AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Jeg har begynt å få sansen for en hyggelig dame i mitt nærmiljø, og leker med tanken om å spør om hun vil finne på noe med meg en dag. Vi er begge over 40, og har mye felles av interesser og felles kjente. Det som holder meg igjen, er at jeg også kjenner eksen hennes som hun har et barn med. Det har vært slutt med dei i mange år, og meg og han er ikke nære venner. Men likevel kompiser vil jeg si, samme gjeng i oppveksten. Det er ikke sånn at jeg tenker dette er helt uaktuelt, men så tenker jeg om det er litt rart likevel. Jeg vil ikke lufte dette for noen jeg kjenner, for de vet jo også hvem hun er. De er gode venner fremdeles , og barnet er snart voksen dersom det har noe å si. Han er gift og har flere barn. Så det er ikke sånn at jeg stikker hånda i noe vepsebol på noen måte. Skal jeg bare hoppe i det? Anonymkode: cc11e...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Hvis dere er kompiser, hvorfor kan du ikke snakke med han? Det er ingen andre som kan svare på hvordan han vil reagere. Jeg kunne ikke gitt mer faen om venner ble sammen med eks, jeg har tilogmed oppmuntret til det. Jeg har ordnet date med en svært god venninne og eksen min. Og jeg vet veldig godt at ikke alle er like komfortable med at venner og ekser finner tonen... Anonymkode: e372d...1ae
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 Begynn med å sjekk om hun i det hele tatt er interessert i å ta en kaffe med deg... Så kan du skape deg problemer senere Anonymkode: e906f...176
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis dere er kompiser, hvorfor kan du ikke snakke med han? Det er ingen andre som kan svare på hvordan han vil reagere. Jeg kunne ikke gitt mer faen om venner ble sammen med eks, jeg har tilogmed oppmuntret til det. Jeg har ordnet date med en svært god venninne og eksen min. Og jeg vet veldig godt at ikke alle er like komfortable med at venner og ekser finner tonen... Anonymkode: e372d...1ae Men vi er ikke sånn kompiser at vi går regelmessig på besøk til hverandre lenger, mer at vi er i samme utvida krets, og er med på samme sosiale ting i nærmiljøet. Jeg kan liksom ikke gjøre meg ens ærend opp til han for å spørre om dette, det hadde vært veldig merkelig. Og tenker også at det hadde vært så voldsomt på en måte. Men nei, selvfølgelig kan ingen andre svare, jeg har bare grublet litt att og fram på dette en stund og trengte å lufte tankene. Dum tråd, beklager. Anonymkode: cc11e...ab2
Gjest Bella78 Skrevet 13. januar 2024 #5 Skrevet 13. januar 2024 Jeg skjønner hva du mener, jeg er på din alder og det var jo en uskreven regel dette. Samtidig er det mange steder i Norge jo vanskelig å unngå en viss mengde resirkulering 😅 Siden du og ho allerede kjenner hverandre kan du jo spørre litt uforpliktende om å være med på noe dere har felles, behøver jo ikke akuratt si date. Og så ta det derifra, sjekke stemninga litt? 😊
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #6 Skrevet 13. januar 2024 Bella78 skrev (2 timer siden): Jeg skjønner hva du mener, jeg er på din alder og det var jo en uskreven regel dette. Samtidig er det mange steder i Norge jo vanskelig å unngå en viss mengde resirkulering 😅 Siden du og ho allerede kjenner hverandre kan du jo spørre litt uforpliktende om å være med på noe dere har felles, behøver jo ikke akuratt si date. Og så ta det derifra, sjekke stemninga litt? 😊 Takk, ja det er noe sånt jeg har tenkt på, vi har en felles hobby. Anonymkode: cc11e...ab2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #7 Skrevet 13. januar 2024 Kjenner noen som ble sammen med søsken av exen å det endte opp med å bli et fint forhold. Anonymkode: 05f08...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå