Gå til innhold

musa til dama er litt vid, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er dessverre litt vid der nede. Har født 2 barn og yngste er 5år. Tror ikke hun har knipet så mye eller "trent opp" musa si etter fødsel.

Hvis jeg er veldig kåt, så kommer jeg lett, men hvis jeg er sånn passe kåt, så sliter jeg med å holde kuken hard over lengere tid pgr av mangel på friksjon.

Min kuk er helt normal, ikke veldig liten og ikke veldig stor, sånn ca 16x 13.... så vidt jeg kan huske. Med andre ord, den passer bedre til en dame som er litt trangere der nede.

Hva skal jeg gjøre? Be henne å begynne med knipe øvelser?

Anonymkode: 26372...a1c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne noen morsomme knipe-egg. Elektriske og på app. 

Anonymkode: 4f354...9af

Skrevet

Du kommer når du er kåt, men ikke når du ikke er så kåt, hva er problemet her? 

Anonymkode: dbf29...563

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjøp penisring. Da blir du stiv og stor. Anbefales. 

Anonymkode: b9497...557

• Liker 3
Skrevet

Jeg og mannen opplever noe av det samme, men da altså ift lite friksjon, men det er for det at jeg rett og slett blir for våt🙈 

Her løser vi det med at jeg kommer FØR penetrering! (Tar ikke lang tid😜) Han VET hva han driver med..😁

Etter orgasme er jeg også trangere😝 

Har vært med noen som hadde veldig liten penis, (IKKE ett problem for meg altså) og med riktig stilling så funker det uansett✌️

Anonymkode: c8a2c...1a0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kommer når du er kåt, men ikke når du ikke er så kåt, hva er problemet her? 

Hvis jeg er passe kåt, feks har hatt sex tidligere på dagen, men er kåt nok til å ha sex, så blir det vanskelig med mindre friksjon. Da trenger jeg mer friksjon for å holde hardheten over lengere tid. Så er det for meg i hvert fall. Uansett lite friksjon hvis dama er veldig våt

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis jeg er passe kåt, feks har hatt sex tidligere på dagen, men er kåt nok til å ha sex, så blir det vanskelig med mindre friksjon. Da trenger jeg mer friksjon for å holde hardheten over lengere tid. Så er det for meg i hvert fall. Uansett lite friksjon hvis dama er veldig våt

Ja, men er det så viktig å komme, og må det være i henne? Det finnes mange veier til målet, både for deg og hun.

• Liker 9
Skrevet

Skjønner deg godt, som jeg sa over, lite friksjon er kjipt, for oss begge, men hvis hun kommer før penetrering?  Føles det bedre da?

Jeg og mannen bare stopper midtveis om jeg blir for våt, og noen ganger så fingerer han meg til jeg kommer, også fortsetter vi, og noen ganger så stopper vi og bare onanerer sammen..

Men… At jeg blir ‘’for’’ våt, har alltid vært ett ‘’problem’’, 🙈 Så det ligger ikke noe usagt eller kjipt vedr det… Og for oss handler det ikke om at jeg er vid eller han liten.. Men rett og slett om at jeg blir for våt…

Skrevet

Noen ganger hjelper ikke knipeøvelser. Og operasjon må til. 

Anonymkode: 8ee85...41c

• Liker 4
Skrevet

Skjønner deg godt, som jeg sa over, lite friksjon er kjipt, for oss begge, men hvis hun kommer før penetrering?  Føles det bedre da?

Jeg og mannen bare stopper midtveis om jeg blir for våt, og noen ganger så fingerer han meg til jeg kommer, også fortsetter vi, og noen ganger så stopper vi og bare onanerer sammen..

Men… At jeg blir ‘’for’’ våt, har alltid vært ett ‘’problem’’, 🙈 Så det ligger ikke noe usagt eller kjipt vedr det… Og for oss handler det ikke om at jeg er vid eller han liten.. Men rett og slett om at jeg blir for våt…

Hvis det hadde vært så enkelt da, men  hun er av den typen som sliter med å få orgasme. Har kommet kun 2 ganger ved sex. Kun en gang ved samleie. Redd at dette er delvis pgr av at hun er så  "vid", men mest sannsynlig mentalt(håper jeg)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Du må nok ta en prat med henne på en veldig hyggelig måte, det handler om at dere begge skal få bedre sex. Jeg er litt bedre utstyrt en deg, og har opplevd at penetrering ikke gir min partner eller meg noe. Jeg hadde praten, og hun satte pris på det, og etter trening(som også kan være forspill med kuler og egg) så ble ting bedre og vi fikk bedre sex og pratet bedre om det!

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
Skrevet

Du må gi henne orgasme før (eller under) samleie. Da trekker skjeden seg sammen,

Anonymkode: 466dc...afa

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dama er dessverre litt vid der nede. Har født 2 barn og yngste er 5år. Tror ikke hun har knipet så mye eller "trent opp" musa si etter fødsel.

Hvis jeg er veldig kåt, så kommer jeg lett, men hvis jeg er sånn passe kåt, så sliter jeg med å holde kuken hard over lengere tid pgr av mangel på friksjon.

Min kuk er helt normal, ikke veldig liten og ikke veldig stor, sånn ca 16x 13.... så vidt jeg kan huske. Med andre ord, den passer bedre til en dame som er litt trangere der nede.

Hva skal jeg gjøre? Be henne å begynne med knipe øvelser?

Jepp, men det kan være lettere å øve med vaginalvekter e.l. 

Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg lurer oppriktig på hvordan disse knipeøvelsene utføres (og hvor mange rep og sett om dagen for god effekt) 😅

Anonymkode: c2a0f...d58

• Liker 1
Skrevet

Hva med å trene henne opp. 

Fokuser på klitoris ved munnsex. Putt så inn en finger og maser fram veggen, mens du slikker klitoris og hun tar på egne bryst. 

Hold på tolmodig og si du liker at hun klemmer rundt fingen din. 

Ikke fyll på med flere fingre, la hun jobb.

La henne komme i mål, og legg deg vedsiden av henne og kos. 

Enten vil hun ta deg i munnen, eller så vil hun ha mer av deg inni seg. Hun vil under samleie ville prøve å kjenne det samme som fingen og tunga fremkalte. Og det oppnådde hun med kniping rundt noe som nok var betydelig mindre en din penis.

Så øv masse, og øv i det små, før du med dine 16/13 over tid vil fremstå som mer enn adekvat. Hun vil ønske den lille kjempen din, om du betinger hennes nytelse rett.

Husk at du med rett vinkel treffer rett med 2/3 av lengden om du vinkler den i retning der du fingrer.

Om hun samtidig får henne til ta på på klitoris så kan det hende hun fyrer skikkelig og klemmer deg inn en paradis. 

Øv masse. Lykkes du vil hun øve og øve, og til slutt klemme blod ut av fing og kuk.

.

Anonymkode: 83aa4...c0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hva med å prøve noen andre stillinger? 

I noen stillinger blir jeg trangere enn andre. Og i noen stillinger peker pålen liksom mer mot skjedeveggene enn bare «inn og ut». Det bør jo gi mer friksjon.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det hadde vært så enkelt da, men  hun er av den typen som sliter med å få orgasme. Har kommet kun 2 ganger ved sex. Kun en gang ved samleie. Redd at dette er delvis pgr av at hun er så  "vid", men mest sannsynlig mentalt(håper jeg)

Men da har dere jo et mye større problem enn at hun er «vid».

Anonymkode: 466dc...afa

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke vanlig at kvinner kommer under samleie uten at klitten blir stimulert. Så for at hun skal komme må DEN gnikkes. Har du ikke prøvd å gnikke klitten samtidig som du er inni henne? Blir det godt på klitten så kniper hun nemlig og da blir det deilig for deg også. 

Du kan ikke klage til henne på at hun er for vid i allefall, men du kan oppfordre henne til å knipe mens du er inni henne. Det gjør kjæresten min, når han nærmer seg egen orgasme så ber han om at "knip hardere". Da kniper jeg så godt jeg kan og så kommer han. Jeg er ikke spesielt vid, men kniper likevel under sameiet fordi det er deilig. 

Jeg onanerer mye på egen hånd. Når jeg leker med klitten kniper jeg automatisk, og i allefall når jeg kommer. Så her trenes det av seg selv under onanering. Herlig. 

Anonymkode: 22715...b0c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva med å innføre leketøy som hjelper henne med å komme før penetrering? Når jeg bruker womanizer duo før samleie, og har hatt et par orgasmer med den, føles mannens pikk enorm ut når vi har samleie etterpå. 

Orgasmer trener også underlivet. 

Anonymkode: 74be7...0b5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gi henne noen morsomme knipe-egg. Elektriske og på app. 

Anonymkode: 4f354...9af

Dette! Med denne kan man til og med spille spill, den heter Perifit bekkenbunnstrener. Artig konsept, har dog ikke erfaring med den selv. 

Endret av A123B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...