Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift i mange-og-tjue år. Vi er forholdsvis gode venner, krangler ikke, men er mer som roommates. Har ikke hatt sex på åtte år. Nå er jeg ikke veldig seksuell av meg, men dette er traurig, må si det 

Nå har jeg møtt en mann som elsker meg av hele sitt hjerte. Han er flørtete og seksuell. Og han vil ha meg. Jeg har tenkt å ta imot tilbudet, for å si det sånn. 

Jeg vet ikke hvordan mannen min vil ta det. Jeg tenker at han burde forstå. Vi gjør ingenting for hverandre lenger. Skal vi skilles? Vet ikke. Men vi er fra hverandre nå, vi har begge ting å tenke over. Jeg har egentlig ikke råd til å skilles heller. 

Jeg regner med at jeg får mye pepper nå, men all utroskap er ikke lik. 

Anonymkode: 86b9e...10d

• Hjerte 1
Skrevet

Ønsker du å fortsette «roommate»-relasjonen til din mann, eller ønsker du å bryte ut?

Hvis det siste, hva med å si ifra til mannen din før du er utro?

Anonymkode: 5c905...e49

• Liker 3
Skrevet

Du har tenkt å lure mannen din, og den nye som elsker deg av hele sitt hjerte. Du oppfører deg jævli mot begge to. Hva med å være ærlig med mannen din. Så kan den som elsker deg, få mer enn noen stjålne timer nå og da. 

Anonymkode: b40ea...666

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ok

Anonymkode: f0403...ea5

Skrevet

Har du gitt mannen sjanse til å endre seg?

Anonymkode: fc446...7dd

• Liker 2
Skrevet

Har ikke råd til å skilles, hva for noe piss er det? Du er en voksen kvinne, på tide å klare sef sjøl! 

Og du må gjerne ligge med den nye fyren, men vær et rakrygga, ærlig menneske og si det til mannen din. 

Ikke vær en liten lort.

Anonymkode: 4d580...797

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har vært gift i mange-og-tjue år. Vi er forholdsvis gode venner, krangler ikke, men er mer som roommates. Har ikke hatt sex på åtte år. Nå er jeg ikke veldig seksuell av meg, men dette er traurig, må si det 

Nå har jeg møtt en mann som elsker meg av hele sitt hjerte. Han er flørtete og seksuell. Og han vil ha meg. Jeg har tenkt å ta imot tilbudet, for å si det sånn. 

Jeg vet ikke hvordan mannen min vil ta det. Jeg tenker at han burde forstå. Vi gjør ingenting for hverandre lenger. Skal vi skilles? Vet ikke. Men vi er fra hverandre nå, vi har begge ting å tenke over. Jeg har egentlig ikke råd til å skilles heller. 

Kan du ikke spørre om lov først? Kanskje det er ok?

Anonymkode: 8a5b4...535

• Liker 3
Skrevet

Om du forteller det til mannen din (så skulle man jo tro at han synes det er ok at begge får muligheten til å ha sex med andre) så er du ikke utro ;) 

Anonymkode: 9dc1a...a8e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du tenker at han burde forstå? Seriøst? 

Vel, for å si det slik, dere er to i forholdet deres. Og det høres ut som om at du har bidratt og konstant bidrar til at dere ikke fremstår mer enn "roommates". Du har like mye ansvar ovenfor situasjonen som din mann. Kanskje enda mer, siden du føler at forholdet deres ikke strekker til. 

Han er ikke skyldig deg at du skal være utro. Du har ikke opptjent å kunne svikte mannen i ditt liv på det groveste. Du må legge ifra den den tanken momentant.

Ta ansvar for din egen situasjon. Enten jobber du for å få ekteskapet på rett spor igjen, eller så forlater du han for å søke andre muligheter. Du kan ikke forvente eller kreve å få i pose og sekk. Ingen er skyldig deg det, og du fortjener det heller ikke. Du er ikke et offer for ekteskapet ditt eller mannen din, så slutt å tro det. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Måten man ordner samlivsproblemer på i våre dager minner dessverre litt om Johnny som fant ut at han ikke hadde penger til øl; ergo måtte han rane en bank.

Hva skjedde egentlig med det å elske hverandre i gode og onde dager; har kjærligheten slik man kjente den før i tiden, gått ut på dato ...?

Endret av - Brian
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor har dere ikke sex lenger?

Synes dere kan åpne eller avslutte forholdet før du går videre.

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at alt har falt fra hverandre, er sykdom. Det er selvfølgelig ikke noe noen kan noe for. Men mannen er veldig klar over det. Det er nok også sånn at vi ikke elsker hverandre lenger. 

Ja, jeg har tenkt å "be om lov". Og ja, den nye mannen vet at jeg er gift. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du gjør er likevel galt. Det er helt fair at du ønsker sex med en annen i din situasjon, men å gå bak ryggen er ikke greit. Vær voksen nok til å si at du trenger sex, og du forventer at han burde forstå. At du vil dere likevel skal være et par av praktiske og økonomiske årsaker. Det er ofte mer praktisk å ha en "ordning" som venner. Skillsmisser er en økonomisk katastrofe for beggeparter og dere er venner og har et felles liv bak dere. Det finnes mange typer ordninger selv om det ikke er noe som snakkes så mye om. 

Anonymkode: 13f3a...6c6

• Liker 1
Skrevet

Herregud så feig du er 😅 Slik du beskriver det, så er dere venner som er gift, og hva er poenget med det? Dårlig gjort både mot han og deg selv. Skaff deg litt selvrespekt, og gjør mannen din en tjeneste, la han finne noen bedre, en som elsker han 

Anonymkode: 64756...d93

• Liker 1
Skrevet

Virker som du prøver å unnskylde dette, for å prøve å minske dårlig samvittighet. Hvis dere ikke elsker hverandre, og du har lyst på andre, så går du ut av forholdet, enkelt og greit, eller er du redd for å være alene? 

• Nyttig 1
Skrevet

Bedre å gjøre en avtale med mannen din så slipper du å tenke på det. Selv om du føler du ikke har dårlig samvittighet kommer det til å skape en del atressresponser i kroppen din som ikke alltid er så sunne 

Skrevet

Hva med å gro deg et par baller og gjøre ting i riktig rekkefølge?

Anonymkode: 652de...b5d

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Grunnen til at alt har falt fra hverandre, er sykdom. Det er selvfølgelig ikke noe noen kan noe for. Men mannen er veldig klar over det. Det er nok også sånn at vi ikke elsker hverandre lenger. 

Ja, jeg har tenkt å "be om lov". Og ja, den nye mannen vet at jeg er gift. 

In sickness and in health...

Snakk med han! Kommunikasjon er kjempeviktig.
Jeg er mektig negativ til utroskap så personlig hadde jeg aldri godtatt dette, men for all del kan det jo hende at han er enig i ett åpent forhold eller lignende.

Anonymkode: 67269...1d7

• Liker 1
Skrevet

Tipper han har noen også. 

Ikke sex på 8år. 

Uffameg. Om 3år ler du rått av de 8årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gå fra mannen din før du involverer deg med andre menn bak din manns rygg!

Utroskap er det jævligste du kan gjøre mot din partner.

Anonymkode: 00576...957

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...