Gå til innhold

Forslag til leker i 6-års bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente som snart skal feire 6-årsdagen sin sammen med vennene i barnehagen.

Jeg er utrolig dårlig på den kreative biten, så er det noen som har forslag til leker som passer når vi skal dele ut godteposer?

Trenger også noen tips til å gjøre gaveutdelingen litt mer høytidelig. Kjenner til "flasketuten peker på", men finnes det andre?

På forhånd takk for tips ❤️

Anonymkode: d5295...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskekonkuranse. Skaff deg ein stang med krok, der dei må fiske etter godtepose. 

• Nyttig 2
Skrevet

I en av bursdagene til datteren min samlet vi sammen en av skoene til hver av gjestene - bursdagsbarnet trakk så en sko for å se hvem hun skulle åpne gave fra.

Stolleken, pakkeleken, skattejakt etter godteposer og disco er eksempler på aktiviteter som har vært populære hos oss.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Pinata har slått godt an hos oss i alle år. Har pleid å lage selv da de du får kjøpt ikke er så solide. Mye moro med å lage selv.

Anonymkode: a05e2...36f

• Nyttig 1
Skrevet
A-mamma skrev (47 minutter siden):

I en av bursdagene til datteren min samlet vi sammen en av skoene til hver av gjestene - bursdagsbarnet trakk så en sko for å se hvem hun skulle åpne gave fra.

Stolleken, pakkeleken, skattejakt etter godteposer og disco er eksempler på aktiviteter som har vært populære hos oss.

Takk! Det med skoene var en artig vri jeg ikke har hørt om før :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Pinata har slått godt an hos oss i alle år. Har pleid å lage selv da de du får kjøpt ikke er så solide. Mye moro med å lage selv.

Anonymkode: a05e2...36f

Takk :) Hvordan fungerer det med pinataer egentlig? Får alle slå et visst antall ganger hver? Jeg vet de har hatt slike leker i barnehagen men vet ikke helt hvordan man legger opp en slik lek.

Skrevet
Mandagsunge skrev (1 time siden):

Fiskekonkuranse. Skaff deg ein stang med krok, der dei må fiske etter godtepose. 

Takk! En klassiker :) 

Skrevet

Kjør gavefri bursdag! Bra for miljøet og fokuset blir å være sammen og ikke på 20 innpakkede gaver med plastikkræl til 100 kroner. Vi har gavefritt på trinnet på skolen og det er fantastisk 😊

Anonymkode: d3ff8...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...