AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Har ikke handlet fra Homeroom før, så vet ikke om dette kan gjøres om ved å kontakte kundeservice, men: Jeg fant noen fine skulpturer på salg der, pluss div annet småstasj som jeg samlet opp i handlekurven. Når jeg skulle fullføre bestillingen i sted, var den delt opp i 3 pakker, som i og for seg er greit, siden de opplyste at de gjør det pga ulik leveringstid på varene. Men, at jeg skal bli belastet 3×fraktgebyr når det er bedriften selv som "tvinger" på meg denne løsningen, ble jeg egentlig skikkelig irritert over 😏 Noen som vet om de har lov å gjøre det på denne måten? For øvrig skulle jeg ønske de opererte med gratis frakt, når ordren min koster kr 1700. Og med trippel frakt blir den nesten kr 1900 🤨 Burde kanskje bare droppe hele handelen, men jeg har jo såå lyst på de fine tingene jeg fant 🫤 Anonymkode: fe9ee...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå