AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 Er det oppmerksomhetssyke mennesker? Anonymkode: dd0db...141 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Trenger ikke være oppmerksomhetssyk bare fordi man vil ha litt oppmerksomhet. Anonymkode: 427e6...527 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Ja, det er oppmerksomhet og ingenting annet. Desperate etter at noen skal spør hva det er, osv. Bare teit og umodent, en trenger ikke dele absolutt alt på sosiale medier. Anonymkode: 00ac6...5d4 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 14. januar 2024 #4 Del Skrevet 14. januar 2024 Og uten å skrive noe om hva som skjer 😆 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Del Skrevet 14. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det er oppmerksomhet og ingenting annet. Desperate etter at noen skal spør hva det er, osv. Bare teit og umodent, en trenger ikke dele absolutt alt på sosiale medier. Anonymkode: 00ac6...5d4 Man trenger ikke men man kan. Så kan du blokke brukeren hvis det plager deg. Problem løst. Vær så god neste. Anonymkode: 427e6...527 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Del Skrevet 14. januar 2024 De skal ha noen til å kommentere «hæææ, hva har skjedd? ❤️❤️», og så selv svare «sender deg pm, snuppa! 😘» Anonymkode: 8333d...0b7 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Del Skrevet 14. januar 2024 Tror det er et av kravene for å få behandling. 🤔 Anonymkode: e2879...d7e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De skal ha noen til å kommentere «hæææ, hva har skjedd? ❤️❤️», og så selv svare «sender deg pm, snuppa! 😘» Anonymkode: 8333d...0b7 Dette! 😁😁 more mystery liksom Anonymkode: dd0db...141 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #9 Del Skrevet 14. januar 2024 Ja sånn: huff da havnet vi på akuttmottaket da 😪 Anonymkode: 0b150...fd0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #10 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg kommenterer aldri på slike bilder. Syns det er helt idiotisk å legge ut sånt. Anonymkode: 24be1...25e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #11 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja sånn: huff da havnet vi på akuttmottaket da 😪 Anonymkode: 0b150...fd0 En kollega gjorde dette rett før jul, med bilde og greier. Hadde ramlet ute (hunden dro i båndet….), og resultatet var ingenting, bare litt muskelvondt i en arm - men det laget hun ikke story om😆 Anonymkode: 00ac6...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #12 Del Skrevet 14. januar 2024 Vet om ei som legges inn på sykehuset med jevne mellomrom. Skal ikke spekulere i årsak, men hun legger ut bilde av seg selv med intravenøs hver eneste gang uten å skrive noen ting 😅 Utrolig spesielt. Anonymkode: 609ad...ad2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #13 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror det er et av kravene for å få behandling. 🤔 Anonymkode: e2879...d7e 🙌🏼😂😂😂 Anonymkode: 00ac6...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #14 Del Skrevet 14. januar 2024 Kan være så mye. Noen har et behov for å bli sett, noen synes det er vanskelig å skulle fortelle at de er på sykehuset til én og én og synes det er enklere å legge det ut offentlig, noen synes internett er tryggere å dele ting på enn virkeligheten, for noen har sosiale media blitt en helt naturlig plass å dele alt som skjer i hverdagen og tenker ikke over at det andre synes det er rart, noen er avhengig av endorfinrushet likes kan gi, noen har kanskje ikke noen virkelig nære og søker støtte fra litt mer perifere osv. Anonymkode: 715bc...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #15 Del Skrevet 14. januar 2024 Bare ignorer dem da? Jeg gidder aldri å kommentere noen ting på slike bilder. Anonymkode: 91569...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #16 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg har aldri skjønt det. Synes og det er slitsomt med de som sjekker inn på sykehus i statusen sin uten noe mer forklaring. Jeg var selv på sykehus denne uke, ble hentet av ambulanse og det var litt skremmende. Sendte melding til en venninne for å ha noen å sende meldinger med mens jeg var redd, og trengte hjelp til å holde meg rolig mens jeg ventet. Tenkte aldri tanken på å legge ut på sosiale medier. Anonymkode: 1a71e...7b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #17 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg gjorde dette en gang jeg var på sykehuset etter en ulykke hvor ryktene spredde seg raskt. Jeg våknet etter operasjon til 30-40 sms/messengermeldinger og tallet steg raskt fra folk som lurte på om det gikk fint med meg og hva som hadde skjedd. Jeg postet en status (jeg tok dog ikke bilde av meg selv i sykehussengen 😅) hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og hvordan ståa var. At jeg takket for alle meldinger, men at jeg ikke orket å svare alle individuelt. Det funket veldig fint og folk fikk stilt nysgjerrigheten sin og fikk med seg hvordan det gikk uten at jeg trengte å skrive til alle sammen. Nå skal det legges til at jeg er helt enig i at bildene dere beskriver er unødvendige 🙈 Anonymkode: cbc1e...01c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #18 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjorde dette en gang jeg var på sykehuset etter en ulykke hvor ryktene spredde seg raskt. Jeg våknet etter operasjon til 30-40 sms/messengermeldinger og tallet steg raskt fra folk som lurte på om det gikk fint med meg og hva som hadde skjedd. Jeg postet en status (jeg tok dog ikke bilde av meg selv i sykehussengen 😅) hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og hvordan ståa var. At jeg takket for alle meldinger, men at jeg ikke orket å svare alle individuelt. Det funket veldig fint og folk fikk stilt nysgjerrigheten sin og fikk med seg hvordan det gikk uten at jeg trengte å skrive til alle sammen. Nå skal det legges til at jeg er helt enig i at bildene dere beskriver er unødvendige 🙈 Anonymkode: cbc1e...01c Det tenker jeg er ryddig og helt ok om du er komfortabel med det. Hadde du lagt ut bilde uten forklaring er det mer som du fisker etter informasjon og ber om å få kommentarer/meldinger. Anonymkode: 1a71e...7b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #19 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De skal ha noen til å kommentere «hæææ, hva har skjedd? ❤️❤️», og så selv svare «sender deg pm, snuppa! 😘» Anonymkode: 8333d...0b7 Haha nettopp😂🙌🏻🙌🏻Og så er svaret “lett vibrasjon i fiseringen som kunne vært kreft”😜 Anonymkode: 91dcb...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #20 Del Skrevet 14. januar 2024 Oppmerksomhet, selvfølgelig!! Det er vel den eneste grunnen til at folk bruker sosiale medier i det hele tatt. Anonymkode: 2ad36...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå