Gå til innhold

Hæ, han ventet på meg i fem år og nå gått videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kar jeg kjenner viste sin første interesse form år siden og holdt det stabilt, men jeg hadde jo type så det ble ikke noe av. Nå som jeg hadde slått opp viste det seg han fikk seg dame for to uker siden.

så hva i allverden var den ventingen for? Var det forgjeves? Nå tenker jeg mest for hans del. For meg er det ikke så ille, men han ville jo dette og nå kaster han alt bort. Skjønner ingenting 

Anonymkode: 2d082...871

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En kar jeg kjenner viste sin første interesse form år siden og holdt det stabilt, men jeg hadde jo type så det ble ikke noe av. Nå som jeg hadde slått opp viste det seg han fikk seg dame for to uker siden.

så hva i allverden var den ventingen for? Var det forgjeves? Nå tenker jeg mest for hans del. For meg er det ikke så ille, men han ville jo dette og nå kaster han alt bort. Skjønner ingenting 

For fem år siden*

Skrevet

Han har ventet på kjærligheten og funnet den. Ikke noe bortkastet i det.

Anonymkode: 8ce8a...26b

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har selvsagt orientert han om at du ble ledig?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, LadeJarl said:

Du har selvsagt orientert han om at du ble ledig?

Det er akkurat det ikke vet om jeg har gjort tydelig nok eller så var jeg bare sent ute. Dette her begynner å bli litt frustrerende. Haha - ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er akkurat det ikke vet om jeg har gjort tydelig nok eller så var jeg bare sent ute. Dette her begynner å bli litt frustrerende. Haha - ts

Jo men er jo ikke så tiltalende når du skriver dette da..

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå tenker jeg mest for hans del. For meg er det ikke så ille, men han ville jo dette 

Underforstått du ville ikke? Hvorfor er du lei deg nå hvis det hele kom på det samme for deg?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Huff TS, unnskyld, men du høres etter min mening egosentrisk ut. Du tenker at han «kaster alt bort» og at det er «mest for hans del»..? Har du vist han noen form for interesse ? Og har du tenkt å «holde det stabilt»…? For meg høres det ut som at du forventer at han skal stå der tilgjengelig for deg når det passer deg. Nå skjedde ikke det, og du forstår det ikke. Hva er det å ikke forstå? Han ble forelsket i en annen og de har ett forhold sammen. Har du tenkt å vente i fem år? 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Prinsesse syndrom. 

Anonymkode: 497a4...345

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Det er ikke sikkert alle som ikke har kjæreste egentlig ønsker den forrige de var interessert i. Kan det være han gikk videre for lenge siden, men ikke fant en som var god nok til å være kjæreste før nå?

Anonymkode: a25dd...239

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jøss, er det så enkelt å bare hoppe fra den ene partneren til den andre? Er det liksom et samlebånd der man bare bytter tilfeldig mellom forskjellige partnere? Samme hvem man er med liksom?

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri ventet på ei dame i 5 år, er du spinnvill?? hahhahahahahah

• Nyttig 2
Skrevet

Huff. Du høres ut som en skikkelig selvopptatt liten prinsesse (les: drittsekk). Du bryr deg tydeligvis ikke om ham (jeg tipper du ikke bryr deg om noen) men bare morer deg over at menn er interessert i deg og reagerer på at han gikk videre.. 

La fyren være i fred. 

Anonymkode: 1eedb...92d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Så du mener at han burde avslutte forholdet sitt på grunn av deg, mens du selv ikke var villig til å gjøre det samme for han? 

Anonymkode: c2568...4f0

• Liker 6
Skrevet

Han lyver.

Anonymkode: 63251...bdf

Skrevet

Så bra han fant noen som ville ha han da

Anonymkode: 9ae1e...0e1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han ventet til han fant noe bedre. Ingen fortjener å være et 2. valg.

Anonymkode: dac74...ec7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 0000b...9c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selv om en har ett lite håp og venter lenge, så betyr da ikke det at han skal være trofast mot deg hele veien, eller holde igjen om han møter noen bedre. Har han møtt noen han føler er bedre, så blir nok du fort glemt 

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke hans eneste mulighet for kjærlighet i dette livet... Nå holder du deg unna ham! 

Anonymkode: d965c...666

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er ikke hans eneste mulighet for kjærlighet i dette livet... Nå holder du deg unna ham! 

Anonymkode: d965c...666

Blir ikke vanskelig da ts ikke er ekte.

Hvorfor går dere på denne idag? Vi har vært gjennom samme prosess så mange ganger allerede, har dere det kjedelig?

Anonymkode: 0000b...9c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...