AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Vi er litt eksperimentelle, jeg og typen. Har blant annet fingret han analt og han får amazing orgasmer av dette. Men prøvde her om dagen min dildo med vibrator på han og det tok skikkelig av. Han ble helt vill bokstavelig talt og det endte med at han fikk en helt faktisk ubeskrivelig orgasme, jeg rørte ikke penis. Penis var faktisk heller ikke knallstiv og det kom ikke noe ut av penis under orgasmen. Han var og like kåt og vi kunne fortsette rett etter orgasmen. Men det er en annen story. Etterpå snakket vi om opplevelsen og han kunne fortelle om en helt annen innvendig orgasme som på en måte fløt rundt i hele kroppen hans. Det var noe ubeskrivelig, innvendig følelse som var veldig sterk og den unormalt lenge. Andre med erfaringer eller har opplevd dette sånn? Har både lest og erfart med typen om prostata orgasme. Men denne innvendige orgasmen uten at penis har vært involvert, har jeg ikke hørt om. Anonymkode: 0dcc1...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Ingen erfaringer? Anonymkode: 0dcc1...7fd
Smakelitt Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Prostata stimulering. Det gir fantastiske opplevelser. Fortsett å gi han det du beskriver her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Smakelitt skrev (37 minutter siden): Prostata stimulering. Det gir fantastiske opplevelser. Fortsett å gi han det du beskriver her. Åh jeg vet, gjort det flere ganger i helgen. Samme skjer hver gang. Er du og kvinne eller mann? Anonymkode: 0dcc1...7fd
Smakelitt Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh jeg vet, gjort det flere ganger i helgen. Samme skjer hver gang. Er du og kvinne eller mann? Anonymkode: 0dcc1...7fd Er mann, og bra han har det godt. De som ikke har opplevd det der har noe i vente den dagen det skjer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Smakelitt skrev (11 timer siden): Er mann, og bra han har det godt. De som ikke har opplevd det der har noe i vente den dagen det skjer. Jeg vet, de går glipp av mye og annerledes nytelse. Ekstra bonus er at typen får flere orgasmer, ofte tett på hverandre. Typen blir regelrett helt hysterisk og han er helt hekta. Jeg blir og tilfredsstilt så det holder, men det er en annen historie. Jeg blir dessuten supertent av å gi typen så vill nytelse Anonymkode: 0dcc1...7fd 1
Smakelitt Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet, de går glipp av mye og annerledes nytelse. Ekstra bonus er at typen får flere orgasmer, ofte tett på hverandre. Typen blir regelrett helt hysterisk og han er helt hekta. Jeg blir og tilfredsstilt så det holder, men det er en annen historie. Jeg blir dessuten supertent av å gi typen så vill nytelse Anonymkode: 0dcc1...7fd Gøy å lese, det du beskriver her er så herlig, nytelse på høyt nivå!
Smakelitt Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Smakelitt skrev (4 minutter siden): Gøy å lese, det du beskriver her er så herlig, nytelse på høyt nivå! Jeg har opplevd det der mer enn en gang selv, beste er å ligge fast i sengen når det skjer ..😎
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Smakelitt skrev (11 minutter siden): Gøy å lese, det du beskriver her er så herlig, nytelse på høyt nivå! Ja, jeg føler virkelig det er the next level for han. Nytelsen er minst x10 mot tidligere😅 Anonymkode: 0dcc1...7fd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Smakelitt skrev (8 minutter siden): Jeg har opplevd det der mer enn en gang selv, beste er å ligge fast i sengen når det skjer ..😎 Ligger du bundet fast? Er det for å holde kroppen mer rolig?🤩 Anonymkode: 0dcc1...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå