AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #21 Del Skrevet 14. januar 2024 Ja! Kjenner til ei som legger støtt og stadig ut bilder fra enten ambulanse eller sykehussengen. Sendte en melding en gang, og lurte på hva som skjer. Da fikk jeg til svar: «Det kan jeg ikke fortelle nå», SÅ HVORFOR LEGGE DET UT? Anonymkode: c822e...a00 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #22 Del Skrevet 14. januar 2024 Samme folka som sjekker inn på Legevakten på FB🤣 Anonymkode: 505be...b49 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #23 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjorde dette en gang jeg var på sykehuset etter en ulykke hvor ryktene spredde seg raskt. Jeg våknet etter operasjon til 30-40 sms/messengermeldinger og tallet steg raskt fra folk som lurte på om det gikk fint med meg og hva som hadde skjedd. Jeg postet en status (jeg tok dog ikke bilde av meg selv i sykehussengen 😅) hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og hvordan ståa var. At jeg takket for alle meldinger, men at jeg ikke orket å svare alle individuelt. Det funket veldig fint og folk fikk stilt nysgjerrigheten sin og fikk med seg hvordan det gikk uten at jeg trengte å skrive til alle sammen. Nå skal det legges til at jeg er helt enig i at bildene dere beskriver er unødvendige 🙈 Anonymkode: cbc1e...01c Det er ok, heller ment på de som skriver sånn ligger baki en sykebil, er på akutten , legevakta, sykestua etc uten noe videre forklaring. mest for å lage drama og bekymre andre Anonymkode: 0b150...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #24 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja! Kjenner til ei som legger støtt og stadig ut bilder fra enten ambulanse eller sykehussengen. Sendte en melding en gang, og lurte på hva som skjer. Da fikk jeg til svar: «Det kan jeg ikke fortelle nå», SÅ HVORFOR LEGGE DET UT? Anonymkode: c822e...a00 Herregud for en drama kjerring Anonymkode: 0b150...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #25 Del Skrevet 14. januar 2024 Er helt normalt viss man er 12 år Anonymkode: da10d...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #26 Del Skrevet 15. januar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Er helt normalt viss man er 12 år Anonymkode: da10d...191 Mer normalt hos 50+ som ikke har vokstopp med internett. Hos 30-40 er det mest normalt å ikke legge ut noe (vi har traumer fra piczo og tidlig facebook), mens for de under 30 er det mest strigla bilder som legges ut (de har vokst opp med influensere). Det er min observasjon i alle fall. Anonymkode: 715bc...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #27 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg svarer konsekvent ikke på fisking. Det blir enda mer irriterende når de sender meg bilde fra sykehussengen uten kommentarer direkte til meg på snap. Da føler jeg at jeg må svare. Det skjedde meg å i helga. Da svarte jeg at man deler ikke sånt uten å skrive hva som har skjedd. Anonymkode: 8a753...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #28 Del Skrevet 15. januar 2024 Sadfishing. Ikke svar på sånt. Anonymkode: 7d9c2...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #29 Del Skrevet 15. januar 2024 solsolsol skrev (På 14.1.2024 den 9.26): Og uten å skrive noe om hva som skjer 😆 "Det vil jeg ikke skrive om her" 🫣😆 Anonymkode: 30572...2b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #30 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 9.43): Jeg gjorde dette en gang jeg var på sykehuset etter en ulykke hvor ryktene spredde seg raskt. Jeg våknet etter operasjon til 30-40 sms/messengermeldinger og tallet steg raskt fra folk som lurte på om det gikk fint med meg og hva som hadde skjedd. Jeg postet en status (jeg tok dog ikke bilde av meg selv i sykehussengen 😅) hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og hvordan ståa var. At jeg takket for alle meldinger, men at jeg ikke orket å svare alle individuelt. Det funket veldig fint og folk fikk stilt nysgjerrigheten sin og fikk med seg hvordan det gikk uten at jeg trengte å skrive til alle sammen. Nå skal det legges til at jeg er helt enig i at bildene dere beskriver er unødvendige 🙈 Anonymkode: cbc1e...01c Det er jo noe helt annet! Da forklarer man og er ærlig. Men å kun legge ut status og bilde uten å forklare sier sitt om at man kun vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: 07b02...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå