Gå til innhold

Finner ikke chili som funker i Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smaker jo ingenting. Svir ikke i øynene engang hvis du er uheldig og gnir deg. Hva er dette for noe dritt?

Noen tips til hvordan få tak i ordentlige varer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nett

Anonymkode: b918a...4af

Skrevet
PITTY skrev (2 timer siden):

Det smaker jo ingenting. Svir ikke i øynene engang hvis du er uheldig og gnir deg. Hva er dette for noe dritt?

https://krydra.no/produkt/carolina-reaper-chili-hel/

Anonymkode: 310d9...6f5

• Nyttig 1
Skrevet

Så selv, Carolina Reaper er sterk og god, og plantene blir veldig fine.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags type chilli ønsker du? Masse å velge mellom avhengig av hvilken butikk du velger. Habanero er lett tilgjengelig, selv på Rema, og svir det ikke i øynene av saften av den, så ville jeg anbefalt øyelege. Går man i mer velassorterte butikker, så finner man også mange andre typer, også mye sterkere enn habanero

Anonymkode: b9d9c...dbc

• Nyttig 1
Skrevet
anonym111111 skrev (11 timer siden):

Så selv, Carolina Reaper er sterk og god, og plantene blir veldig fine.

Ja hvorfor ikke plante selv.. Mulig Carolina er i tøffeste laget av hva jeg trenger. De jeg har skaffet er noen mini pakker på Meny med små røde, oransje og grønne frukter. De er en vits. 

På den annen side, når jeg er kjent for; "alt jeg tar i blir til stein," så lurer jeg veldig på om disse chiliene hos meg i det hele tatt tør å stikke nesa opp fra jordskorpa i potta.😱

Skrevet
PITTY skrev (6 minutter siden):

Ja hvorfor ikke plante selv.. Mulig Carolina er i tøffeste laget av hva jeg trenger. De jeg har skaffet er noen mini pakker på Meny med små røde, oransje og grønne frukter. De er en vits. 

På den annen side, når jeg er kjent for; "alt jeg tar i blir til stein," så lurer jeg veldig på om disse chiliene hos meg i det hele tatt tør å stikke nesa opp fra jordskorpa i potta.😱

Les om ulike sorter og smak og så litt forskjellige :)

Det viktigste er at plantene får lys, vann og litt næring, lykke til :) Det passer fint å så nå så plantene får litt størrelse før sommeren.

Skrevet
PITTY skrev (13 timer siden):

yo, jeg har et par i kjøleskapet, svidde i øynene noen dager etterpå. rema 1000 eller kiwi. husker ikke. 

Anonymkode: e0c2d...573

Skrevet
PITTY skrev (13 timer siden):

Hva mener du med at de "ikke funker"?

Dyrk selv. Eller så finner man både habanero og carolina reaper i butikkene

Anonymkode: 02d8b...123

Skrevet

Kjøp chili på asiabutikk istedenfor :)

Anonymkode: 081c9...2f2

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...