Gå til innhold

Det mest bisarre dilemmaet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et ganske.....bisarr dilemma her

Etter mange dagers ønske om å begynne å date så har jeg valgt
å sette det på is. Årsaken er at jeg har den såkalte "would-you-date-yourself?" tankegangen.
Og svaret er nei. Jeg ser jo ut som Pondus for svarte!

Men her er utfordringen. La oss se for oss det hypotetiske scenarioet der
jeg *tilfeldigvis* kommer i kontakt med en dame, og en kjemi bygger seg opp før jeg har gått ned i vekt.
Hva skal jeg gjøre da?

giphy.gif.117897b79ff09f391ee581a7f57ccf34.gif

Anonymkode: 62364...b60

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså, uansett hvor mye jeg forbedret meg ville jeg ikke datet meg selv. Det er nok med en! 😂 Og samme med typen. 

Klart noen ganger er det best å fokusere på seg selv, slik at man tiltrekker seg den type menneske man ønsker å være med. Andre ganger så er det faktisk sånn at noen kan elske deg med pondus, og du kan elske dem med litt gryntete latter. 😘

• Liker 2
Skrevet

Da er det kun en mulighet, du må være degselv og se hva som skjer selv om det kan være sårbart å bli glad i noen og nervepirrende om en kanskje blir avvist. Men det kommer til å gå bra, også om det ikke går bra, for da kan det gå bra på nytt igjen etter det  😄🤠🤞

Anonymkode: b2853...acb

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Pondus er jo normal med litt bamsemage? Hvorfor skal det stoppe deg?

Møtte kjæresten min på app.

Han hadde fått litt bamsemage da vi møttes første gang, men han er obs på det og har endret kostholdet og blitt mer aktiv. Jeg bryr meg ikke om sixpack, men sunn og sterk kropp.

Jeg finner han latterlig sexy 🥵❤️‍🔥

Er selv ganske fit uten noe overflødig fett. Men går aldri på noe treningsstudio. Liker bare å være aktiv og spise sunt og ser det påvirker han positivt😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...