AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Ble nylig alene etter at samboer døde, og det begynner først nå å demre for meg at han er borte. Har ikke skaffet gravstein enda heller, og alt mine to kompiser gnåler om er at jeg må "komme meg opp på hesten igjen" og date! Hvor blåst i hodet er det mulig å være? Anonymkode: 94178...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble nylig alene etter at samboer døde, og det begynner først nå å demre for meg at han er borte. Har ikke skaffet gravstein enda heller, og alt mine to kompiser gnåler om er at jeg må "komme meg opp på hesten igjen" og date! Hvor blåst i hodet er det mulig å være? Anonymkode: 94178...3e6 Korr overskrift: "Jeg" og ikke "begynte". Ts Anonymkode: 94178...3e6
Maskinfører Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Holder med deg i det 3 måneder er for kort tid
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Kondolerer ❤️ Det virker som om du har umodne kompiser? Be dem slutte å mase om dette, da det eneste som virkelig betyr noe er at du får jobbet deg gjennom sorgen, og at du selv velger når du ev. velger å date igjen. Du må gjøre det som er riktig for deg når det er riktig for den, enten det er tre eller 12 måneder eller lenger. Det finnes ingen fasit. Men når du en dag er klar for det selv, husk at din kjære nok ikke hadde ønsket at du skulle gå gjennom resten av livet alene, men at du vil finne en annen du kan kan skape et godt liv med og elske og bli elsket av. Når du selv en dag er klar for det. ❤️ Anonymkode: 8ffe6...db8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå