AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 En jeg har hatt en langvarig og komplisert relasjon til har en spesiell hobby og et favorittband han elsker overalt på jord. Jeg og han har aldri vært venner på sosiale medier og jeg har heller ikke drevet å stalket han der. Nå har vi ikke hatt noe kontakt på 6 mnd og jeg har slettet nummeret hans. Det er (endelig)helt over og jeg har til og med blokkert han i alle sosiale medier. Plutselig siste par ukene har jeg fått ekstremt mange "forslag" på sider relatert til hans (veldig smale) hobby og favorittband(som heller ikke er noe veldig populært og kjent band). Jeg kjenner ingen andre som liker/driver på med dette, ikke gjør jeg det heller. Hvorfor viser Facebook meg dette? Jeg får andre forslag på Facebook også, men det er jo grupper relatert til mine interesser/hva jeg liker. Anonymkode: a4aa9...753
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Det er telepatisk. Han tenker på deg... Anonymkode: 5c7d8...ec1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han tenker på deg ❣️❤️❣️ Anonymkode: f0ac8...8e6
Kaiehuset Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor viser Facebook meg dette? Fordi Facebook samler inn ekstremt mye data. Hvis FB på din telefon har tilgang til adresseboken din og finner telefonnummeret hans der, kan FB koble det til hans FB hvis telefonnummeret hans finnes der. Det samme kan gjøres med e-postadresser. Eller kanskje omvendt, at han har de dataene et sted og at FB har tilgang til det. Men det kan også være at FB registrerte at dere var på de samme stedene. Samme hus, samme butikk, samme kontor osv. Og at FB derfo tror at dere kjenner hverandre og at dere kanskje har samme interesser. Det er kjent at FB kommer med forslag til grupper osv. om ting venner liker. FB tror det er da sannsynlig at du også liker det. Endret 14. januar 2024 av Kaiehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå