtrent overalt hvor jeg er. På ferie kan det gå noe mer. Anonymkode: dcd5f...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå