AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Bare elsker den serien (Netflix). Og må innrømme at mye av "elsken" er på grunn av farger, design, møbler. Tror jeg kunne "drept" 😉 for noen av møblene i interiøret på sykehuset. Og klærne.... Jeg tror jeg er født i feil tidsalder. Anonymkode: 19744...ae3
Pringle Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Serien er lagd for å være visuelt slående. Men etter omtalen å dømme, er det visst det eneste plusset den har.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 Pringle skrev (5 minutter siden): Serien er lagd for å være visuelt slående. Men etter omtalen å dømme, er det visst det eneste plusset den har. Omtalen er ikke interessant for meg. Vi liker alle forskjellige ting. Eksempel: Jeg var hekta på Hospitalet (dansk). Så frem til hver eneste episode. Venninnene mine syntes den var "veldig rar og uinteressant" Anonymkode: 19744...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Skrevet 13. januar 2024 Pringle skrev (8 minutter siden): Serien er lagd for å være visuelt slående. Men etter omtalen å dømme, er det visst det eneste plusset den har. Dessuten bør selv de mest kritiske i det minste sette pris på endel skuespillerprestasjoner som er veldig bra. Anonymkode: 19744...ae3
Pringle Skrevet 13. januar 2024 #5 Skrevet 13. januar 2024 Riget? En favoritt 😄Antakelig for skummel/ekkel for meg nå, men jeg elsket den da jeg så den.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #6 Skrevet 13. januar 2024 Yes! Riget. Fantastisk Anonymkode: 19744...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå