Gå til innhold

Savner eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han dumpet meg rett før jul. 

Jeg har møtt en annen. Men hver gang han tar på meg, kysser meg, fyller meg.. Så tenker jeg bare på eksen. Klarer ikke å nyte det. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 9b6be...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en pause og fokusere på å komme over eksen. Ikke rot deg inni noe nytt før en er ferdig med eksen. 

Anonymkode: dc002...b82

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke så lenge i fra eksen så er sikkert ikke så lett å komme over han etter noen uker

Anonymkode: 550ec...3c9

Skrevet

Du ber jo om trøbbel når du går inn i et nytt forhold så raskt. For meg tok det et par år før jeg var sikker nok på at jeg var ferdig med eks-kona at det i det hele tatt var aktuelt å begynne og lete.

Anonymkode: 3f116...c70

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke ett forhold, mer rebound. Tenkte det var lurt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du gitt beskjed til personen det gjelder at han er en rebound? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du bruker et annet menneske  for å få orden på deg selv....sjarmerende..

Anonymkode: 975a2...80b

• Liker 4
Skrevet
ennivk skrev (11 minutter siden):

Har du gitt beskjed til personen det gjelder at han er en rebound? 

Begge er ute etter noe som ikke er seriøst. Håper det holder seg sånn

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det erutallige eksempler på at rebound ikke fungerer og at man føler seg bare enda verre så hvorfor gjør du dette mot deg selv?

Anonymkode: 3d1c0...fd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så du bruker et annet menneske  for å få orden på deg selv....sjarmerende..

Anonymkode: 975a2...80b

Ingen av oss er ute etter noe seriøst akkurat nå... Burde jeg skrive en tidsbegrenset relasjonsavtale med han?

Skal på kino på tirsdag, kan gjøre det etter kinoen eventuelt...?

Skrevet

Du svarer på det selv. Det funker ikke, du nyter ikke. 

Jeg hadde et ons da jeg skulle komme over eksen og det funket bra nettop fordi det varte 2 timer og ikke ukevis. 

Anonymkode: c68d4...cc8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 8.52):

Jeg har møtt en annen. Men hver gang han tar på meg, kysser meg, fyller meg.. Så tenker jeg bare på eksen. Klarer ikke å nyte det. Hva skal jeg gjøre?

Du ble dumpet rett før jul og et kvarter inn i januar så har du fått deg ny kjææreste?

Anonymkode: ad99b...c73

• Liker 1
Skrevet

regel nummer 1. Ikke finn deg en ny kjæreste med en gang. 6-12 mnd da er du klar, dette er for de som ble dumpet, er du en dumper så gjelder ikke denne regelen i like stor grad

regel nummer 2. Når det har gått 6-12 mnd så vil minnet om eksen fade, det fader hver eneste dag, men det tar tid (les 6-12 mnd)

regel nummer 3. Det ble slutt, det var for det beste, det er alltid en grunn til brudd. 

Jeg er glad for alle mine brudd, men var det selvfølgelig ikke da jeg stod midt oppe i det. men når jeg ser tilbake på det nå. Så får jeg nærmest en lykke følelse når jeg tenker på mine ekser og at jeg ikke er i forhold med de.

Ok, kanskje minus en da, men det hadde sikkert ikke gått i lengden. Hun var ung og måtte leve livet. Men går bra nå for oss begge. Traff henne igjen tilfeldig, ble litt skuffet :)

Anonymkode: 194e6...8e8

Skrevet

Det hadde jeg personlig ikke årket, tror du trenger å gi det mer tid. Ble selv dumpet i jula og jeg klarer ikke tanken på å la ett annet menneske rører meg engang nå, vurderer faktisk å bare forbli singel i en lang stund. Fokuser heller på andre områder i livet ditt, det blir fort selv destruktivt om du prøver å komme over noen med å gå under noen. 

Anonymkode: 17f7b...f8d

Skrevet
On 1/14/2024 at 8:52 AM, AnonymBruker said:

Du ble dumpet før jul, og ligger allerede med en annen ? Det er jo helt åpenbart hva som er problemet her, 

Anonymkode: 3164b...aaa

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde jeg personlig ikke årket, tror du trenger å gi det mer tid. Ble selv dumpet i jula og jeg klarer ikke tanken på å la ett annet menneske rører meg engang nå, vurderer faktisk å bare forbli singel i en lang stund. Fokuser heller på andre områder i livet ditt, det blir fort selv destruktivt om du prøver å komme over noen med å gå under noen. 

Anonymkode: 17f7b...f8d

Dette !

Skrevet
On 1/14/2024 at 11:47 AM, AnonymBruker said:

Begge er ute etter noe som ikke er seriøst. Håper det holder seg sånn

Tror du ja. Det er garantert at en av dere håper det bllir dere. Skjønner meg ikke på disse damene som må drive med sportsknulling for enhver pris. Ja prisen, den er ens egen psyke, Ta deg en bolle TS. 

Skrevet

Når vi har vært i en romantisk relasjon har kroppen produsert hormoner og følelser som gjør at vi har knyttet oss til dette mennesket. Når det tar slutt, skriker kroppen etter disse hormonene og følelsene. Det er som en avhengighet, for vi kan bli avhengige av hormonene og følelsene som skapes i en relasjon. Se på det som en avrusningsfase. Å ligge med andre døyver kun litt av smerten, men det utsetter ofte helingsprosessen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du ja. Det er garantert at en av dere håper det bllir dere. Skjønner meg ikke på disse damene som må drive med sportsknulling for enhver pris. Ja prisen, den er ens egen psyke, Ta deg en bolle TS. 

Kan love deg at jeg aldri kommer til å få følelser for han her. Definitivt ikke min type. Kun ff.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan love deg at jeg aldri kommer til å få følelser for han her. Definitivt ikke min type. Kun ff.

Kan jo være han får følelser for deg. Har du hørt om onani ? Det funker det og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...