Gå til innhold

Lokalisere kattemøkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææ. Kom hjem i kveld til en umiskjennelig lukt... Kattemøkk. Katten har gjort fra seg et eller annet sted som ikke er i kattedoen, og jeg finner det altså ikke. Prøver å følge lukta, men klarer ikke lokalisere den godt nok. Har prøvd nå å lete over alt, og hvertfall sånne steder det er lett for katten å gjemme det litt (nederst i lange gardiner feks). Ikke noe resultat. Noen forslag?

Pleier kattene og oppsøke sånne steder på nytt så jeg kan spionere på dem? 

Anonymkode: 2521e...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du klær eller noe liggende et sted i en haug? De liker å gjemme det bort,og "graver" det gjerne ned i tøy. Tepper/håndklær/dyner/klær....

Anonymkode: b75db...872

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ææææ. Kom hjem i kveld til en umiskjennelig lukt... Kattemøkk. Katten har gjort fra seg et eller annet sted som ikke er i kattedoen, og jeg finner det altså ikke. Prøver å følge lukta, men klarer ikke lokalisere den godt nok. Har prøvd nå å lete over alt, og hvertfall sånne steder det er lett for katten å gjemme det litt (nederst i lange gardiner feks). Ikke noe resultat. Noen forslag?

Pleier kattene og oppsøke sånne steder på nytt så jeg kan spionere på dem? 

Hva med i en potteplante? 

Skrevet

Sjå under sofaer og inn i krokar 

Skrevet (endret)

Vedsekkene har vært hemmelige doer her 🤢

Eller så kan det være at noen har dratt det med seg utenfra med skoene?

Endret av KnitAndCoffee
Skrevet

Det var ikke kattemøkk... Det var gummien på sokkene jeg akkurat har kjøpt til hunden for at hun ikke skal skli rundt på parketten😳 

Kan tro jeg har lett og lett i dag, rydda, vaska og sniffet rundt helt til jeg oppdaget det. 😂😂😂

Stakkars kattene som fikk skylda! 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...