Gå til innhold

Venninne ble dumpet pga funksjonshemming og tok igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en venninne med en medfødt funksjonshemming som i blant hindrer henne i ting, men hun klarer seg godt likevel. Hun er i blant avhengig av rullestol.

Nylig ble hun dumpet av en fyr hun datet fordi hun ikke kunne bli med i skibakken, pga det var en dårlig uke og hun trengte stolen. Han skrev til henne ordrett det  at han trenger ikke slike hindere i livet sitt og det ødelegger mye glede å måtte rette seg etter henne. Hun skrev tilbake "jeg dumpet ikke deg pga mikropikken din, men greit det. Hade bra" 

Nå er er hans venner på henne fordi han har sagt til dem hva hun sa, de sier at det ikke kan sammenlignes å være delvis avhengig av rullestol og det å ha liten penis. Jeg synes det er greit at hun tok igjen jeg, hun hadde jo heller prøvd å legge til rette rundt mikropikken mens han dumpet henne med en gang det ble vanskelig.

Hva mener dere? 

Anonymkode: 18aff...283

• Liker 21
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som at de er bra for hverandre. 

Anonymkode: 345ac...239

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er umoden men ærlig, hun er barnslig og responderte kun for å såre ham.

Idioter begge to!

• Liker 36
  • Nyttig 12
Skrevet
Just now, PhilosopherSe7en said:

Han er umoden men ærlig, hun er barnslig og responderte kun for å såre ham.

Idioter begge to!

Enig, synes ikke noen av de fremstår som noen "vinner" her. 

Anonymkode: 9bb3c...524

• Liker 10
Skrevet

Er dere 12 år eller?

Anonymkode: ce8b0...c72

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet

Såpass må han tåle.

Anonymkode: 5c514...a2c

• Liker 9
Skrevet

Hevn er kun for svake mennesker 

Anonymkode: 451bd...beb

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ting blir mye bedre når dere er ferdig på ungdomsskolen.

Anonymkode: 404c6...bb5

• Liker 15
Skrevet

Men. Det kan jo være veldig utfordrende å finne dame når man har mikropenis da... Dårlig taktikk av han😪

Anonymkode: ce43f...8c0

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hevn er kun for svake mennesker 

Anonymkode: 451bd...beb

Mulig, men føles ofte veldig godt 😉

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts: men hvorfor er det greit av ham å bruke hennes funksjonshemming mot henne men ikke når hun poengterer hans? 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hans venner engasjerer seg i dette? Oj, her snakker vi barneskole eller?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Men hans venner engasjerer seg i dette? Oj, her snakker vi barneskole eller?

Nei, 20-22 år 

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å date en som bruker rullestol.  Jeg er aktiv med trening, skiturer og gåturer og en i rullestol passer ikke min livstil. Hadde vært annerledes dersom partner ble lam.

Typen her var jo bare ærlig.

Anonymkode: 91218...4c6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke orket å date en som bruker rullestol.  Jeg er aktiv med trening, skiturer og gåturer og en i rullestol passer ikke min livstil. Hadde vært annerledes dersom partner ble lam.

Han visste det fra første date da burde han sagt fra før det ble seriøst og de hadde sex. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ts: men hvorfor er det greit av ham å bruke hennes funksjonshemming mot henne men ikke når hun poengterer hans? 

Være ærlig eller lyve når en gjør det slutt?

I dette tilfellet burde han gjerne diktet opp en unnskyldning fremfor å være ærlig.

Hele situasjonen bærer uansett preg av personer som enda ikke er ferdig utviklet i topplokket

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er å leve med funksjonsnedsettelse, men kan tenke meg at venninna di er ganske lei av drypp drypp drypp med ting folk sier og gjør. Dømmer henne ikke, synes det er helt greit at hun tar igjen. Han var jammen frekk og kald som beskrev henne som."et hinder" han ikke trengte i livet sitt. Håper hun møter et bedre menneske neste gang.

Anonymkode: 35630...947

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men da begynner du heller ikke å date en som er avhengig av rullestol? 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvordan det er å leve med funksjonsnedsettelse, men kan tenke meg at venninna di er ganske lei av drypp drypp drypp med ting folk sier og gjør. Dømmer henne ikke, synes det er helt greit at hun tar igjen. Han var jammen frekk og kald som beskrev henne som."et hinder" han ikke trengte i livet sitt. Håper hun møter et bedre menneske neste gang.

Anonymkode: 35630...947

Ja hun ble veldig såret av det han sa, det var en fæl ting å si og legge frem på den måten han gjorde, skjønner godt hun tok igjen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

hun var jo også "bare ærlig" :P hehe 

Anonymkode: 0d78a...147

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...