Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veninne som distraherer meg pga hun veldig ofte sitter i froskestilling når hun skal snakke med meg. For meg blir det rart og jeg vil helst at hun skal sitte på en stol når vi prater. Det er nok stoler der vi pleier å være. Da blir det til at jeg må sitte å glo ned i gulvet på henne. Bare skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Har kjent henne siden barnehagen omtrent og først det siste året hun har begynt med dette. Synes det er ubehagelig, særlig på trange plasser sånn at jeg på en måte sitter med hvert av lårene hennes på hver side av meg når jeg sitter på en stol eller i et sete. Ja for dette har skjedd på offentlig transport også. Kan det være en slags hærsketeknikk? Er det alt for frekt å be henne sette seg på en stol?

Anonymkode: dc897...dfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg hersket over når hun gjør det?

Anonymkode: d7440...693

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt utrolig hva folk lager tråder om 🤷‍♀️

Anonymkode: c7213...afe

• Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler du deg hersket over når hun gjør det?

Anonymkode: d7440...693

Synes hvertfall det er ubehagelig og skjønner ikke vitsen å gjøre det..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en veninne som distraherer meg pga hun veldig ofte sitter i froskestilling når hun skal snakke med meg. For meg blir det rart og jeg vil helst at hun skal sitte på en stol når vi prater. Det er nok stoler der vi pleier å være. Da blir det til at jeg må sitte å glo ned i gulvet på henne. Bare skjønner ikke hvorfor hun gjør det. Har kjent henne siden barnehagen omtrent og først det siste året hun har begynt med dette. Synes det er ubehagelig, særlig på trange plasser sånn at jeg på en måte sitter med hvert av lårene hennes på hver side av meg når jeg sitter på en stol eller i et sete. Ja for dette har skjedd på offentlig transport også. Kan det være en slags hærsketeknikk? Er det alt for frekt å be henne sette seg på en stol?

Så merkelig at hun sitter på gulvet.

Skjønner at du synest det er rart. Har hun problemer med ryggen eller noe?

Anonymkode: eef90...038

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje hun egentlig er en frosk?

Anonymkode: 40c12...1bc

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er bare ikke i stand til å forstå problemet...

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Helt utrolig hva folk lager tråder om 🤷‍♀️

Anonymkode: c7213...afe

Enda mer utrolig hva folk tar for god fisk. 😂

Anonymkode: 7ccdb...88c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Spør henne hvorfor hun sitter slik. Hadde vært interessant å vite hvorfor du oppfatter det som hersketeknikk 🤔 Du kan si at det distraherer deg, men ikke forvent at hun skal endre seg bare fordi du ikke liker måten hun sitter på.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enda mer utrolig hva folk tar for god fisk. 😂

Anonymkode: 7ccdb...88c

Er jo moromt å svare slike som Ts.

• Liker 5
Skrevet

Hun sitter i lotus? Ja det gjør jeg og veldig ofte du. Fantastisk for en god og smidig kropp, og enda mer fantastisk for nedre del av ryggen. Men sitter ikke på skitne gulv. Og på bussen? Hun sitter på golvet på bussen?

Jeg skjønte ikke helt det med lårene på hver side av deg, er dere involvert med hverandre uten klærne på eller hvordan foregår akkurat det?? 

Anonymkode: 48aa5...8a0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sitter i lotus? Ja det gjør jeg og veldig ofte du. Fantastisk for en god og smidig kropp, og enda mer fantastisk for nedre del av ryggen. Men sitter ikke på skitne gulv. Og på bussen? Hun sitter på golvet på bussen?

Jeg skjønte ikke helt det med lårene på hver side av deg, er dere involvert med hverandre uten klærne på eller hvordan foregår akkurat det?? 

Er froskestilling lotusstiling? Jeg trodde det var å sitte på huk, dvs stå med helt bøyde bein.  

Anonymkode: c7330...53a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde froskestilling var noe innen håndball 

Skrevet (endret)
CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden):

Jeg trodde froskestilling var noe innen håndball 

Det er også en yogastilling som skal gjøre hoftene mer fleksible. Og en stilling for å styrke bekkenbunnmuskulaturen.

Endret av MyMichelle
  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud nei 🙄🙄 Ikke sånne ting. Men ja hun kan sitte sånn på bussen. Med hersketeknikk mener jeg jeg føler hun oppfører seg som en foreldr som setter seg ned på barns høyde for å få ordentlig kontakt og få de til å høre. Jeg vil spørre henne hvorfor hun ikke kan sitte på en stol så jeg slipper se ned i gulvet for å prate med henne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud nei 🙄🙄 Ikke sånne ting. Men ja hun kan sitte sånn på bussen. Med hersketeknikk mener jeg jeg føler hun oppfører seg som en foreldr som setter seg ned på barns høyde for å få ordentlig kontakt og få de til å høre. Jeg vil spørre henne hvorfor hun ikke kan sitte på en stol så jeg slipper se ned i gulvet for å prate med henne.

Så hun sitter på huk? 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun kan da ikke sitte slik på gulvet på bussen? Må folk gå over henne for å komme seg frem til setene?  Du kan de henne sette seg på en stol.

• Liker 1
Skrevet
MyMichelle skrev (6 minutter siden):

Så hun sitter på huk? 

Sånn på en måte men med armene ned

A-Beginners-Guide-to-the-Squat.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville spurt henne om hvorfor. For meg høres det mye mer sannsynlig ut at hun sliter med ryggen eller har begynt med yoga enn at det er hersketeknikk.

Men jeg sliter skikkelig med å se for meg hvordan hun får låra på hver side av deg når hun sitter på gulvet på bussen🤨

Anonymkode: ab5c8...660

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun identifiserer seg kanskje som frosk?

Anonymkode: d1ef6...62e

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...