Gå til innhold

Hva tror dere er grunnen til at denne leiligheten ikke har blitt solgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og før jeg blir anklaget for å være selger, nei det er ikke min. Jeg hadde aldri kommet på å male taket svart (!). Kan det være grunnen til at den ikke blir solgt tro? Ekstremt mørke farger, fatter ikke at folk orker å bo sånn. Men for en kjøper er det jo bare å male. Den har ligget ute i snart 1 år eller noe sånt, men blir bare ikke solgt. Selv om det er brukt mye penger på oppussing visstnok: 

Oppgradert og innflytningsklar 2(3)-roms med herlig utsikt | Varmtvann og fyring inkl. | Flytt rett inn! | FINN eiendom 

Anonymkode: e5f58...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge salgsoppgaven så er den datert til 02.01.2024.

Forvørig så er det helvetes pes å male tak, og kostbart hvis man skal ha profesjonelle malere til å gjøre jobben. Selger har heller ikke tegnet eierskifteforsikring. 

Anonymkode: bcd2e...ad0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

energimerking F frister ikke

Anonymkode: a4360...34e

• Liker 4
Skrevet

Energimerking F.

Den ble solgt for 2,9 i 2019, de tror de kan male alt grått og få 1mill mer for den?

Har kun blitt overflate oppusset, kjøkkenet er mørkt og utdatert, alt må males om, så sinnsykt grått og trist. Elendig planløsning. De som pusset opp her burde ikke få lov til å røre en malekost igjen.. eller speil, hvorfor er det ørten speil på rad flere steder??

Ville aldri kjøpt den. For 4mill burde det også være minst 2 soverom.

Anonymkode: c5e0b...058

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke malingen, møblene som er ille. Det er mangelen på farger. Det ser ut som om det er tatt et svart hvitt bilde, og det er ikke positivt. Det føles uvelkomment. En kan godt ha lite farger, men dette er et godt eksempel på at det er ALT for lite farger.

Anonymkode: 50ea3...edd

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal man male om hele leiligheten, og ikke gjøre det selv, så blir det veldig dyrt. Og må jo ha mange strøk over svart tak. Og det er bare 1 soverom, ganske dyr husleie. 

Anonymkode: 7613a...f0f

• Liker 8
Skrevet

I utgangspunktet en grei leilighet til en grei pris for noen i etableringsfasen. 

Et lån i dag vil raskt være opp mot 12 000 i mnd, pluss husleie på 60000 blir det en dyr leilighet. 

Ganske mørk, pusset opp etter trender og litt hyttestil. Det gjør at leiligheten virker trangere enn den er. 

Anonymkode: 36912...6f1

• Liker 1
Skrevet

Et dystert mørke, å male denne leiligheten lys er et helsikes arbeid, når til og med radiatorer må males, alt er altfor mørkt.

Videre er det brukt vidvinkel til det latterlige, noe som får leiligheten til å fremstå som større enn den faktisk er.

Den annonseres som om den kan bli 3-4-roms leilighet, noe som er utopi "med enkle grep".

Og det er håpløst lite lagringsplass.

Anonymkode: 4b1b2...c03

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Dyrt, og lite for pengene

Anonymkode: 96fa2...c97

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Energimerking F.

Den ble solgt for 2,9 i 2019, de tror de kan male alt grått og få 1mill mer for den?

Har kun blitt overflate oppusset, kjøkkenet er mørkt og utdatert, alt må males om, så sinnsykt grått og trist. Elendig planløsning. De som pusset opp her burde ikke få lov til å røre en malekost igjen.. eller speil, hvorfor er det ørten speil på rad flere steder??

Ville aldri kjøpt den. For 4mill burde det også være minst 2 soverom.

Anonymkode: c5e0b...058

Ørten speil er nok fordi de har innsett at det er altfor mørkt der, og forsøker å få inn litt mer lys. Ikke vellykket.

Anonymkode: 4b1b2...c03

• Liker 4
Skrevet

Den er jo svindyr. 4millioner og nesten 7000 i husleie for en blokkleilighet med kun ett soverom er jo helt vanvittig.

Ser de har laget alternativ planløsning, men de er jo ikke brukendes til noe så smale de blir.

Anonymkode: 01400...a98

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble deprimert bare av å se på bildene, ville aldri vurdert å gå på visning der.

Anonymkode: 6aaa9...1ad

• Liker 5
Skrevet

Denne leiligheten er emo

Anonymkode: bee9d...45f

• Liker 8
Skrevet

Så utrolig deprimerende og totalt sjelløs!! Fascinerende hvor blottet for personlighet den er. Som et deprimerende hotellrom. 

Anonymkode: ae096...783

• Nyttig 4
Skrevet

Vi er to voksne og en hund, dette hadde blitt for lite for oss. Syntes i tillegg at felleskostnadene var litt høy og beliggenheten uinteressant. Ellers syntes jeg leiligheten var fin bortsett fra balkongen.

Anonymkode: 3f5f6...3e5

• Liker 1
Skrevet

Litt vel mye grått. Når det er sagt liker jeg området. Er fra Nordstrand og Lambertseter er nesten hjemme. 

Anonymkode: be432...ee8

Skrevet

I tillegg til alt som er skrevet over, så vil jeg si at beliggenheten kan være medvirkende. Herre min hatt jeg hadde ikke bodd så tett opp på E6 om jeg hadde fått penger for det! 

Anonymkode: 260ae...d09

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes den var litt kul, men ikke svarte vegger og svart kjøkken.

Høy husleie, og dårlig energimerking. 

Ellers er vel ikke prisen så gal med tanke på at den ligger i Oslo.

Anonymkode: 2d576...1c1

• Liker 3
Skrevet

Aldri hadde jeg kjøpt en leilighet i et såpass gamelt leilighetskomplekss

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skal man male om hele leiligheten, og ikke gjøre det selv, så blir det veldig dyrt. Og må jo ha mange strøk over svart tak. Og det er bare 1 soverom, ganske dyr husleie. 

Anonymkode: 7613a...f0f

Det er til og med dyrt å gjøre det selv. Med riktig maleutstyr og maling, koster det mange tusen. Og skal man male både tak og alle vegger i en leilighet er man minst opp i 15.000kr i materialkostnader. Og mange timers arbeid. 

Males må den, for den gråfargen tar all energi og liv ut av et rom, av alle gråfarger, valgte selger den fuleste og styggeste av de alle. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...