AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Har en veninne som distraherer meg pga hun veldig ofte sitter i froskestilling når hun skal snakke med meg. For meg blir det rart og jeg vil helst at hun skal sitte på en stol når vi prater. Det er nok stoler der vi pleier å være. Da blir det til at jeg må sitte å glo ned i gulvet på henne. Bare skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Har kjent henne siden barnehagen omtrent og først det siste året hun har begynt med dette. Synes det er ubehagelig, særlig på trange plasser sånn at jeg på en måte sitter med hvert av lårene hennes på hver side av meg når jeg sitter på en stol eller i et sete. Ja for dette har skjedd på offentlig transport også. Kan det være en slags hærsketeknikk? Er det alt for frekt å be henne sette seg på en stol? Anonymkode: dc897...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Føler du deg hersket over når hun gjør det? Anonymkode: d7440...693 14 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 Helt utrolig hva folk lager tråder om 🤷♀️ Anonymkode: c7213...afe 35 2 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler du deg hersket over når hun gjør det? Anonymkode: d7440...693 Synes hvertfall det er ubehagelig og skjønner ikke vitsen å gjøre det.. Anonymkode: dc897...dfd 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en veninne som distraherer meg pga hun veldig ofte sitter i froskestilling når hun skal snakke med meg. For meg blir det rart og jeg vil helst at hun skal sitte på en stol når vi prater. Det er nok stoler der vi pleier å være. Da blir det til at jeg må sitte å glo ned i gulvet på henne. Bare skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Har kjent henne siden barnehagen omtrent og først det siste året hun har begynt med dette. Synes det er ubehagelig, særlig på trange plasser sånn at jeg på en måte sitter med hvert av lårene hennes på hver side av meg når jeg sitter på en stol eller i et sete. Ja for dette har skjedd på offentlig transport også. Kan det være en slags hærsketeknikk? Er det alt for frekt å be henne sette seg på en stol? Anonymkode: dc897...dfd Så merkelig at hun sitter på gulvet. Skjønner at du synest det er rart. Har hun problemer med ryggen eller noe? Anonymkode: eef90...038 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #6 Skrevet 13. januar 2024 Kanskje hun egentlig er en frosk? Anonymkode: 40c12...1bc 22 6
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2024 #7 Skrevet 13. januar 2024 Jeg er bare ikke i stand til å forstå problemet... 16 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Skrevet 14. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Helt utrolig hva folk lager tråder om 🤷♀️ Anonymkode: c7213...afe Enda mer utrolig hva folk tar for god fisk. 😂 Anonymkode: 7ccdb...88c 2 1
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #9 Skrevet 14. januar 2024 Spør henne hvorfor hun sitter slik. Hadde vært interessant å vite hvorfor du oppfatter det som hersketeknikk 🤔 Du kan si at det distraherer deg, men ikke forvent at hun skal endre seg bare fordi du ikke liker måten hun sitter på. 6 1
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #10 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enda mer utrolig hva folk tar for god fisk. 😂 Anonymkode: 7ccdb...88c Er jo moromt å svare slike som Ts. 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #11 Skrevet 14. januar 2024 Hun sitter i lotus? Ja det gjør jeg og veldig ofte du. Fantastisk for en god og smidig kropp, og enda mer fantastisk for nedre del av ryggen. Men sitter ikke på skitne gulv. Og på bussen? Hun sitter på golvet på bussen? Jeg skjønte ikke helt det med lårene på hver side av deg, er dere involvert med hverandre uten klærne på eller hvordan foregår akkurat det?? Anonymkode: 48aa5...8a0 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #12 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun sitter i lotus? Ja det gjør jeg og veldig ofte du. Fantastisk for en god og smidig kropp, og enda mer fantastisk for nedre del av ryggen. Men sitter ikke på skitne gulv. Og på bussen? Hun sitter på golvet på bussen? Jeg skjønte ikke helt det med lårene på hver side av deg, er dere involvert med hverandre uten klærne på eller hvordan foregår akkurat det?? Anonymkode: 48aa5...8a0 Er froskestilling lotusstiling? Jeg trodde det var å sitte på huk, dvs stå med helt bøyde bein. Anonymkode: c7330...53a 8 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. januar 2024 #13 Skrevet 14. januar 2024 Jeg trodde froskestilling var noe innen håndball
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #14 Skrevet 14. januar 2024 (endret) CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden): Jeg trodde froskestilling var noe innen håndball Det er også en yogastilling som skal gjøre hoftene mer fleksible. Og en stilling for å styrke bekkenbunnmuskulaturen. Endret 14. januar 2024 av MyMichelle 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #15 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun sitter i lotus? Ja det gjør jeg og veldig ofte du. Fantastisk for en god og smidig kropp, og enda mer fantastisk for nedre del av ryggen. Men sitter ikke på skitne gulv. Og på bussen? Hun sitter på golvet på bussen? Jeg skjønte ikke helt det med lårene på hver side av deg, er dere involvert med hverandre uten klærne på eller hvordan foregår akkurat det?? Anonymkode: 48aa5...8a0 Herregud nei 🙄🙄 Ikke sånne ting. Men ja hun kan sitte sånn på bussen. Med hersketeknikk mener jeg jeg føler hun oppfører seg som en foreldr som setter seg ned på barns høyde for å få ordentlig kontakt og få de til å høre. Jeg vil spørre henne hvorfor hun ikke kan sitte på en stol så jeg slipper se ned i gulvet for å prate med henne. Anonymkode: dc897...dfd 1
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #16 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud nei 🙄🙄 Ikke sånne ting. Men ja hun kan sitte sånn på bussen. Med hersketeknikk mener jeg jeg føler hun oppfører seg som en foreldr som setter seg ned på barns høyde for å få ordentlig kontakt og få de til å høre. Jeg vil spørre henne hvorfor hun ikke kan sitte på en stol så jeg slipper se ned i gulvet for å prate med henne. Anonymkode: dc897...dfd Så hun sitter på huk? 7
cafflatte Skrevet 14. januar 2024 #17 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud nei 🙄🙄 Ikke sånne ting. Men ja hun kan sitte sånn på bussen. Med hersketeknikk mener jeg jeg føler hun oppfører seg som en foreldr som setter seg ned på barns høyde for å få ordentlig kontakt og få de til å høre. Jeg vil spørre henne hvorfor hun ikke kan sitte på en stol så jeg slipper se ned i gulvet for å prate med henne. Anonymkode: dc897...dfd Hun kan da ikke sitte slik på gulvet på bussen? Må folk gå over henne for å komme seg frem til setene? Du kan de henne sette seg på en stol. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #18 Skrevet 14. januar 2024 MyMichelle skrev (6 minutter siden): Så hun sitter på huk? Sånn på en måte men med armene ned Anonymkode: dc897...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #19 Skrevet 14. januar 2024 Jeg ville spurt henne om hvorfor. For meg høres det mye mer sannsynlig ut at hun sliter med ryggen eller har begynt med yoga enn at det er hersketeknikk. Men jeg sliter skikkelig med å se for meg hvordan hun får låra på hver side av deg når hun sitter på gulvet på bussen🤨 Anonymkode: ab5c8...660 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #20 Skrevet 14. januar 2024 Hun identifiserer seg kanskje som frosk? Anonymkode: d1ef6...62e 5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå