Gå til innhold

"Jeg er formfull og søker en flott mann som liker akkurat det"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en artikkel fra vg i dag: https://www.vg.no/nyheter/i/eJjkml/overvekt-og-dating-heidi-rosander-53-fikk-seg-noen-overraskelser

Hvor en formfull dame klager på at menn som skriver til henne bare har fokus på det seksuelle eller vil ha henne som elsker. I profilen sin har hun skrevet"Jeg er formfull og søker en flott mann som liker akkurat det"

Jeg ville også tolka en slik profiltekst som at hun er ute etter noe seksuelt først og fremst! Hvorfor skrive noe om kroppen sin i teksten, det kommer jo fram i bildene? Hvis jeg skulle skrevet noe om min kropp "naturlig behåret kvinne" eller "små pupper store føtter" så er jo det definitivt en indikasjon på at jeg hadde vært på appen først og fremst for sex. 

Er dere enig? Kanskje noen bør si til dama at det er bio'n hennes som er problemet og ikke kroppen?

Anonymkode: 7f467...fb0

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte ikke det først, men forstår noen kan tenke det ja. 

Anonymkode: f0969...81e

• Liker 2
Skrevet

Er enig i at den setningen kan oppfattes som fokus på det seksuelle ja. Hun burde fokusert på at hun søker noe seriøst og bare nevnt at hun er formfull i en bisetning. Ikke rettet fokuset mot kroppen sin. Typisk nybegynnerfeil på datingapper.

Anonymkode: 95d1d...78c

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenkte ikke det nei, men seff må ENKELTE menn tenke sånn. Det er så sykt ubehagelig at alt skal dreie seg om koffert-tenkning. Ekkelt, rett og slett. 

Anonymkode: fd4ba...99e

• Liker 19
Skrevet

Alt blir oppfattet som noe seksuelt nå om dagen. 

Anonymkode: 1567a...bdf

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig i at hun ender med å seksualisere seg selv selv om fet neppe var motivet,,

Anonymkode: 1a31c...eb6

• Liker 1
Skrevet

Når det første som kommer frem er om kroppen hennes, så burde hun forstå hva hun vil tiltrekke seg, men hun lærer forhåpentligvis etterhvert 

Anonymkode: da652...cbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hahahaha! 

Trodde det stod 

"Jeg er FORDOMSFULL og søker en flott mann som liker akkurat det"

Ville definitivt data. 😂

Endret av Rainstorm2.0
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenkte ikke det nei, men seff må ENKELTE menn tenke sånn. Det er så sykt ubehagelig at alt skal dreie seg om koffert-tenkning. Ekkelt, rett og slett. 

Du må gjerne synes det er ekkelt, men virkeligheten er sånn at om en kvinne introduserer seg selv med å beskrive kroppen sin, så vil veldig mange tolke det som at hun ikke ønsker noe seriøst, og når man vet det, så er det ikke akkurat noe lur taktikk å starte sånn 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette. Jeg tenkte overhodet ikke noe seksuelt med det hun skrev om seg selv, men det er jo åpenbart i denne tråden at enkelte tenker slik med en gang det nevnes noe med kropp. Men i min verden er det ikke en selvfølge at benevnelse av kropp = ønske om sex.

Anonymkode: 7ceb6...291

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her er en artikkel fra vg i dag: https://www.vg.no/nyheter/i/eJjkml/overvekt-og-dating-heidi-rosander-53-fikk-seg-noen-overraskelser

Hvor en formfull dame klager på at menn som skriver til henne bare har fokus på det seksuelle eller vil ha henne som elsker. I profilen sin har hun skrevet"Jeg er formfull og søker en flott mann som liker akkurat det"

Jeg ville også tolka en slik profiltekst som at hun er ute etter noe seksuelt først og fremst! Hvorfor skrive noe om kroppen sin i teksten, det kommer jo fram i bildene? Hvis jeg skulle skrevet noe om min kropp "naturlig behåret kvinne" eller "små pupper store føtter" så er jo det definitivt en indikasjon på at jeg hadde vært på appen først og fremst for sex. 

Er dere enig? Kanskje noen bør si til dama at det er bio'n hennes som er problemet og ikke kroppen?

Anonymkode: 7f467...fb0

Hun presenterer seg ved å fortelle at hun ser etter en mann som liker kroppen hennes . Og blir dermed kontaktet av menn som vil ha kroppen hennes.

Nei, så overraskende… 😂

Anonymkode: db95e...75a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis man ikke er ute etter sex, så må jo det komme tydelig fram. Jeg ville aldri ha vært på noen datingside eller app dersom jeg ikke var ute  etter sex. 

At man ikke  er ute etter sex med folk som er i forhold er egentlig en selvfølge, men dessverre ser det ut som man også må fortelle det i klartekst.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Artmo3 skrev (4 timer siden):

Du må gjerne synes det er ekkelt, men virkeligheten er sånn at om en kvinne introduserer seg selv med å beskrive kroppen sin, så vil veldig mange tolke det som at hun ikke ønsker noe seriøst, og når man vet det, så er det ikke akkurat noe lur taktikk å starte sånn 

Det er dumt å dra ville tolkninger på tynt grunnlag. Om jeg hadde vært på datingapp og sagt at jeg var formfull så hadde det betydd at jeg var ute etter sex med ei dame som kunne like en formfull mann. På den måten kunne jeg unngått å bruke tid på kommunikasjon med tynnfetishister som vill dumpet meg ved fysisk møte. Da jeg datet så var jeg selvfølgelig ute etter sex, men samtidig noe seriøst og langsiktig.  

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tolker ikke setningen som seksuell. Men jeg er ikke overrasket over at menn leser det slik. Mange bruker datingapper for å få seg sex.

Jeg har ikke abonnement, så kan ikke lese annet enn få setninger.

• Liker 3
Skrevet
I Grosny skrev (3 timer siden):

Det er dumt å dra ville tolkninger på tynt grunnlag. Om jeg hadde vært på datingapp og sagt at jeg var formfull så hadde det betydd at jeg var ute etter sex med ei dame som kunne like en formfull mann. På den måten kunne jeg unngått å bruke tid på kommunikasjon med tynnfetishister som vill dumpet meg ved fysisk møte. Da jeg datet så var jeg selvfølgelig ute etter sex, men samtidig noe seriøst og langsiktig.  

Det er dumt ja, men hun har nå merket at folk gjør det, og burde ta lærdom av det om hun ønsker å lykkes 

• Liker 1
Skrevet
Artmo3 skrev (8 timer siden):

jeg tolker det mer som at hun ikke gidder å bli kjent med menn som vil ha tynne damer. det er jo waste of time. hun sier det med en gang, "okei, jeg er ikke tynn, sånn er det (siden jeg skjønner hvor viktig dette er for dere gutter, men ikke gjør dette mer turn off enn det allerede er, er dere snille)". 

Såååå, hva skal man gjøre da, når man prøver å tilpasse seg, så er straffen uansett hele tiden at menn er sexgale. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg tolker det mer som at hun ikke gidder å bli kjent med menn som vil ha tynne damer. det er jo waste of time. hun sier det med en gang, "okei, jeg er ikke tynn, sånn er det (siden jeg skjønner hvor viktig dette er for dere gutter, men ikke gjør dette mer turn off enn det allerede er, er dere snille)". 

Såååå, hva skal man gjøre da, når man prøver å tilpasse seg, så er straffen uansett hele tiden at menn er sexgale. 

Ja, det er nok sånn det var ment fra hennes side vil jeg tro, men om flertallet tolker det hun skriver på en helt annen måte enn hun mente, så bør hun tilpasse seg om hun ønsker annen respons enn hun får nå, kanskje skrive litt mer så det umulig kan missforståes

Skrevet
Artmo3 skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nok sånn det var ment fra hennes side vil jeg tro, men om flertallet tolker det hun skriver på en helt annen måte enn hun mente, så bør hun tilpasse seg om hun ønsker annen respons enn hun får nå, kanskje skrive litt mer så det umulig kan missforståes

enda mer turn off, mener du. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

enda mer turn off, mener du. 

Hva mener du? 

Skrevet

det beste er vel uansett å legge ut bilder hvor man er ærlig med bilringene ... da slipper man å skrive noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...