AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Hvordan ta opp om det er noe mellom meg og en mann? Vi datet en stund, jeg avsluttet på grunn av at jeg ble syk, men vi tok opp kontakten via en hobby ikke så lenge etter. Møttes ofte, og de siste ni månedene har vi hatt daglig kontakt på meldinger. Han tar initiativ til å gjøre helt normale ting med meg, som å gå tur, bli med ham og handle klær, osv. Seksualiserte, flørtende meldinger er ikke uvanlig, men vi har ikke hatt sex siden vi datet - noe som er naturlig ettersom vi stort sett har gjort mye ute og sjelden inne, hjemme. Nå kunne jeg tenkt meg å bare få avklart om det er noe mellom oss, eller om vi bare er venner, for jeg blir litt smårar av det her 😄 Hvordan spørre om det uten å drite meg ut? Eller er ikke det mulig? 🙈 Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Du må bare ta sats å spørre, om det blir rart kan det bli bedre igjen 😊 Anonymkode: d9f9a...486 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må bare ta sats å spørre, om det blir rart kan det bli bedre igjen 😊 Anonymkode: d9f9a...486 Jeg er bare så usikker på hvordan jeg skal formulere meg 😄 "Jeg er forelska i deg" kan fort gjøre ting ubehagelige og føre til at jeg mister vennskapet. "Er det noe mer mellom oss enn vennskap?" er jeg redd kan føre til at han bare benekter alt (om han skulle ha følelser) for å ikke dumme seg ut selv - det er snakk om en godt voksen mann som aldri har vært i et forhold og aldri åpner seg om noe som helst 🙈 Så jeg føler jeg må spørre om det, samtidig som jeg gir uttrykk for at jeg liker ham, men samtidig som jeg ikke ødelegger hele vennskapet 😄 -TS Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Ta han med hjem og se om dere kysser når dere sitter i sofaen.. Anonymkode: e53ec...f0a 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ta han med hjem og se om dere kysser når dere sitter i sofaen.. Anonymkode: e53ec...f0a Han er ikke typen til å gjøre det, da må jeg kysse ham og da blir det i hvert fall kleint om han trekker seg unna 😄 -TS Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 Da er han ikke interessert 😅 Anonymkode: e53ec...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da er han ikke interessert 😅 Anonymkode: e53ec...f0a Om han ikke kysser meg? Vi kysset knapt de månedene vi datet, men han var jo interessert da? 🤷♀️ Husk, mann over 50, aldri vært i et forhold 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Skrevet 14. januar 2024 Jeg er jo og redd for at han tror jeg ikke er interessert ettersom det var jeg som avslutta sist, og derfor ikke tar initiativ. Som også er litt av grunnen til at jeg føler jeg må ta tak og sjekke om det er noe mellom oss. -TS Anonymkode: 91044...46c
Fjellmannover190 Skrevet 14. januar 2024 #9 Skrevet 14. januar 2024 Mann over 50 som ikke har vært I forhold...? Han trenger nok litt opplæring tror jeg. Vurder å spør han om dere skal ta forholdet deres et steg videre? Så kan dere eventuelt bygge videre på det ved å starte på de litt vanskelige spørsmålene. Mann I midten av 40 årene som har er langt og noen få korte forhold bak meg 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #10 Skrevet 14. januar 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Om han ikke kysser meg? Vi kysset knapt de månedene vi datet, men han var jo interessert da? 🤷♀️ Husk, mann over 50, aldri vært i et forhold 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c Over 50 og ikke vært i forhold?? Virkelig?? Det virker sært. Han er jo vokst opp i en tid før incel, femcel og all den søpla der ble funnet opp.. Hvis han i nesten 40 år bare har hatt damer som leketøy, så hadde jeg ikke hatt de store forventningene til seriøsitet nå. Hvis han har vært ensom i 50 år, så må han være veldig sær. 10 hours ago, AnonymBruker said: Seksualiserte, flørtende meldinger er ikke uvanlig, men vi har ikke hatt sex siden vi datet Men jeg skjønner ikke helt. Dere har hatt sex i starten da dere datet, men nå tør ingen av dere å kysse??? Anonymkode: 3da1e...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #11 Skrevet 14. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (6 minutter siden): Mann over 50 som ikke har vært I forhold...? Han trenger nok litt opplæring tror jeg. Vurder å spør han om dere skal ta forholdet deres et steg videre? Så kan dere eventuelt bygge videre på det ved å starte på de litt vanskelige spørsmålene. Mann I midten av 40 årene som har er langt og noen få korte forhold bak meg Ja, han er ikke akkurat erfaren, så jeg vet ikke om han skjønner hva han bør gjøre, eller om han greier å ta initiativ eller noe 😄 Jeg er jo også derfor redd for å skremme ham bort 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #12 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Over 50 og ikke vært i forhold?? Virkelig?? Det virker sært. Han er jo vokst opp i en tid før incel, femcel og all den søpla der ble funnet opp.. Hvis han i nesten 40 år bare har hatt damer som leketøy, så hadde jeg ikke hatt de store forventningene til seriøsitet nå. Hvis han har vært ensom i 50 år, så må han være veldig sær. Men jeg skjønner ikke helt. Dere har hatt sex i starten da dere datet, men nå tør ingen av dere å kysse??? Anonymkode: 3da1e...0a4 Vi datet for over et år siden, jeg avsluttet, vi mistet kontakten, men på grunn av en felles hobby har vi tatt opp kontakten igjen. Men ikke spesifikt "datet". Jeg tror vi er venner, men så flørter vi mye osv., så det er derfor jeg kjenner for en avklaring 😄 Han har ikke brukt damer som leketøy, han har vel bare vært redd for å slippe noen innpå seg så vidt jeg har tolket det han har fortalt. Han er en veldig sosial fyr, og såklart litt sær som alle mennesker blir når de lever alene i så mange år. Men ikke så mye at han er en snåling. Vi har bare en utrolig kjemi, og jeg klarer ikke lete etter noen andre så lenge jeg liker ham så godt. Så jeg må bare få høre fra ham om at jeg ikke har en sjanse for å få ham ut av hodet 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c
Gjest ti10 Skrevet 14. januar 2024 #13 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, han er ikke akkurat erfaren, så jeg vet ikke om han skjønner hva han bør gjøre, eller om han greier å ta initiativ eller noe 😄 Jeg er jo også derfor redd for å skremme ham bort 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c Da må du spørre rett ut: Er vi på vi inn i et forhold nå, eller? Da gir du ham sjansen til å si hva han mener, enten det er det ene eller det andre.
Fjellmannover190 Skrevet 14. januar 2024 #14 Skrevet 14. januar 2024 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, han er ikke akkurat erfaren, så jeg vet ikke om han skjønner hva han bør gjøre, eller om han greier å ta initiativ eller noe 😄 Jeg er jo også derfor redd for å skremme ham bort 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c Absolutt ikke erfaren nei. Jeg har to kamerater som har vært litt lingnende. Begge to er flotte fyrer, men har ikke klart å lære seg hvordan de klarer å få til et forhold. Nå er han ene i et forhold som har vart i over 3 år. Før det skulle han kun date jenter på rundt 25(og under), og han var passert 40, og hadde null forståelse hva det innebar å møte kvinner(og viste null respekt i dagligtale). Nå er han samboer med en dame på sin egen alder, og har det superbra. Men han måtte læres opp, og han var en annen fyr en han framsto som. Tror du skal si til han at du har lyst på et forhold, og at du er litt redd for å skremme han bort, og at dette kommer til å bli nytt for han. Men finnes nok en del bra menn over 45 som ikke har forhold, men de fleste av mine bekjente som er der er bortkastet tid:) Mann i midten av 40 årene! Endret 14. januar 2024 av Fjellmannover190 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #15 Skrevet 14. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Absolutt ikke erfaren nei. Jeg har to kamerater som har vært litt lingnende. Begge to er flotte fyrer, men har ikke klart å lære seg hvordan de klarer å få til et forhold. Nå er han ene i et forhold som har vart i over 3 år. Før det skulle han kun date jenter på rundt 25(og under), og han var passert 40, og hadde null forståelse hva det innebar å møte kvinner(og viste null respekt i dagligtale). Nå er han samboer med en dame på sin egen alder, og har det superbra. Men han måtte læres opp, og han var en annen fyr en han framsto som. Tror du skal si til han at du har lyst på et forhold, og at du er litt redd for å skremme han bort, og at dette kommer til å bli nytt for han. Men finnes nok en del bra menn over 45 som ikke har forhold, men de fleste av mine bekjente som er der er bortkastet tid:) Mann i midten av 40 årene! Takk for svar 😊 Mulig han er bortkastet tid, jeg må bare i så fall finne ut av det selv 😄 Eller altså bli avvist. For nå har jeg selv droppet mange andre menn det siste halvåret fordi jeg ikke klarer å få ham ut av hodet 🙈 -TS Anonymkode: 91044...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #16 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om han ikke kysser meg? Vi kysset knapt de månedene vi datet, men han var jo interessert da? 🤷♀️ Husk, mann over 50, aldri vært i et forhold 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c Mann over 50 og aldri vert i forhold? Da hadde jeg løpt jævli langt. Da skjønner jo ikke han en dritt om å være i forhold! Anonymkode: 42040...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #17 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er jo og redd for at han tror jeg ikke er interessert ettersom det var jeg som avslutta sist, og derfor ikke tar initiativ. Som også er litt av grunnen til at jeg føler jeg må ta tak og sjekke om det er noe mellom oss. -TS Anonymkode: 91044...46c Kanskje du bare skal være ærlig? Det er veldig riv av plasteret, men om han ikke har erfaring tror jeg det kan være lurt å være åpen og direkte, så det ikke blir noen misforståelser. Det har tatt meg tid å inrømme dette, fordi jeg er redd for hva du vil si. Men nå skal jeg bare si det, for trenger svar fra deg. Jeg er forelska, liker deg kjempe godt. Har du følelser for meg? Anonymkode: d9f9a...486
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #18 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan ta opp om det er noe mellom meg og en mann? Vi datet en stund, jeg avsluttet på grunn av at jeg ble syk, men vi tok opp kontakten via en hobby ikke så lenge etter. Møttes ofte, og de siste ni månedene har vi hatt daglig kontakt på meldinger. Han tar initiativ til å gjøre helt normale ting med meg, som å gå tur, bli med ham og handle klær, osv. Seksualiserte, flørtende meldinger er ikke uvanlig, men vi har ikke hatt sex siden vi datet - noe som er naturlig ettersom vi stort sett har gjort mye ute og sjelden inne, hjemme. Nå kunne jeg tenkt meg å bare få avklart om det er noe mellom oss, eller om vi bare er venner, for jeg blir litt smårar av det her 😄 Hvordan spørre om det uten å drite meg ut? Eller er ikke det mulig? 🙈 Anonymkode: 91044...46c Hvorfor er dere damer så redde for å drite dere ut når det gjelder dette? Hvorfor gjøre det komplisert, det er bare å spørre direkte, ingen krise om han ikke føler det samme, slik er livet, og bedre å finne ut av hva han tenker først som sist Anonymkode: 9e9ae...47a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #19 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om han ikke kysser meg? Vi kysset knapt de månedene vi datet, men han var jo interessert da? 🤷♀️ Husk, mann over 50, aldri vært i et forhold 😝 -TS Anonymkode: 91044...46c Er dette noe du ønsker deg for et fremtidig forhold. Altså ingen kyssing? Eller tar du til takke med han fordi det ikke er noen andre tilgjenngelig? Anonymkode: 8c5e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #20 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er dere damer så redde for å drite dere ut når det gjelder dette? Hvorfor gjøre det komplisert, det er bare å spørre direkte, ingen krise om han ikke føler det samme, slik er livet, og bedre å finne ut av hva han tenker først som sist Anonymkode: 9e9ae...47a Jeg forstår ikke at noen vil bli sammen med noen som ikke har vist tydelig at de er interessert. Anonymkode: 8c5e0...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå