Gå til innhold

Rikshospitalet - egguthenting på helgedag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har opplevd at andre sier både det ene og det andre. Altså at de gjør det men også at de ikke gjør det.

Jeg hadde selv innsett i en helg, men det er jo noe annet. Men så hadde jeg hørt at de ikke gjorde det heller, så jeg aner ikke.

Anonymkode: 93332...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var på forsamtale, sa de at de ikke tok egguthenting i helgen. De aller fleste tar de og nedregulerer hormoner på, så de har full kontroll på syklusen. Med det, vil de prøve å sette deg i gang på hormoner så de treffer på hverdag. Har hørt om enkelte som har mistet forsøket pga helgedag. 

Anonymkode: 75801...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt forskjellig. Men så vidt jeg har hørt så gjør de innsett på helg, men ikke uthenting 🤷‍♀️ spør dem! 

Anonymkode: 26294...621

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble tatt ut på en lørdag. Men tror ikke det er noe de ønsker, men hvis de må så har det skjedd i iallefall. Tror vi var to stk den dagen, og var meget begrenset med personale på jobb. 

Jeg måtte gå totalt 13 dager på sprøyter så tror de anså mandag for å være for sent. 

Anonymkode: 782e5...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egguttak på en lørdag sist. De setter det opp om det er nødvendig 🙂 Det var bare jeg og ei til som, hadde egguttak den dagen, var kjempe deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...