Mandagsunge Skrevet 14. januar 2024 #21 Skrevet 14. januar 2024 Hobbyen eg aldri planla å få, men her sitt eg kvar søndag og ventar på neste vekes tilbodsavisar i appen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #22 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): mye å spare på det.... Anonymkode: d6efa...e21 Ja. Og fryseren full av 50% kjøttdeig etc😀 Anonymkode: 07a21...074 1
MiniMjau Skrevet 14. januar 2024 #23 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja det gjør jeg, hvis jeg sparer 50 kr på ukeshandelen så blir det jo over 2500 i året som kommer godt med. Anonymkode: 04c58...718 Nemlig! Og setter du det i fond til 5% avkastning til du blir pensjonist.. så vokser det til en god del! Og sparer du 50 i uka på andre ting ogs så blir det mye penger til slutt. En kaffe latte her, en taxitur der, litt ekstra godis der.... Alle store beløp, består av enkelt-kroner.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #24 Skrevet 14. januar 2024 Ja, når det ikke gjør at jeg må betale ekstra bompenger eller bussbillett for å handle der. Jeg er ganske heldig og har mange ulike kjeder ganske nær meg, men det sier seg selv at det ikke lønner seg hvis jeg må kjøpe bussbillett eller betale bompenger og parkering for å komme meg på en spesiell butikk. Anonymkode: 3a1e7...d7c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #25 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så klart. Løper fra butikk til butikk alt ettersom hva de har på tilbud. Har Rema og extra samme tilbudet, så går jeg for extra for å få kjøpeutbyttet i tillegg. Tenker alltid først pris og tilbud, så ekstra kunderabatt. Alt som aldri og svært sjeldent på tilbud kjøpes hos en av lavprisbutikkene. Har nesten alt av butikker i samme område, 3 extra, 2 Rema, 2 kiwi, 2 bunnpris, 1 Meny, 1 spar og coop obs som er under 5 min unna hverandre og de fleste gåavstand fra hverandre. Er bare idiotisk å handle på ett sted. Eneste butikken jeg aldri er innom er Prix, for de er dårlig. Mega er 10 min ekstra unna, men trenger aldri å dra dit, for alt de har av tilbud er på tilbud hos andre. Jeg forstår meg ikke på de som ikke orker å gå til nabobutikken for å kjøpe dyre ting som kjøtt, ost og brus på tilbud. Men heller kjøper det til blodpris på grunn av latskap eller uvitenhet. Forstår at de med millioninntekt gir faen, men det er skremmende mange som kjøper ting til unødvendig høy pris. Mange ganger jeg har så lyst å si til noen med 6 6-pakninger Pepsi max til fullpris at "ey, kiwi i bygget ved siden av har tilbud på 8 pakninger, dra heller dit". Anonymkode: 48775...295 Hvorfor løpe? Det er da enklere å gå. Anonymkode: 39668...f9a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #26 Skrevet 14. januar 2024 Absolutely. Og menyen styres av og til etter tilbud. Anonymkode: d1619...607 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #27 Skrevet 14. januar 2024 Tja, til dels, men vi har bare to butikker her. Anonymkode: 0226c...387
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #28 Skrevet 14. januar 2024 Nei, fordi man blir nødt til å kjøre minimum 500 meter før man kan parkere utenfor de forskjellige dagligvare-kjedene. Å gå minimum 500 meter (med en haug fulle handleposer) er i alle fall ikke aktuelt for min del. Å kjøre mellom de forskjellige butikkene, gå rundt i ulike butikker, og stå i kø hver gang før man endelig er f erdig i hver enkelt butikk. Alt dette krever jo selvfølgelig ekstra tid, og for hva da egentlig?? Å spare kanskje femten øre her, eller førti øre der for hvert produkt man ønsker å kjøpe.. Anonymkode: c4267...773
enkefru Skrevet 14. januar 2024 #29 Skrevet 14. januar 2024 Ja, hvis det passer seg slik så. Butikkene ligger ganske tett
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #30 Skrevet 14. januar 2024 Av og til. Jobbet på Extra, så det er naturlig å handle det meste der. Men har en av de andre gode tilbud på ting jeg kjøper ofte så hender det. Anonymkode: c4f7e...63c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #31 Skrevet 14. januar 2024 Jeg har begynt med det, i disse dyrtider, og etter jeg har brukt mye penger på et boligkjøp. Før handlet jeg bare alt på Oda, og de er jo relativt rimelige på basics, mye er det jo aldri tilbud på uansett (øl for eksempel). Men nå sjekker jeg tilbudsavisene.. jeg er litt sånn som handler ofte og lite, og jeg går jo forbi alle butikkene i landet ila en uke, så det koster meg ikke mye tid. Anonymkode: ffb46...bb3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #32 Skrevet 14. januar 2024 Nei, det har jeg ikke tid til. Kjører forbi én butikk på de 4 milene fra jobb og da blir det den. Den er litt liten og har dårlig utvalg på glutenfritt blant annet, så kjører en omvei innimellom for spesielle varer. Anonymkode: d9ea9...af9
myMa Skrevet 14. januar 2024 #33 Skrevet 14. januar 2024 Orker ikke for å være ærlig. Med to små så er oda redningen. De har nesten aldri noen gode tilbud men greie priser sånn jevnt over. De gangene jeg har planlagt å handle tilbudsvarer (utifra en ukesmeny jeg har laget) så opplever jeg ofte at butikken er utsolgt for den varen fordi den er på tilbud. Utrolig irriterende. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #34 Skrevet 14. januar 2024 Ja, kjøper det meste på tilbud. Har alle butikker i nærheten så null stress. Vi er 5 i familien med tenåringsgutter så det går en del mat. Spesielt kjøtt. Sparer masse på å handle kjøttdeig til 50kr istedenfor 68kr for eksempel. Når det går 2 pakker til middag så blir det litt. Anonymkode: 288b6...a29
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #35 Skrevet 15. januar 2024 Jeg sjekker tilbud og drar til butikker hvor jeg kan ta bussen for å kjøpe enkelte ting på tilbud. Nå har feks Meny hatt krone-marked og da kan man få tak i mye til en ok pris. Jeg er ellers VELDIG lei av at de typiske kjedene har så ulikt utvalg og at feks COOP MEGA, OBS og MENY ligger så høyt i pris på varer som koster mindre på Kiwi o.l. Det gjør det tungvint i disse tider- feks for alle oss som har en av disse dyre butikkene som eneste nærbutikk- hvor jeg som mange andre synes maten har blitt altfor dyr. Anonymkode: ffe96...996
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #36 Skrevet 15. januar 2024 Jeg har ikke noen tilbudsapp, den blir uansett helt irrelevant hvis den viser tilbud på Obs eller Extra. Jeg sjekker tilbud når jeg får reklame i posten. Anonymkode: 8e3ff...90c
MiniMjau Skrevet 15. januar 2024 #37 Skrevet 15. januar 2024 Sjekker tilbud, æ-app og kuponger på Coop.... Idag hadde Coop tilbud på cottage cheese, men de hadde samme pris på rema i går, uten at d var annonsert tilbud. Så må ha tunga rett i munnen...😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #38 Skrevet 15. januar 2024 Har nesten slutta å sjekke tilbudsavisene, det er få varer der jeg kjøper av det som kommer der uansett. Spar sitt 10-kr salg er håpløst her, det jeg pleide å kjøpe på de salgene er utsolgt på Spar her, hver eneste gang. Så den butikken har jeg gitt opp. Kan kjøpe kyllinglårfile på rema når jeg får det på Æ. I 2022 handlet jeg for nesten 14k på rema. I 2023 endte jeg på 8k. Coop sine kuponger er også en vits. Jeg trenger ikke en boks bakepulver hver eneste måned... Får også -6kr på pizza, men den koster fremdeles mer enn i Sverige. Selv Kiwi som nå kjører prisfrys på pizzan vi kjøper, er dyrere enn i Sverige. Kjøper hovedsaklig brød og grønnsaker i Norge, samt leverpostei. Handler mest i Sverige. Anonymkode: 2ecdc...a9e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #39 Skrevet 15. januar 2024 Ja, alltid. På mandager sjekker jeg kundeavisen på på appen «mattilbud». Deretter sjekker jeg personlige avslag i appen Æ og i Coop-appen. Handler på Kiwi, men kjøper andre ting vi trenger der det er på tilbud. Er det knalltilbud på ting vi forbruker mye av, kjøper jeg inn store kvanta. Anonymkode: 5552b...653 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #40 Skrevet 15. januar 2024 MiniMjau skrev (13 minutter siden): Sjekker tilbud, æ-app og kuponger på Coop.... Idag hadde Coop tilbud på cottage cheese, men de hadde samme pris på rema i går, uten at d var annonsert tilbud. Så må ha tunga rett i munnen...😊 Den la jeg merke til også. Koster til vanlig rundt 30 kr på Rema og Kiwi. Jeg fikk også 30 prosent avslag i æ-appen på cottage cheese forrige uke. Anonymkode: 5552b...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå