AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Jeg delammer baby på snart 6 mnd, dvs får 1-2 flasker med mme i døgnet, grøt midt på dagen og ellers amming. I går var jeg borte fra baby i 6 timer for første gang, og da fikk baby mer mme enn vanlig. Ammet en gang når jeg kom hjem, og pumpet en gang for å prøve å opprettholde produksjonen. Ammet også som vanlig på natten. I dag så blir baby sint med puppen, gråter og roer seg kun med flaske. Må lure puppen inn når hun sovnet med flaska🙈 Har ikke fått ammet ordentlig på dagen i dag, og føler puppene er mykere enn vanlig, spesielt siden jeg har ammet mindre. Kan jeg miste det jeg har av melk på så kort tid?🥺 Anonymkode: 2e1af...184
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Det hadde vært veldig rart i tilfelle. Mange barn sover jo lenger enn det på natta. Anonymkode: 7879f...d2f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 Nei det tror jeg ikke.. Jeg hadde mange sånne opphold uten at det påvirket. På slutten ammet jeg 1 gang i døgnet og da ofte bare av 1 pupp... Likevel opprettholdt produksjonen seg (nok til det ene måltidet iallfall) Anonymkode: 766b2...833
Tanuki Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 On 1/14/2024 at 12:01 AM, AnonymBruker said: Jeg delammer baby på snart 6 mnd, dvs får 1-2 flasker med mme i døgnet, grøt midt på dagen og ellers amming. I går var jeg borte fra baby i 6 timer for første gang, og da fikk baby mer mme enn vanlig. Ammet en gang når jeg kom hjem, og pumpet en gang for å prøve å opprettholde produksjonen. Ammet også som vanlig på natten. I dag så blir baby sint med puppen, gråter og roer seg kun med flaske. Må lure puppen inn når hun sovnet med flaska🙈 Har ikke fått ammet ordentlig på dagen i dag, og føler puppene er mykere enn vanlig, spesielt siden jeg har ammet mindre. Kan jeg miste det jeg har av melk på så kort tid?🥺 Anonymkode: 2e1af...184 jeg mistet melken melken så og si over natten, men jeg har alltid hatt problemer med lite melk, og måtte bytte til mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå