AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Har du vært full i kirken noen gang? Anonymkode: c9b63...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Nei, har du? Anonymkode: 33df6...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, har du? Anonymkode: 33df6...035 Nei. Jeg bare lurte på om noen her har vært det. Anonymkode: c9b63...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Nei, ikke full, men en gang så bakfull at jeg ikke burde dratt… Jeg var ganske ung, hadde ikke satt meg i den situasjonen som voksen. Det var en dåp i nær familie. Anonymkode: 55d18...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Full nei, brisen ja Anonymkode: 2a5aa...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Nei, aldri! 😄 Har ikke vært full i kirka, men har vært i full kirke. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Tipper en god andel menn har drukket noe før kirketiden, det er så tafatt og kjedelig program at man er der pga sin kone/familie og barn.. Påtatt hyggelighet mens man etterpå snakker om de andre der, misunnelse og nærmest hat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Vi var en venninnegjeng som dro på konsert i kirka. To av dem hadde skjulte lommelerker i veska, de smånippet liksom i skjul og hadde startet lenge før de kom på konsert. De lå og strakk seg i benkene, fikk latterkrampe og klappet som besatt. Da fikk vi dessverre oppmerksomhet fra artistene og "vennligst ikke forstyrr"-tilsnakk. Hyggelig at dere liker det vi gjør, men klapp heller etter at vi er ferdige. Jeg var ikke en av de uskikkelige og jeg syns det var veldig flaut. Anonymkode: 7b1e7...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Full av dritt, ja. Anonymkode: de43a...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi var en venninnegjeng som dro på konsert i kirka. To av dem hadde skjulte lommelerker i veska, de smånippet liksom i skjul og hadde startet lenge før de kom på konsert. De lå og strakk seg i benkene, fikk latterkrampe og klappet som besatt. Da fikk vi dessverre oppmerksomhet fra artistene og "vennligst ikke forstyrr"-tilsnakk. Hyggelig at dere liker det vi gjør, men klapp heller etter at vi er ferdige. Jeg var ikke en av de uskikkelige og jeg syns det var veldig flaut. Anonymkode: 7b1e7...41c Ja, dette var jo rett og slett uhøflig… Jeg hadde også blitt flau. Anonymkode: 55d18...a37 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi var en venninnegjeng som dro på konsert i kirka. To av dem hadde skjulte lommelerker i veska, de smånippet liksom i skjul og hadde startet lenge før de kom på konsert. De lå og strakk seg i benkene, fikk latterkrampe og klappet som besatt. Da fikk vi dessverre oppmerksomhet fra artistene og "vennligst ikke forstyrr"-tilsnakk. Hyggelig at dere liker det vi gjør, men klapp heller etter at vi er ferdige. Jeg var ikke en av de uskikkelige og jeg syns det var veldig flaut. Anonymkode: 7b1e7...41c Huff da. Ja det var jo litt drøyt. Anonymkode: c9b63...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Nei aldri, men bannet i kirken har jeg dog gjort Var i en begravelse en gang der sønnen til den avdøde var ganske full. Det gjorde det hele kanskje ekstra sørgelig. Ellers har det vært lite av fyll i kirken som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Del Skrevet 16. januar Nei men mormoren til min datter har flere ganger vært "på druen" under kirkekonserter der barnebarnet har sunget i koret. Damen har sittet og duppet i benken med rødvinstenner og alkohol ånde Anonymkode: 6c069...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_Lilith Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar Nei det har jeg ikke. Men jeg har da både vært fordomsfull og full av faen i kirka 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar Ja, jeg og en venninne snubla over ei open kirke, på vei hjem, og endte opp i bibelsirkel. Anonymkode: 7dcf3...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Del Skrevet 23. januar Queen_Lilith skrev (På 22.1.2024 den 4.30): Nei det har jeg ikke. Men jeg har da både vært fordomsfull og full av faen i kirka 😅 Kult Anonymkode: b272c...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #18 Del Skrevet 23. januar Ja, hver gang. Anonymkode: 94e9d...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #19 Del Skrevet 23. januar Ja drakk litt vin før jeg skulle i kirka en gang ja. Anonymkode: 450ac...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #20 Del Skrevet 23. januar Ja. Midnattsmesse julaften i Spania. 😇🤪 Anonymkode: 43ca6...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå