AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Kan du si noe om hvorfor? Endret det seg over tid? Sa du noe om hvorfor? Anonymkode: 89f6a...9a7
ennivk Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Lang historie om hvorfor. Jeg gav beskjed på en forsiktig måte der jeg selv tok ansvar for egne ting. Problemene forverret seg. Jeg gav beskjed om mine vonde følelser på nytt. Jeg ble straffet for å ha gitt beskjed, og bevisst ekskludert. Jeg gav beskjed igjen. Har ikke hørt noe fra dem på et halvt års tid. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du si noe om hvorfor? Endret det seg over tid? Sa du noe om hvorfor? Anonymkode: 89f6a...9a7 Lang historie kort: har en foreldre som mest sannsynlig har en eller annen personlighetsforstyrrelse. Så ja tok avstand, kuttet kontakt helt. Foreldren forsøkte å gjenoppta kontakten på en fin måte, tolket det så nære en unnskyldning som foreldren klarer å komme. Og i dag har vi kontakt men jeg begrenser veldig hvor mye og hvordan, sånn at relasjonen føles Okey. Anonymkode: 3bbab...973
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Skrevet 13. januar 2024 Psykisk vold og omsorgssvikt gjennom hele barndommen. Det er min mor det gjelder. Tipper hun har narsissistisk personlighetsforstyrrelse, men benekter selvsagt at det er noe galt med henne selv og vil ikke ha psykisk helsehjelp. Konfronterte henne med ting hun har gjort (ned til helt spesifikke eksempler på hendelser) og sagt typ "dette er vold, dette er omsorgssvikt, dette er utrygt for et barn å oppleve" etc, og hun har blitt konfrontert flere ganger fra mine søsken også. Hun benekter alt og sier ting som "det er du som er manipulerende" etc. Og så prøvde hun å kjøpe meg tilbake. Jeg fikk veldig mye hets og så slike manipulerende meldinger som skal gi meg dårlig samvittighet, der hun skriver at hun elsker meg så høyt etc etc (som er bare bullshit). Hun har også truet meg og mine søsken. Vi kuttet alle kontakten. Hun vil aldri endre seg. Anonymkode: 45dfa...44c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Skrevet 13. januar 2024 Har en ustabil mor. Fikk nok og gav klar beskjed. Vi har ikke hatt kontakt på snart 20 år. Fantastisk å slippe henne! Anonymkode: befb5...1c6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #6 Skrevet 13. januar 2024 Lang historie kort, jeg måtte leve i min mors realitet for å kunne ha et forhold til henne, og den var fyllt med sadistisk vold og alle former manipulasjon og galskap du kan tenke deg. Jeg kunne ikke leve i det, da frøs hun meg ut. Anonymkode: 14748...2c7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #7 Skrevet 13. januar 2024 Fordi min bror og hans kone ødela leiligheten de leide av meg for flere hundre tusen med velsignelse fra foreldrene mine fordi noen 100k ekstra har jeg liksom råd til.. så nå er huset mitt mindre verdt og jeg får ikke engang billån. Og jeg trenger ny bil... Anonymkode: 1e7ac...74d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Skrevet 14. januar 2024 Det var egentlig ikke noe særlig "poeng" i å forsøke å snakke om ting. Mamma kom selvfølgelig til å nekte for rubbel og bil uansett. Vi var egentlig ikke særlig nærme, og bare skled fra hverandre på en måte.... Anonymkode: 2773f...75a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå