Gå til innhold

A4 sex - Hva gjør dere som har et kjedelig sexliv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg vil gjerne høre hva dere A4 / kjedelige mennesker gjør når dere har sex. Poenget mitt er altså å få litt inspirasjon. Jeg trenger ikke å høre fra de som har uteomjordisk, kreativ og sprø/ kinky sex. Vanlige familie folk, hva gjør dere når dere har sex?

Jeg hår låst meg fast i det kona aksepterer, og kona er selv passiv så sexen vår er ensformig og kjedelig. Samtidig er hun redd for alt som er utover «vanlig» sex eller som krever at vi ser noe av kroppene, må gi seg litt hen osv . Lyset av, og ingen utforskning av kropper. Vår sex er som dette: Vi ligger inn til hver andre i skje, hun med sin rygg mot min mage. Jeg stryker på henne og spør om sex. Om ja så trenger jeg inn i henne bakfra mens vi ligger på siden. Der har vi samleie til hun kommer og så er det sterkt varierende om vi jobber for at jeg andre skal komme. Dvs hun gidder sjelden å hjelpe til, og det er såpass kjedelig å runke alene med en passiv dame ved siden av seg at jeg bare snur meg rundt og sover. Hun liker geneellt ikke sex, så vi har sex maks 8-10 ganger per år. 

Jeg vil altså vite litt om hva de med et kjedelig, lite kreativt sexliv gjør. Hva er liksom minste form for aktivitet for at man ville kalle et sexliv bra? Hun har feks aldri gitt meg blowjob, hun tar generellt ikke på meg, men i alle fall ikke på kjønnsorganet. Det tror jeg hun synes er ekkelt.

Så om du selv synes sexlivet er kjedelig, hvilke aktiviteter gjør dere? Håper for skjønner hva jeg mener?

Anonymkode: 85725...600

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hva det hjelper deg, men om du avslutter dette forholdet, så skal det minimalt til for å få et bedre sexliv. Selv om eksen min ikke hadde interesse av å eksperimentere, så onanerte vi sammen, hun sugde meg, vi byttet på tre vanlige stillinger. Hun kom av fingring, eller av å sitte oppå, og "grinde". 

Hun kunne suge på ballene, men ingen rimming, anal, fantasering, prat, teasing, og hun likte ikke å bli slikket.  

Min nye kjæreste har ikke begrensninger i det hele tatt, og hun har tatt initiativ til mye nytt for min del. Det neste nå, blir å ha sex sammen med andre. M53

Anonymkode: efcb0...672

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker at vårt sexliv er utrolig kjedelig. Hun er generellt ikke god til å gi meg nytelse. Hun på dn måte bare er i samme rom som meg. Vi har ingen connection seksuelt. Jeg ønsker ikke å avslutte forholdet, jeg vil heler «vekke henne»

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne? Fortell henne hva du føler og spør hva hun selv tenker om dette?

Anonymkode: 5133f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder vi har «kjedelig» sex, bruker vi samme stilling (vanligvis han på siden og jeg på rygg med et bein over ham og et mellom hans, som i en T). Lyset er gjerne av og det er fort gjort.

Jeg tenker at et «bra sexliv» er et sexliv begge trives med. Noen liker mye, andre lite. Noen liker rutine. Andre vil variere. Men så  lenge begge er fornøyd, har de et «bra sexliv» uansett hva andre og media prøver å prakke på oss.

Hvis du ikke er fornøyd, er mitt første og beste tips at du prøver å snakke hennes kjærlighetsspråk aktivt. Jeg merker at når han snakker mitt kjærlighetsspråk aktivt, så er jeg allerede nær ham mentalt og da er det mye lettere å være nær fysisk både når vi har sex og ellers.

Andre ideer…
… hva med å gi henne en massasje? Varsomt og fint. Ikke noe seksuelt. Bare varsomme, varme hender som masserer kroppen hennes. Kanskje bare en fot eller skuldrene i starten. Og kanskje mer neste gang. (Og, ja, da kan du utforske kroppen hennes i en «trygg» setting.)
… hva med mer kyss og klem i hverdagen? Ikke noe påtrengende, bare et lite kyss når du kommer eller går.
… hva med å la fingrene dine danse over ryggen hennes når dere har lagt dere? (Jeg elsker når mannen min gjør det og legger meg ofte med ryggen til ham nettopp for å blottlegge ryggen min.) Og ikke forvent sex. La det føles «trygt» for henne å la deg kjærtegne henne.

Du skriver at dere kanskje har sex 8-10 ganger per år, så jeg tenker at dere ikke bør endre det dere gjør disse få dagene. Prøv heller å finne småting i hverdagen som gir litt mer nærhet i de øvrige 355-357 dagene. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når hun kommer så er det stopp og du må runke deg ferdig?! 

Anonymkode: f42dc...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg at sexlivet er for a4 så tenker jeg på hva de stakkarene som trenger røff sex skal gjøre når de er 80+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Føler jeg at sexlivet er for a4 så tenker jeg på hva de stakkarene som trenger røff sex skal gjøre når de er 80+

De stakkarene har da den sexen som frister med de eventuelle begrensningene en 80+ kropp medfører. 

Og det er ikke all sex uten a4 som er røff.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men for mange så er det nok bare sånn det er.

Kvinnens orgasme er mannens ansvar. Mannens orgasme er også mannens ansvar.

Anonymkode: e76e8...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel i teorien et kjedelig sexliv, da det bare er meg og hånda/fingrene. Men fantasien er endeløs, og du verden så jeg kommer, så....

Anonymkode: dc179...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sorry, men for mange så er det nok bare sånn det er.

Kvinnens orgasme er mannens ansvar. Mannens orgasme er også mannens ansvar.

Anonymkode: e76e8...733

Vel så ofte at kvinnens orgasme er regnet som uvesentlig, og mannens orgasme er kvinnens ansvar. 

Kun en mann som har tatt ansvar for min orgasme. Fordi han selv tenner på det. Resten har ikke brydd seg noe om min orgasme, men deres var selvfølgelig, uansett hvilken innsats som måtte til fra meg. Vondt i kjeven, vondt i hånden, vondt i kroppen, orgasme var selvfølgelig for dem. 

Selvfølgelig mannen som bryr seg om min orgasme jeg beholdt i livet. Jeg gjør minst like mye for ham. 

Anonymkode: c68ad...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 17.17):

Hei! 

Jeg vil gjerne høre hva dere A4 / kjedelige mennesker gjør når dere har sex. Poenget mitt er altså å få litt inspirasjon. Jeg trenger ikke å høre fra de som har uteomjordisk, kreativ og sprø/ kinky sex. Vanlige familie folk, hva gjør dere når dere har sex?

Jeg hår låst meg fast i det kona aksepterer, og kona er selv passiv så sexen vår er ensformig og kjedelig. Samtidig er hun redd for alt som er utover «vanlig» sex eller som krever at vi ser noe av kroppene, må gi seg litt hen osv . Lyset av, og ingen utforskning av kropper. Vår sex er som dette: Vi ligger inn til hver andre i skje, hun med sin rygg mot min mage. Jeg stryker på henne og spør om sex. Om ja så trenger jeg inn i henne bakfra mens vi ligger på siden. Der har vi samleie til hun kommer og så er det sterkt varierende om vi jobber for at jeg andre skal komme. Dvs hun gidder sjelden å hjelpe til, og det er såpass kjedelig å runke alene med en passiv dame ved siden av seg at jeg bare snur meg rundt og sover. Hun liker geneellt ikke sex, så vi har sex maks 8-10 ganger per år. 

Jeg vil altså vite litt om hva de med et kjedelig, lite kreativt sexliv gjør. Hva er liksom minste form for aktivitet for at man ville kalle et sexliv bra? Hun har feks aldri gitt meg blowjob, hun tar generellt ikke på meg, men i alle fall ikke på kjønnsorganet. Det tror jeg hun synes er ekkelt.

Så om du selv synes sexlivet er kjedelig, hvilke aktiviteter gjør dere? Håper for skjønner hva jeg mener?

Tenker du føler deg litt ensom og veldig fustrert. Så prøver du det meste helt til du ikke har flere ideer enda. Men du gir deg ikke, for du er sikker på at det finnes en løsning ... du spør her. 

For å klaske realiteten i ansiktet på deg med en stol, så blir det bare verre uansett hva du prøver. Dere kommer til å ha mindre sex. Eller ... hvis du tar bort sexen som du spør om så er dere kanskje helt på bunn allerede? 

Nå vet jeg ikke alderen deres og eller hvor lenge dere har vært gift. Men dette er den helt klassiske spiralen, den er ikke til å ta feil av. 

Først vil jeg anbefale en dyp samtale med din kone. Pass på at dere har god tid og at ingen forstyrrer dere. Hvis hun er en ærlig person og tørr så vil hun fortelle deg hva som mangler. Det kan være alt fra at du ikke vier nok oppmerksomhet, at du ikke gjør nok hjemme, til maktbalansen i forholdet. Tenk det du at om du vasker klær eller ikke kan ha en dyp innvirkning på sexlivet deres. 

hvis sexlivet var mye bedre før enn nå, så kan det være for sent. hun har sakte men sikkert fått en avstand til deg som er veldig vanskelig å ta tilbake. 

Er du i form? holder deg i form stasjer deg opp positiv fyr masse pågangsmot i hverdagen ? drar din del. ikke rørleggersprekk lange tånegler og joggebukse hele dagen? 

sexolog er også et alternativ kanskje parterapi.

alt i alt for å gjøre avslutningen kort, så ender man som oftest på to ting. 

er ekteskapet supert på alle andre områder kan du velge å ta alt det gode og leve fint med det ( sex kan være litt oppskrytt, men man merker ikke det før man får det ofte nok )

eller du kaster alt det gode på bålet og finner deg en ny partner som gir deg sex. Men bare en viss periode før du igjen skriver her . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde veldig kjedelig sex de første 5-6 årene av forholdet, det gikk stort sett i misjonær hvor hun bare lå og tok imot, ingen blowjob og en halvhjertet runk hvorpå hun ikke orket og runke ferdig.

Har alltid slikket / fingret og brukt vibratorer for å føre henne til orgasme.

Vi hadde en litt seriøs prat om sexlivet og begge var litt misfornøyd med at det var for ensformig og kjedelig.

Hun har dog veldig lite seksuell erfaring fra tidligere enn meg.

Men etter den praten.. Fy faen ! Det er virkelig ikke samme dama.. hun er "steingal" i senga [ veldig positivt ] suger iveg under forspill og rir vettet ut av meg og vi har begynt og funnet ut litt om squirting fra henne hvorpå jeg blir ekstremt tent av og fingre frem litt spruting før det settes igang med sex med "kloring/kløning" av nytelse og desperasjon over hva og hvor hun skal gjøre av seg om jeg er på topp. Hennes orgasmer er blitt mange ganger sterkere og hun kan kommer 2-3 og 4 ganger under samleie.

En god gammeldags prat kan kanskje gjøre underverker for flere 

Anonymkode: 20894...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lytt på noen podcaster sammen? «Jenter som kommer», «klimaks», «rett i fleisen» kan være en god start.

En krukke med kokos-fett (smelter ved kroppstemperatur) er fin til kroppsmassasje og senere intimmassasje (kan forvarmes med te-ly) . Sett av tid sammen til å bare være gode mot hverandre. Mye som kan skje med en kvinne etter 45-60 min, men ikke forvent at det avsluttes med sex. 

Endret av Tent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er jo viktig, og høres ut som en trøblete situasjon. Jeg har brukt 'Spicer' app!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...