Gå til innhold

Leter etter kokebok (enkelt, billig, grønt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste om og så på en kokebok der oppskriftene var på måltider som passet hele familien, at det var rimelige måltider og muligens kjøttfritt. Og at de tok kort tid å lage. Er det noen som vet hvilken jeg kan mene?

Skrevet
Rosa Dartle skrev (32 minutter siden):

Jeg leste om og så på en kokebok der oppskriftene var på måltider som passet hele familien, at det var rimelige måltider og muligens kjøttfritt. Og at de tok kort tid å lage. Er det noen som vet hvilken jeg kan mene?

Kan det være en av bøkene til Mari Hult fra Vegetarbloggen? Sykt enkelt eller sykt godt? Står om dem begge litt nedenfor her.  https://www.vegetarbloggen.no/kokebok/

Ellers vet jeg det er flere, og skal se om jeg finner de, men første jeg tenkte på. 

Skrevet

Jeg liker også Hummus & granateple godt. Ikke helt vegetarisk, men veldig mange vegetariske, kjappe oppskrifter 

Anonymkode: 2cff9...e9c

Skrevet

Høres ut som omtalen av 90% av kokebøkene på markedet!

Jeg lager måltider som jeg vet at min familie liker, de er rimelige fordi jeg bruker rimelige ingredienser og ikke lager mer enn vi spiser opp, her er det ikke noe spesielt i at det ikke spises kjøtt til alle måltider, og det meste jeg lager går ganske raskt å lage fordi jeg har noen faste måltider jeg ofte lager, og generelt er rutinert fordi jeg har laget mye mat og eksperimentert mye.

Anonymkode: 3d32e...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...