Gå til innhold

Mannen vil ikke ha sex med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 5 mnd. Jeg er normalvektig og frisk. 

Jeg er veldig lei meg og frustrert for tiden (i det skjule, mannen vet ikke at jeg har det slikt) 

Det har seg slik at mannen min vil ikke ha sex med meg. Vi er begge i tredve årene hvis det har noe å si..

Jeg er stor sexlyst det har jeg hele tiden og spesielt når jeg er gravid. Men mannen har ikke lyst å ha sex. Vi har enda ikke hatt sex etter jeg ble gravid og det knekker meg. 

Er det noe jeg kan gjøre for å øke sexlysten hans? 

Anonymkode: ac3b2...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han? Tilby oralsex på han....tipper han våkner da..

Anonymkode: 456bd...a8a

Skrevet

Lite du kan gjøre. En del menn syns det er ekkelt å ha sex med gravide kvinner. Så bedre å bruke svangerskapet på å vurdere om du orker flere svangerskap med han, enn å drømme om at han vil ha deg senere i svangerskapet for det er lite sannsynlig når han avviser deg nå som magen er beskjeden. Du får satse på at du selv har null lyst på han mens du ammer, der han havner i din posisjon da og får kjenne hvordan det er på egen kropp når ungen er ute.

Anonymkode: 97c83...43f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lite du kan gjøre. En del menn syns det er ekkelt å ha sex med gravide kvinner. Så bedre å bruke svangerskapet på å vurdere om du orker flere svangerskap med han, enn å drømme om at han vil ha deg senere i svangerskapet for det er lite sannsynlig når han avviser deg nå som magen er beskjeden. Du får satse på at du selv har null lyst på han mens du ammer, der han havner i din posisjon da og får kjenne hvordan det er på egen kropp når ungen er ute.

Anonymkode: 97c83...43f

Problemet er at han hele året har lite sexlyst, ikke bare mens jeg er gravid.

Ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du snakket med han? Tilby oralsex på han....tipper han våkner da..

Anonymkode: 456bd...a8a

Jada, tilbyr han ofte oralsex uten at det heller frister

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vanskelig for noen på KG å svare på.

Selv mistet jeg all sexlyst under min kones graviditeter. Ingen ting hun kunne gjøre med det. Nå ble ikke dette et problem for oss, da hun også mistet all sexlyst under svangerskapene. Det var hverken kjipt eller vanskelig for oss å gå et års tid uten sex.

Jeg foreslår at du snakker med mannen din og ikke folk på KG.

Anonymkode: a8c38...098

Skrevet

Du må snakke med han om dette.

Anonymkode: 32fa6...638

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må snakke med han om dette.

Anonymkode: 32fa6...638

Det er jo ren galskap. Det er vi som har forståelsen i slike tilfeller.

Anonymkode: 6f977...8ae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jada, tilbyr han ofte oralsex uten at det heller frister

Synes synd på deg men det hjelper så lite... Siden han er såpass ung burde han i det minste vært kåt nok til å la deg suge han.. Runker han istedet da?

Skrevet

Ble sånn her også. Kjøpte meg en womanizer og noen vibratorer og tok ansvar for min egen nytelse. Hadde sex et fåtall ganger hele graviditeten. Han tente ikke på meg, la på seg og presterte dårlig da ve faktisk hadde sex - dårlig kondis, fikk så dårlig selvbilde og ville ikke ha sex med meg mer. Ble bedre da ungen var ute. 

Anonymkode: 6207c...f6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo ren galskap. Det er vi som har forståelsen i slike tilfeller.

Anonymkode: 6f977...8ae

Ja, tenk å snakke med de man er i forhold med! Mye bedre å prate med fremmede kvinner på internett, de har mye mer peil på forholdet.

Skrevet

Ts.

Og dette sier du nå? Her har du bygget ditt eget rede, sammen med en lavseksuell mann, og kan ikke vente at han plutselig skal få lyst nå, når du er gravid.  Hvorfor ble dette et forhold, og en begynnende familie?  

Anonymkode: 78997...5a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gravid i 5 mnd. Jeg er normalvektig og frisk. 

Jeg er veldig lei meg og frustrert for tiden (i det skjule, mannen vet ikke at jeg har det slikt) 

Det har seg slik at mannen min vil ikke ha sex med meg. Vi er begge i tredve årene hvis det har noe å si..

Jeg er stor sexlyst det har jeg hele tiden og spesielt når jeg er gravid. Men mannen har ikke lyst å ha sex. Vi har enda ikke hatt sex etter jeg ble gravid og det knekker meg. 

Snakk med din mann om dette. Kommunikasjon er viktig. 

Skrevet

Bidrar du nom med husarbeid og ellers i hjemmet? Sex er uansett ingen menneskerett og bør ikke være det viktigste komponentet i samlivet.

Anonymkode: b7ba7...03e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts.

Men da er han jo bare en sånn person som ikke har så ofte lyst på sex. Noen er bare sånn, og det er lite du kan gjøre med det nå. Det ville neppe bli slik at han plutselig fikk mer lyst på sex med deg fordi du ble gravid. Husk at du har valgt han, til tross for lav seksuell lyst. 

Anonymkode: d6af7...e6f

Skrevet

Du er ikke den eneste. Og det er lite du kan gjøre. 

Jeg hadde det også sånn under begge svangerskapene. Det var svært sårende og selvtilliten ble lav. 
Jeg snakket så klart med han om det, og han sa at han hadde mistet all lyst pga babyen i magen. Han klarte ikke tanken på at pikken hans nesten stanget mot et foster. Det var hans forklaring. Jeg klarte å overtale han/ friste han til sex et par- tre ganger i løpet av 9 mnd. Da lå jeg med ryggen til han og gned meg mot han. Da så han ikke magen og han hadde bittelitt lyst. Etter at babyen kom, gikk det nesten 1 år før han fikk lyst på meg igjen….. 

Anonymkode: 6bf4b...2e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke den eneste. Og det er lite du kan gjøre. 

Jeg hadde det også sånn under begge svangerskapene. Det var svært sårende og selvtilliten ble lav. 
Jeg snakket så klart med han om det, og han sa at han hadde mistet all lyst pga babyen i magen. Han klarte ikke tanken på at pikken hans nesten stanget mot et foster. Det var hans forklaring. Jeg klarte å overtale han/ friste han til sex et par- tre ganger i løpet av 9 mnd. Da lå jeg med ryggen til han og gned meg mot han. Da så han ikke magen og han hadde bittelitt lyst. Etter at babyen kom, gikk det nesten 1 år før han fikk lyst på meg igjen….. 

Rar mann. 

Skrevet

Har ikke så mye annet å komme med enn at gravide kvinner er super sexy... 😛

Skrevet
Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Rar mann. 

Jeg hadde det også sånn. Klarte ikke å ha sex med samboer så lenge hun var gravid. Ikke før ca et år etter fødsel hadde jeg sex med henne. Psyken satte på full sperre. Vært slik i to runder. 

Anonymkode: 1c416...ec7

Skrevet

Etter å ha hengt på KG i noen år, så vil jeg bare trøste alle dere kvinner og menn, med at å ha problemer i samlivet er HELT VANLIG. Lav sexlyst hos den ene, late menn, næggete kjærringer, sure sokker i gangen, tause tider…. Osv. Ingen ekteskap er perfekt. Alle strever mot det perfekt, konstant, og det er så slitsomt. Man må heller senke skuldrene og akseptere at livet og forhold ikke går på skinner hele tiden, ting er ikke alltid perfekt, og det er dette som er mest vanlig. Så klart må man begge to jobbe for å få det bedre, hele tiden. Men man må prøve Å LEVE godt med seg selv, le og ha det bra, midt i det uperfekte. 

Tell velsignelsene dine, takk for det gode du har, og ikke bruk opp all energi på det ene som ikke funker optimalt. Legg det vekk. 

Nyt lørdagen i det fredfulle Norge ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...