Gå til innhold

sjekker du mattilbud og handler fra butikk til butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trukket ut blant de "heldige" som ikke lenger får kuponger fra Coop, med den konkurransen som er her i nabolaget er det nok til at jeg velger en annen butikk. 

Anonymkode: e3e57...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har en super Coop Extra to km unna. Kiwi, Rema, Spar ligger en - to mil unna. Orker ikke kjøre så langt for tilbud.

Anonymkode: 7ca12...f8b

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 3d39e...4e1

Skrevet

Ja, jeg er en av dem. Jeg er gående, og jeg har flere kjeder i nærheten, så jeg pleier å legge opp en rute med flere stopp. Jeg må ta høyde for utsolgt- og lurings-situasjoner, så jeg tar ofte en rekognoseringrunde først, omgrupperer, og så et oppsamlingsheat. 

Lørdagskvelden kommer de første kundeavisene (Coop, Meny, Europris og Spar), på søndag Joker, Rema og Kiwi, mens Bunnpris nå drøyer til mandag morgen. Nettbutikkene/-sidene oppdateres litt nå og da. 

Har ofte undret meg over at folk kjøper ting i en butikk når det er alment opplyst at de er billigere i butikken ved siden av, men de får kanskje personlige rabatter. Og når folk velger det dyrere alternativet, gjør de det mulig for butikkene å selge de billigere alternativene billigere. Men om de faktisk gjør det, er en annen sak.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Og jeg synes faktisk det er litt kjekt å sitte meg ned å planlegge middager og innkjøp. 

Som så mange andre her i tråden, så sjekker jeg alltid appen mattilbud og Æ og planlegger utifra tilbud jeg finner der. 

Har Rema 1000, Kiwi, Coop Mega og Meny i gangavstand hjemmefra. 

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Ja, det gjør jeg. Og jeg synes faktisk det er litt kjekt å sitte meg ned å planlegge middager og innkjøp. 

Som så mange andre her i tråden, så sjekker jeg alltid appen mattilbud og Æ og planlegger utifra tilbud jeg finner der. 

Har Rema 1000, Kiwi, Coop Mega og Meny i gangavstand hjemmefra. 

Jeg også koser meg. Tilfredsstillende å finne tilbudsvarer. Hvor kjøper dere god billig frukt?

Anonymkode: d6efa...e21

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei, fordi man blir nødt til å kjøre minimum 500 meter før man kan parkere utenfor de forskjellige dagligvare-kjedene. Å gå minimum 500 meter (med en haug fulle handleposer) er i alle fall ikke aktuelt for min del. 

Å kjøre mellom de forskjellige butikkene, gå rundt i ulike butikker, og stå i kø hver gang før man endelig er f erdig i hver enkelt butikk. Alt dette krever jo selvfølgelig ekstra tid, og for hva da egentlig?? Å spare kanskje femten øre her, eller førti øre der for hvert produkt man ønsker å kjøpe..    

Anonymkode: c4267...773

Det er jo ikke ører det er snakk om, det kan være 10 kr her, 20 der, eller enda mer. Det blir det en del av i lengden. Og det går an å handle på tider det er lite folk i butikken slik at man slipper kø.

Skrevet

Ja, bruker "Mattilbud" appen, god oversikt der. Finner jeg gode tilbud på butikker jeg ikke tar storhandel på, så stikker jeg ofte innom de også, men nå har jeg godt utvalg av butikker rundt meg. Følger man med, så kan det komme veldig gode tilbud iblant, men varer med de mest ekstreme tilbudene blir fort borte, så gjelder å sjekke tilbudsavisene på mandager 

Anonymkode: d0c01...4c2

Skrevet

Sjekker tilbudsavisene og handler deretter. Vi har de aller fleste kjeder (utenom Mega) nær oss så det koster ikke noe mer å fordele det på flere butikker 

Anonymkode: 03c60...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...