Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært full i kirken noen gang?

Anonymkode: c9b63...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har du? 

Anonymkode: 33df6...035

Skrevet

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, har du? 

Anonymkode: 33df6...035

Nei. Jeg bare lurte på om noen her har vært det.

Skrevet

Nei, ikke full, men en gang så bakfull at jeg ikke burde dratt… Jeg var ganske ung, hadde ikke satt meg i den situasjonen som voksen. Det var en dåp i nær familie. 

Anonymkode: 55d18...a37

Skrevet

Full nei, brisen ja 

Anonymkode: 2a5aa...592

Skrevet

Nei, aldri! 😄 

Har ikke vært full i kirka, men har vært i full kirke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Tipper en god andel menn har drukket noe før kirketiden, det er så tafatt og kjedelig program at man er der pga sin kone/familie og barn..

Påtatt hyggelighet mens man etterpå snakker om de andre der, misunnelse og nærmest hat.

Skrevet

Vi var en venninnegjeng som dro på konsert i kirka. To av dem hadde skjulte lommelerker i veska, de smånippet liksom i skjul  og hadde startet lenge før de kom på konsert. De lå og strakk seg i benkene, fikk latterkrampe og klappet som besatt. Da fikk vi dessverre oppmerksomhet fra artistene og "vennligst ikke forstyrr"-tilsnakk. Hyggelig at dere liker det vi gjør, men klapp heller etter at vi er ferdige. Jeg var ikke en av de uskikkelige og jeg syns det var veldig flaut. :flau:

Anonymkode: 7b1e7...41c

• Hjerte 1
Skrevet

Full av dritt, ja.

Anonymkode: de43a...854

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi var en venninnegjeng som dro på konsert i kirka. To av dem hadde skjulte lommelerker i veska, de smånippet liksom i skjul  og hadde startet lenge før de kom på konsert. De lå og strakk seg i benkene, fikk latterkrampe og klappet som besatt. Da fikk vi dessverre oppmerksomhet fra artistene og "vennligst ikke forstyrr"-tilsnakk. Hyggelig at dere liker det vi gjør, men klapp heller etter at vi er ferdige. Jeg var ikke en av de uskikkelige og jeg syns det var veldig flaut. :flau:

Ja, dette var jo rett og slett uhøflig… Jeg hadde også blitt flau. 

Anonymkode: 55d18...a37

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff da. Ja det var jo litt drøyt.

Skrevet

Nei aldri, men bannet i kirken har jeg dog gjort

Var i en begravelse en gang der sønnen til den avdøde var ganske full. Det gjorde det hele kanskje ekstra sørgelig. 

Ellers har det vært lite av fyll i kirken som jeg har fått med meg.

Skrevet

Nei men mormoren til min datter har flere ganger vært "på druen" under kirkekonserter der barnebarnet har sunget i koret.

Damen har sittet og duppet i benken med rødvinstenner og alkohol ånde

Anonymkode: 6c069...379

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Men jeg har da både vært fordomsfull og full av faen i kirka 😅

Skrevet

Ja, jeg og en venninne snubla over ei open kirke, på vei hjem, og endte opp i bibelsirkel. 

Anonymkode: 7dcf3...d9c

Skrevet
Queen_Lilith skrev (På 22.1.2024 den 4.30):

Nei det har jeg ikke. Men jeg har da både vært fordomsfull og full av faen i kirka 😅

Kult

Anonymkode: b272c...639

• Liker 1
Skrevet

Ja, hver gang. 

Anonymkode: 94e9d...42f

Skrevet

Ja drakk litt vin før jeg skulle i kirka en gang ja. 

Anonymkode: 450ac...82e

• Liker 1
Skrevet

Ja. Midnattsmesse julaften i Spania. 😇🤪

Anonymkode: 43ca6...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...