Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tidlig i graviditeten, er i uke 8, men har allerede gått opp noe i vekt og buksene strammer. På kvelden får jeg ikke igjen buksene engang. Embryoet er jo ikke mer enn 1,5 cm, så kan ikke skylde på «gravidmage». Hvorfor har magen allerede vokst såpass? Er det normalt? Er ganske liten, 160, så er litt redd for å bli enorm

Anonymkode: 3a299...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Kan skyldes væske i kroppen, oppblåsthet pga. tregere fordøyelse, etc. Trenger ikke bety noe for hvor stor man blir. Men du må jo regne med å legge deg ut.

Anonymkode: 9a0f2...919

• Liker 2
Skrevet

De som gjennomgår et fullgått svangerskap blir gigantiske alle sammen. Bare å akseptere det først som sist 😀

Anonymkode: c5d57...f43

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme med at buksene strammet, men det hadde mer å gjøre med at bekkenet videt seg ut, tror jeg. Gikk opp 20 kg i både første og andre svangerskap, men tok raskt av meg igjen etter fødselen. 

Anonymkode: 250a6...4ab

Skrevet

Du er nok mest oppblåst nå, og ikke «gravidmage» :) Er ingen estimat på hvordan du blir.

Anonymkode: 81dcc...d9c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært gigantisk begge gangene. Veldig slank ellers. Men har fått svæær mage raskt og alle spør om det er tvillinger eller om termin nærmer seg.. Kjempegøy. Men uansett, poenget er at jeg har gått ned i vekt veldig raskt etterpå.  Så det trenger ikke å ha noe å si for hvordan det blir etter fødsel. 

Anonymkode: 80e93...840

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...