Tundra31415 Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Jeg eier en enebolig på ca 200kvm som er verdt ca 5,5mill, jeg vurderer å kjøpe en leilighet og tenker litt på hvor mye forskjellen i utgifter blir. Det er jo mange utgifter som blir lavere i leilighet, strøm, eiendomsskatt, vedlikehold, etc. Dere som har gått fra enebolig til leilighet hvordan opplevde dere dette økonomisk? Jeg kan jo regne på det, men det hadde vært fint å få noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Tørker ræva med penger nå. Alt ytre vedlikehold er innbakt i fellesutgiftene. Leiligheten blir varmet opp av den nedenunder 😁 og er også bedre isolert og energieffektiv enn frittstående enebolig. Anonymkode: 7041f...5b3 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tørker ræva med penger nå. Alt ytre vedlikehold er innbakt i fellesutgiftene. Leiligheten blir varmet opp av den nedenunder 😁 og er også bedre isolert og energieffektiv enn frittstående enebolig. Anonymkode: 7041f...5b3 Haha håper jeg også kan gjøre dette en gang😁Uten papirkutt da😆 Anonymkode: 641d6...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå