AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Ææææ. Kom hjem i kveld til en umiskjennelig lukt... Kattemøkk. Katten har gjort fra seg et eller annet sted som ikke er i kattedoen, og jeg finner det altså ikke. Prøver å følge lukta, men klarer ikke lokalisere den godt nok. Har prøvd nå å lete over alt, og hvertfall sånne steder det er lett for katten å gjemme det litt (nederst i lange gardiner feks). Ikke noe resultat. Noen forslag? Pleier kattene og oppsøke sånne steder på nytt så jeg kan spionere på dem? Anonymkode: 2521e...50e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Har du klær eller noe liggende et sted i en haug? De liker å gjemme det bort,og "graver" det gjerne ned i tøy. Tepper/håndklær/dyner/klær.... Anonymkode: b75db...872 2
ToneVie Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ææææ. Kom hjem i kveld til en umiskjennelig lukt... Kattemøkk. Katten har gjort fra seg et eller annet sted som ikke er i kattedoen, og jeg finner det altså ikke. Prøver å følge lukta, men klarer ikke lokalisere den godt nok. Har prøvd nå å lete over alt, og hvertfall sånne steder det er lett for katten å gjemme det litt (nederst i lange gardiner feks). Ikke noe resultat. Noen forslag? Pleier kattene og oppsøke sånne steder på nytt så jeg kan spionere på dem? Anonymkode: 2521e...50e Hva med i en potteplante?
KnitAndCoffee Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 (endret) Vedsekkene har vært hemmelige doer her 🤢 Eller så kan det være at noen har dratt det med seg utenfra med skoene? Endret 14. januar 2024 av KnitAndCoffee
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 Det var ikke kattemøkk... Det var gummien på sokkene jeg akkurat har kjøpt til hunden for at hun ikke skal skli rundt på parketten😳 Kan tro jeg har lett og lett i dag, rydda, vaska og sniffet rundt helt til jeg oppdaget det. 😂😂😂 Stakkars kattene som fikk skylda! Anonymkode: 2521e...50e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå