AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Er nettopp fylt 39 år, har veldig sensitiv hud i ansiktet, har litt rynker under øynene, er det kun øyekrem med retinol som hjelper? Mener å ha lest at det kun er retinol som vil være effektiv? Er litt redd det blir for sterkt for min sarte og sensitive hud. Må heller ikke være alt for dyr☺️ Anonymkode: d6891...5b8
kaledonia Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er nettopp fylt 39 år, har veldig sensitiv hud i ansiktet, har litt rynker under øynene, er det kun øyekrem med retinol som hjelper? Mener å ha lest at det kun er retinol som vil være effektiv? Er litt redd det blir for sterkt for min sarte og sensitive hud. Må heller ikke være alt for dyr☺️ Anonymkode: d6891...5b8 Bruker du solkrem ? Jeg anbefaler at du smører deg hver dag med solkrem ved siden av retinolkrem.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Jeg liker denne fra Beauty of Joseon. Inneholder retinal. Beauty of Joseon Revive Eye Serum Ginseng + Retinal Anonymkode: d6cdd...e88
Roci Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Jeg liker veldig godt denne: Gir godt med fukt og inneholder ikke retinol, men peptider og bakuchiol. Jeg har merket at smilerynkene rundt øynene er blitt mindre tydelige av denne. Koster kr. 399,- hos bl.a. Skincity, men de kjører mye kampanjer for tiden, så det er bare å følge med. Den er også drøy i bruk🙂 1
Maddy25 Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 On 1/14/2024 at 9:56 PM, Roci said: Jeg liker veldig godt denne: Gir godt med fukt og inneholder ikke retinol, men peptider og bakuchiol. Jeg har merket at smilerynkene rundt øynene er blitt mindre tydelige av denne. Koster kr. 399,- hos bl.a. Skincity, men de kjører mye kampanjer for tiden, så det er bare å følge med. Den er også drøy i bruk🙂 Denne tror jeg at jeg må prøve, er nesten tom for den jeg bruker🥰
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Jeg begynte med Ole Henriksen Banana bright eye igår, og er veldig fornøyd hittil. Den gjør rynkene mine mindre synlig, så veldig spent på hvordan det blir etter lengre bruk 😊 Anonymkode: a65cf...bdd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 Roci skrev (På 14.1.2024 den 21.56): Jeg liker veldig godt denne: Gir godt med fukt og inneholder ikke retinol, men peptider og bakuchiol. Jeg har merket at smilerynkene rundt øynene er blitt mindre tydelige av denne. Koster kr. 399,- hos bl.a. Skincity, men de kjører mye kampanjer for tiden, så det er bare å følge med. Den er også drøy i bruk🙂 Bruker du øyekrem utenpå dette? Eller fungerer det som en krem selv om den kaller seg serum? Anonymkode: f85c1...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå