AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg skal ta med familien med barn på 5 til Dr. Holms høyfjellshotell i påsken. Ville et sted med basseng. Er det dumt? Er det mye festing? Er det noen andre høyfjellshotell som kan egne seg bedre? Anonymkode: 745ee...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta med familien med barn på 5 til Dr. Holms høyfjellshotell i påsken. Ville et sted med basseng. Er det dumt? Er det mye festing? Er det noen andre høyfjellshotell som kan egne seg bedre? Anonymkode: 745ee...eff Sier bare Pers på Gol og badeland, ungen din hadde elsket det Anonymkode: 2f9da...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 13. januar 2024 #3 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal ta med familien med barn på 5 til Dr. Holms høyfjellshotell i påsken. Ville et sted med basseng. Er det dumt? Er det mye festing? Er det noen andre høyfjellshotell som kan egne seg bedre? Anonymkode: 745ee...eff Jeg vil vel heller annbefale Vestlia resort, de har et eget lite badeland Eventyrbadet. De har bowling og hotellet ligger midt i slalåmbakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 Vestlia har badeland og et lite lekeland. Pers har Tropicana som er litt shabby men populært med ungene. Dr Holms husker jeg mest som fullt av pensjonister, det er dog noen år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal ta med familien med barn på 5 til Dr. Holms høyfjellshotell i påsken. Ville et sted med basseng. Er det dumt? Er det mye festing? Er det noen andre høyfjellshotell som kan egne seg bedre? Anonymkode: 745ee...eff På torsetlia på Dagali får du leie høyfjells hytter med boblebad. Der er det nydelig skiterreng påskeaktiviteter for barna og ikke langt til Dagali eller uvels skisenter. Da får du skikkelig påske påske. Anonymkode: 4333e...d95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 14. januar 2024 #6 Del Skrevet 14. januar 2024 Det er vel der de fleste C og D-kjendisene er i påsken iflg forsidene til Se & Hør de siste årene, så virker som det er litt festing der. Spørs hvor sjenerende det er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. januar 2024 #7 Del Skrevet 14. januar 2024 Fjugur skrev (3 timer siden): Det er vel der de fleste C og D-kjendisene er i påsken iflg forsidene til Se & Hør de siste årene, så virker som det er litt festing der. Spørs hvor sjenerende det er da? Har lest noen anmeldelser på tripadvisor fra noen som hadde vært der i Påsken. Hotellet var helt fult og de hadde til middagen blitt plassert i en "midlertidig" spisesal. Siden hotellet forbeholdt hovedspisesalen for b og c kjendisser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vetikkebedre Skrevet 14. januar 2024 #8 Del Skrevet 14. januar 2024 Det viktigste man trenger å vite om Dr. Holms er at det er nedslitt og at maten er elendig (og dyr). Vestlia slår det ned i støvlene spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 14. januar 2024 #9 Del Skrevet 14. januar 2024 9 hours ago, Vetikkebedre said: Det viktigste man trenger å vite om Dr. Holms er at det er nedslitt og at maten er elendig (og dyr). Vestlia slår det ned i støvlene spør du meg. Vestlia holder en helt annen klasse enn Pers, Storefjell og Radisson Beitostølen i hvert fall og sikkert Dr Holms som du sier. Men de holder vel også en helt annen pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 10.17): Sier bare Pers på Gol og badeland, ungen din hadde elsket det Anonymkode: 2f9da...539 Der er det jo så slitent og utdatert. Anonymkode: 92743...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Del Skrevet 15. januar 2024 Ta vestlia!! Anonymkode: 87c19...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå