Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Odasol skrev (8 minutter siden):

Hei. 

kjæresten kommenterte at jeg hadde fått bollemus. At den stakk litt ut. Hang. Før gikk den mer i ett.. 

Det var selvfølgelig sårende å høre. Jeg har gått ned 40 kg og har også sett selv at fitta henger - stikker ut. Jeg er sikker på at det er pågrunn av vektnedgangen. 

jeg sa at det ikke var noe kompliment og han svarte at nei det var det ikke. 
Senere sa han under sex at jeg hadde den beste fitta fordi han kunne være hardhendt med den….

nå føler jeg meg selv ekkel og stygg. Han påstod at han ikke hadde sagt den var stygg. 

overreagerer jeg inni meg? Og er det normalt med slik fitte???

Alt er normalt. Både «bollemus» og at musa står mer ut. Den henger ikke. Dette er jo helt normalt, at musa kommer litt mer frem etter at 40 kg er borte, det sier seg rett og slett selv. Kjempeflink at du har klart en slik vektnedgang. Syns typen virker nedlatende i beskrivelsen, men at det kanskje ikke var vondt eller sårende ment. Han sier jo selv at du har den beste fitta, vet ikke hva han legger i hardhendt med den, mulig han kan kjøre på. Men liker du den «hardhendte bruken»?

Ikke noe unormalt med musa di😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, nå synes jeg du overreagerer. Det var bare en observasjon. Han hadde sikkert ikke sagt det hvis han hadde vist hvordan du reagerte. Og den er ikke stygg! 

Vi har disse dumme ideene om hva som er fint. Men. Jeg liker det unike. Det ekte. Det som er. Jeg gikk i mange år og tenkte jeg hadde en stygg mage med strekkmerker etter fødsel. Og det eneste jeg fikk ut av det var dårlig selvbilde og komplekser. Jeg skjulte magen hver gang vi hadde sex og gikk aldri i bikini. Jeg var veldig bevist på at ingen skulle se den - ikke engang jeg selv.  Mannen min var mer sånn: «Du har strekkmerker». Han forbant ikke det med noe stygt. Det var bare en observasjon. Men det forstod ikke jeg før jeg spurte ham rett ut om han noen gang mens vi elsket tenkte på at magen min var stygg. Han så supersjokkert ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på en eller annen stein på motsatt side av jorden. Det var vel omtrent da jeg bestemte meg for å endre mitt syn på både meg selv og magen min. Drite litt i de kunstige ideene om «det perfekte fine».

Det jeg prøver å si er at, ok, så har du en mus som henger. Og hva så? Det er du som velger hva du vil tenke om det. Og hvor mye du vil la det ødelegge for deg. Magen min er ikke «perfekt», men den vitner om et levd liv. Jeg har bært frem barn. Den er min. Og det er greit. Den fungerer. Og den gir meg mye nytelse. (Jeg elsker f.eks. når han lar fingrene danse lett over magen min - det fikk han ikke engang lov til tidligere.)

PS: Gratulerer med vektnedgang! Jeg har bestemt meg for å gå ned noen få kilo, men det er ikke så lett som jeg hadde håpet. Og du har gått ned 40 kg?!? Wow! Jeg synes du skal se på den flotte fitta di som et trofé. (Jeg bærer strekkmerkene mine med stolthet fordi de vitner om at jeg har bært frem barn.)

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg er en sånn som ikke synes kjønnsorganer er spesielt pene, men jeg elsker sex og kos! Jeg tror du kan tro mannen din på at fitta di er god, og en dame med selvtillit er det mest sexy som finnes. Hvis du vet hvordan den brukes, spiller det ingen rolle hvordan den ser ut. Tipper til og med den er godt innafor hva som er normalt (selv om jeg sliter litt med å se at det er pent før jeg er tent).

Anonymkode: 10bc6...13c

Skrevet

Jeg har også "hengemus" (😅). Fikk det faktisk etter bukplastikk. Jeg kunne helt sikkert klaga og fått det ordnet, men jeg synes ikke det er verdt det. Ikke mannen heller. Alt fungerer jo som det skal. 

TS, prøv å ta det med litt godt humør. Vi er jo alle særegen. Du har i tillegg vært utrolig flink som har klart å gå så mye ned i vekt! HURRA for deg 🤩

Anonymkode: 68af8...78f

Skrevet

Nei, du overreagerer ikke på hvordan han kommenterer. Det var ufine kommentarer fra han. Du har gått ned mange kilo, og burde kvitte deg med flere kilo - nemlig han!! 

Anonymkode: 5ff05...9db

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
  • Hjerte 1
Skrevet
Odasol skrev (2 timer siden):

Tusen takk alle sammen. 

Liten stund før den kommentaren fra han så sa han at han hadde sett på Dolly parton og hvor fin å stram hu var til alderen. 

Han sa aldri at musa mi ikke brydde han osv men poengterte heller at han så det godt nå de siste helgene. Selvfølgelig kommer jeg til å tenke på dette. Han sa at han ikke kunne si ting til meg lenger da jeg tok meg så nær av ting. Det var jo trist. 
Han sa det fordi han var redd det hadde sammenheng med at jrg har hatt vondt i magen. Noe det selvfølgelig ikke har og mindre iQ sagt av han- men omsorg. 
Han sa også at han hadde blitt rød og det svei på tissen hans etter sist sex, han lurte på om jrg hadde feil pH verdi. Jeg ba han sjekke seg

Ganske sikker på at Dolly Parton er veldig plastisk operert. Så ikke naturlig stram for alderen.

Anonymkode: 5f1c1...f59

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har også "hengemus" (😅). Fikk det faktisk etter bukplastikk. Jeg kunne helt sikkert klaga og fått det ordnet, men jeg synes ikke det er verdt det. Ikke mannen heller. Alt fungerer jo som det skal. 

TS, prøv å ta det med litt godt humør. Vi er jo alle særegen. Du har i tillegg vært utrolig flink som har klart å gå så mye ned i vekt! HURRA for deg 🤩

Anonymkode: 68af8...78f

Hengemus er myyye bedre enn beinmus.

Anonymkode: 565ef...291

Skrevet

Jeg håper snart kvinner lærer at om de er sammen med en mann som kommenterer kroppen deres negativt så må dere ha såpass selvrespekt at dere kommer dere bort fra han. Nå skal det sies at det virker ikke som om han mente det negativt, men at han kommer til deg og forteller om kvinner han syns er attraktive så er det jo tydelig at han ønsker å blusse opp usikkerhet i deg, lage drama (fordi han vet du reagerer) og lignende. 

De fleste menn ville nok ikke likt om dama deres kom til de og fortalte om menn hun syntes var attraktive, snakket om hvor stor penis eksen hadde og lignende. Mennesker er usikre nok, ikke gjør det verre. Det gjelder både menn og kvinner. 

Skrevet

Han sier jo masse ting som det burde være helt unødvendig å si, når så mye av det handler om å sammenlikne før/nå og med andres kropper osv. Skjønner ikke noe av menn som holder på sånn.

Er mann, men har mest bare vært i forhold hvor begge har en mer sånn kroppspositiv innstilling. Da er det null stress rundt kropp, og det gjør sex så mye mer fritt og fint og man fokuserer i stedet på alt man kan nyte og glede seg over. 

Anonymkode: 6da49...30a

Skrevet

Gjør det slutt nå, vær så snill, så du slipper å skrive hundrevis av innlegg hvor du klager på partner eller ytrer usikkerhet rundt partner og forholdet… 

Anonymkode: ca5fc...a3b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gjør det slutt nå, vær så snill, så du slipper å skrive hundrevis av innlegg hvor du klager på partner eller ytrer usikkerhet rundt partner og forholdet… 

Anonymkode: ca5fc...a3b

Var min tanke også.

Noe sier meg at TS er ekstremt usikker på seg selv og i tillegg har en kjæreste som har det som hobby å rakke ned på henne.

Bedre å gjøre det slutt med fyren enn å gå rundt å være usikkerheten selv i et forhold. Det kommer bare til å ødelegge deg selv på sikt - hvis det ikke allerede er skjedd.

Skrevet

Ikke rart jeg blir fucked i hodet. I tillegg sa han at han syntes celulitter var sexy og sa at jeg ikke hadde det. Altså det var ett kompliment samtidig ikke. Skjønner dere ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...