Rosa Dartle Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Jeg leste om og så på en kokebok der oppskriftene var på måltider som passet hele familien, at det var rimelige måltider og muligens kjøttfritt. Og at de tok kort tid å lage. Er det noen som vet hvilken jeg kan mene?
Daisy-love Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Rosa Dartle skrev (32 minutter siden): Jeg leste om og så på en kokebok der oppskriftene var på måltider som passet hele familien, at det var rimelige måltider og muligens kjøttfritt. Og at de tok kort tid å lage. Er det noen som vet hvilken jeg kan mene? Kan det være en av bøkene til Mari Hult fra Vegetarbloggen? Sykt enkelt eller sykt godt? Står om dem begge litt nedenfor her. https://www.vegetarbloggen.no/kokebok/ Ellers vet jeg det er flere, og skal se om jeg finner de, men første jeg tenkte på.
Daisy-love Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Ellers er de fra Hanne-Lene ofte tenkt på for familier, fant den ene her. https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/mat-og-drikke/kokeboker/en-skikkelig-digg-kokebok-2-1?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAqY6tBhAtEiwAHeRopYiZRxErG6HxlJeZvI6GVuuOcnxkl-h7yoheTWzIUhgB-slY0NDSIxoCBPAQAvD_BwE Milelang link da. Mange skryter av de. Hun har flere bøker.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Jeg liker også Hummus & granateple godt. Ikke helt vegetarisk, men veldig mange vegetariske, kjappe oppskrifter Anonymkode: 2cff9...e9c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Høres ut som omtalen av 90% av kokebøkene på markedet! Jeg lager måltider som jeg vet at min familie liker, de er rimelige fordi jeg bruker rimelige ingredienser og ikke lager mer enn vi spiser opp, her er det ikke noe spesielt i at det ikke spises kjøtt til alle måltider, og det meste jeg lager går ganske raskt å lage fordi jeg har noen faste måltider jeg ofte lager, og generelt er rutinert fordi jeg har laget mye mat og eksperimentert mye. Anonymkode: 3d32e...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå