AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #21 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å fysøren, for et mareritt av en svigermor🤯 kan umulig være lett å måtte sette tydelige grenser (helt opplagte grenser spør du meg..) i en så sårbar tid og måtte håndtere slike reaksjoner. Anonymkode: 93395...7d4 Vi har hatt mye kritikk, klaging, offerrolle, prøve å gi oss dårlig samvittighet. Svigerfar er enda verre 😅 samboeren min sa tydelig i fra at dersom de ikke repspekterte grensene våre så ville vi ikke møtes mer. Det hjalp, men mye surmuling og forsøk på kontroll fortsatt. Men de tør ikke prøve seg like mye nå. De bor heldigvis langt unna. Og vi begrenser overnattingsbesøk til to netter. Både samboer og jeg er utslitt når de drar siden alle fire spiller skuespill 🤣🤣 Anonymkode: 0c370...869
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #22 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi har hatt mye kritikk, klaging, offerrolle, prøve å gi oss dårlig samvittighet. Svigerfar er enda verre 😅 samboeren min sa tydelig i fra at dersom de ikke repspekterte grensene våre så ville vi ikke møtes mer. Det hjalp, men mye surmuling og forsøk på kontroll fortsatt. Men de tør ikke prøve seg like mye nå. De bor heldigvis langt unna. Og vi begrenser overnattingsbesøk til to netter. Både samboer og jeg er utslitt når de drar siden alle fire spiller skuespill 🤣🤣 Anonymkode: 0c370...869 Ja det høres ikke lett ut, men det høres ut som dere er gode til å sette grensene og stå i reaksjonene. Det er bra! Anonymkode: 93395...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #23 Skrevet 14. januar 2024 Hadde forberedt meg på det. Altså, det var ikke noe spesielt ved meg som tilsa at jeg kom til å gå over termin og bli satt i gang. Men jeg visste at det kunne skje, så jeg forberede meg på at det var en mulighet. Derfor var det ikke så ille. Jeg var jo så klart megatung og lei, men drev nå bare rundt hjemme uansett. Spilte PS5, så på serier, lagde god mat, shoppet litt babyklær og utstyr, gjorde ting klart.... gjorde ting jeg likte. Gikk greit å bli satt i gang. Babyen måtte ut med sugekopp og jeg hadde 11 timer aktiv fødsel. Så det var så klart slitsomt. Men fikk epidural, så det hjalp veldig. Det var verre rett etterpå. Veldig koselig med baby og sånt, men null søvn og herpa kropp med null kontroll over avføring osv. Så nyt tiden nå med søvn og tid til hobbyer eller serier og bøker, og å kunne kose seg med god mat 😅. Ta deg en tur på restaurant eller noe. Anonymkode: 7288f...40d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #24 Skrevet 14. januar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Føler med deg! Føltes som om fødselen aldri skulle starte, jeg gikk 9 og 8 dager over i mine svangerskap. Og enig i at det var utrolig slitsomt med alle som spurte om det hadde «skjedd noe», følte meg som en total fiasko! Men hold ut, snart er du i mål 🤗 Anonymkode: 368db...f80 Syns det var koselig med de som sendte melding og spurte om det hadde skjedd noe. Det er jo et luksusproblem, viser hvor mange venner du har og folk som bryr seg. Jeg har ikke så mange, så syns det var hyggelig med oppmerksomhet i en ellers ensom tid som permisjon før fødsel er. 😅 Anonymkode: 7288f...40d 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #25 Skrevet 15. januar 2024 ææææææ ble satt igang idag! Endelig skjer det noe🤭 Anonymkode: 93395...7d4 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #26 Skrevet 15. januar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: ææææææ ble satt igang idag! Endelig skjer det noe🤭 Anonymkode: 93395...7d4 Lykke til!! Anonymkode: 9779a...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #27 Skrevet 15. januar 2024 Gikk fem dager over. De siste fire dagene hadde jeg rier hele døgnet med 5 - 50 minutters mellomrom. Fyfaen så slitsomt Sendt hjem fra føden to ganger før jeg etter fire dager endelig kom meg inn dørene Anonymkode: 72c6a...98e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #28 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): ææææææ ble satt igang idag! Endelig skjer det noe🤭 Anonymkode: 93395...7d4 ❤️❤️❤️ lykke til ❤️❤️❤️ Anonymkode: 3e475...439 1
Melus Skrevet 15. januar 2024 #29 Skrevet 15. januar 2024 Lykke til, håper babyen din kommer snart. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå